Маркетинг психологиясы

  • Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы маркетинг психологиясының негізгі категорияларын анықтайды. Маркетинг саласындағы қызметтің нормативтік-этикалық реттеушілерін жүйелейді. Маркетингтік коммуникация құралдарын қолданады. Жарнамалық өнімді психологиялық тұрғыдан дұрыс құрылымдау және жобалау бойынша ұсыныстар жасайды. Жарнамалық өнімдерге әлеуметтік-психологиялық сараптама жүргізеді. Маркетинг саласында психологиялық әсер ету әдістерін қолданады.
  • Образовательная программа 6B03123 Кеңес беру психологиясы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top