Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03123 Кеңес беру психологиясы в Орталық Қазақстан академиясы

Пәндер

  • Жалпы психология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жалпы психологияның негіздерін, оның құрылымдық және негізгі компоненттерін тізімдейді, психологиялық ғылымның қазіргі жағдайын, әдістері мен мәселелерін талдайды, психика, сана және олардың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы заманауи идеяны сипаттайды. Психикалық процестердің, психикалық күйлердің және тұлғаның психикалық қасиеттерінің арасындағы айырмашылықтарды анықтайды, психикалық процестердің қалыптасу деңгейін бағалайды. Қолданбалы психологиялық зерттеулерде теориялық білімді қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәнді меңгерудің мақсаты - студенттердің әлеуметтік жұмыс туралы кәсіби қызмет ретіндегі тұтас идеясын, оның қоғам өміріндегі маңызын қалыптастыру. Негізгі теориялық және әдістемелік білімдерді, қазіргі тенденцияларды және әлеуметтік жұмысты ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖӘ физиологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жүйке тінінің микроқұрылымын, ОЖЖ бөлімдерін, өткізгіш жолдардың, бас сүйек нервтерінің, вегетативті жүйке жүйесінің құрылымының негізгі қағидаттарын сипаттайды. Психологияның нақты мәселелерін шешу үшін анатомия туралы білімді қолданады. Орталық жүйке жүйесінің дамуы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптерін түсіндіреді. Анатомиялық терминологияны меңгерген. Мидың анатомиялық препараттарымен жұмыс істеуге дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Антропология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы пәннің негізгі материалын жүйелейді. Антропогенез, нәсілдік әртүрлілік, экологиялық антропология туралы білімді талдайды. Алған білімдерін жалпылау, өз білімдерін жазбаша және ауызша түрде нақты және объективті баяндау дағдыларын қолданады. Пәнді оқу барысында алған дағдылары мен дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психофизиология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы адамның психикалық функцияларының негізгі нейрофизиологиялық механизмдерін анықтайды. Адамның мінез-құлқын реттеудегі, оқу процестеріндегі, функционалдық күйлердегі, мінез-құлықтың жеке ерекшеліктеріндегі мидың құрылымдық ұйымдарының рөлі туралы теориялық білімі бар. Шетелдік психофизиологияда әзірленген негізгі әдіснамалық тәсілдерге бағдарланған. Адамды зерттеудің және эксперимент нәтижелерін талдаудың негізгі заманауи әдістерін қолданады. Психофизиологиялық диагностикалық ақпаратты топтастыру және өңдеу дағдыларын меңгерген. Алған білімдерін іс жүзінде көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Даму психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы онтогенездегі психикалық дамудың негізгі заңдылықтарын және онтогенездегі психикалық дамудың негізгі кезеңдерін біледі. Когнитивті, жеке, әлеуметтік даму шеңберіндегі әр жас кезеңінің типтік міндеттерін сипаттайды. Психикалық даму теорияларын ғылыми талдау әдістерін, онтогенездегі адамның психикалық дамуын әртүрлі жас кезеңдерінде зерттеу әдістерін меңгерген. Жастың психологиялық портретін құрастыру және әр түрлі жас кезеңдерінде адамның танымдық және жеке дамуының алдын-алу бойынша ұсыныстар жасау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы әлеуметтік психологиядағы негізгі бағыттарды, тәсілдерді, теорияларды және әлеуметтік-психологиялық білімді дамытудың қазіргі тенденцияларын түсіндіреді. Әлеуметтік психологияның негізгі категориялары мен ұғымдарын анықтайды. Әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдауда өзіндік ұстанымын қалыптастырады. Қарым-қатынас заңдылықтары мен жеке және топты басқару тәсілдері туралы білім жүйесін талдайды. Әр түрлі әлеуметтік-мәдени ортада тұлғаны зерттеу әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән мемлекет және құқық ұғымдарын игеруге бағытталған, Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының, құқық қорғау органдары мен соттың негіздері зерделенеді, әкімшілік, азаматтық, еңбек және отбасы құқығының ерекшелігі анықталады, әлеуметтік қамсыздандыру нормаларымен танысу жүзеге асырылады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияның ғылыми мектептері мен теориялары

    Курсты меңгеру нәтижелері бойынша студент ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларына ие; ғылыми бағыттар мен психология мектептерін басшылыққа алады. Психологияның ірі теорияларының іргелі ұғымдарын, зерттеу әдістерін және қолдану салаларын қорытындылайды. Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде меңгерген дағдыларын дұрыс пайдаланады. Ылыми психологиялық ұғымдарды және оларды пайдаланудың құндылығын психология саласында кәсіби білімі жоқ адамға түсіндіред. Әлемдік психологияның қазіргі бағыттары мен мектептерін олардың ғылымның тарихи тәжірибесімен сабақтастығында талдайды. Ғылыми теорияларға салыстырмалы талдау жүргізеді. Психологияның ғылыми ұғымдарын өз тәжірибесі мен кәсіби міндеттерін талдау үшін қолданады. Ғылыми зерттеулерді жүргізу және жобалау дағдылары бар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтары, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстыру, сондай-ақ табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясына кіріспе

    Бұл пән тұлға ұғымын, жеке айырмашылықтарды, психологияның бағыттары мен теориялары контекстіндегі тұлғаның әртүрлі анықтамаларын зерттейді. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы шетелдік тұлға психологиясының даму тарихын, тұлға психологиясының негізгі тәсілдері мен ғылыми мектептерін біледі. Тұлға психологиясының категориялық аппаратына ие. Тұлға теорияларын талдайды және бағалайды. Тұлға психологиясының әдіснамалық, жалпы психологиялық, тарихи - психологиялық және нақты ғылыми негіздерін жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері

    Курстың мақсаты - студенттерді нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің негізгі принциптері мен заңдарымен таныстыру, жеке экономикалық субъектілер-фирмалар, кәсіпорындар, кәсіпкерлер деңгейінде болып жатқан нарықтық процестерді зерттеуге көмектесу, экономикалық мәнін, негізгі терминдер мен ұғымдардың мазмұнын ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқара психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы коммуникациялық процестердің психологиялық компоненттерін бөліп көрсетеді. Ақпаратты түрлендірудің психологиялық заңдылықтарын білуді тәжірибеде қолданады. Адамдардың конвенциялық және стихиялық мінез-құлқына, олардың жаппай көңіл-күйіне сауатты жауап беру әдістерін қолданады. Байланыс процесін құрудың негізгі психологиялық әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси психология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы саяси психологияның, саяси тұлғаның қалыптасуы туралы, билік психологиясы туралы негізгі ережелерін жүйелейді. Шағын топтар мен үлкен топтардың дамуының психологиялық аспектілерін анықтайды. Саяси психология саласында қолданылатын тұжырымдамалық-категориялық аппаратқа ие. Психологияның қазіргі саяси технологиялар жүйесіне бағытталған. Саяси құбылыстарды әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Бұл пән жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы мен көріну әдістері туралы білімді зерттеуге және жүйелеуге бағытталған. Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жүйелі жеке айырмашылықтарды сипаттау мен түсіндірудің теориялық және әдіснамалық негіздерін тізімдейді. Тұлғаның генезі мен интеллектінің зерттеулерін, адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің құрылымын талдайды. Тұлға теорияларын сыни талдау үшін білімді қолданады. Ақпаратты талдау және жүйелеу үшін дифференциалды психологияның тұжырымдамалық аппаратын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға қабылдау ұтымды қаржылық шешімдер, қаржылық мәселелерді шешу және қаржылық алаяқтықты уақтылы тану. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы білім алуға және басқару саласындағы дағдылар жеке қаржы. Курстың мақсаты-ұтымды қаржылық мінез-құлықты, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру соның ішінде Цифрлық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік - психологиялық кеңес беру

    Курсты игеру нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі жастағы адамдарға психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың мәнін, заңдылықтарын, принциптері мен ерекшеліктерін анықтайды. Психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы заңдылықтарын анықтайды (оның ішінде дамудың маңызды кезеңдерінің негізгі заңдылықтары). Психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдерінде кеңес берушінің мінез-құлқы мен қызметін реттеу ерекшеліктерін ескереді. Консультациялық жұмысты оңтайландыруға ықпал ететін тиімді дәстүрлі және инновациялық психологиялық технологияларды пайдаланады. Кеңес берушілердің мінез-құлқын талдау және түсіндіру дағдыларын меңгерген. Әр түрлі жастағы клиенттерге психологиялық кеңес беруді ұйымдастырудың мәнін, заңдылықтарын, принциптері мен ерекшеліктерін түсінуге негізделген консультациялық жұмысты жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кемел жас психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы кеш жетілу кезеңінде адамның психикалық даму заңдылықтарын анықтайды. Жетілу кезеңіндегі проблемалар мен қиындықтардың себептері мен салдарын жетілу психологиясының қазіргі тұжырымдамаларына сәйкес анықтайды. Диагностика стратегиясын, ересек адамның жеке мәселелерін шешуге көмектесудің мүмкін жолдарын анықтайды. Ересек адамдармен қарым-қатынас, жеке және топтық психологиялық жұмыс дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияда математикалық әдістерді қолданудың теориялық негіздерін жинақтайды. Өлшеу шкалалары туралы білімі бар; белгінің таралуы және таралу параметрлері, статистикалық гипотезаларды тексеру туралы. Психологиялық эксперимент нәтижелерін объективті бағалауда психологиялық деректерді статистикалық өңдеудің рөлін анықтайды. Гипотезаларды тұжырымдайды және статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіреді. Эксперименттік деректерді талдау үшін компьютерді пайдаланады. Алған білімдерін тәжірибеде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдік кезең психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жасөспірім кезіндегі адам дамуының анатомиялық-физиологиялық, психикалық және жеке ерекшеліктерін, психикалық дамудың негізгі психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын анықтайды. Әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешуде жас-психологиялық зерттеу мен талдаудың негізгі ережелері мен әдістерін қолданады. Жасөспірім кезіндегі адамның когнитивті және тұлғалық дамуының ерекшеліктерін зерттеудің заманауи психологиялық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері және эксперименталды психология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық мектептерде қалыптасқан психологиялық экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін айқындайды. Зерттеуді ұйымдастыру деңгейлерін ажыратады. Эксперименттік (және эмпирикалық) психологиялық зерттеулерге шолу жасайды. Ғылыми ойлау нормативтерін, жалпы және эксперименттік психологияның категориялары мен ұғымдар жүйесін меңгерген. Психологиялық зерттеу деректерін өңдеу және түсіндіру әдістерін қолданады. Ғылыми мақалалар мен есептерді ресімдейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика негіздері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психодиагностиканың даму тарихын, Психодиагностика әдістерінің жіктелуі мен негізгі сипаттамаларын біледі. Психодиагностикалық батареяны кәсіби түрде қалыптастырады. Психологиялық зерттеуді ұйымдастырады және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін дұрыс рәсімдейді және ұсынады. Зерттеу деректерін өңдеудің қарапайым математикалық процедураларын жүргізеді. Психодиагностиканың тұжырымдамалық аппаратын және психодиагностикалық процедураларды барабар жүргізу үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзия негіздері

    Курстың мақсаты студенттерге жеке тұлғаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық тәжірибелер туралы түсінік беру; барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликт психологиясы және медиация

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы жанжалдың заманауи теорияларын, жанжалды жүйелі талдау ережелерін және конфликтологиялық құзыреттілік құрылымын білуі тиіс. Қазіргі қоғамдағы Медиация функцияларын анықтайды. Жанжалға қатысушыларды психологиялық оңалту әдістерін таңдайды. Жанжалдың көздерін анықтайды. Жанжалды сындарлы шешудің психологиялық кедергілерін зерттейді. Конфликтология мәселелері бойынша психологиялық ағарту дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудегі арнайы мәселелер

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы консультация беру процесінің түсінігін, кезеңдерін, жоғары талаптар қоятын, дұшпандық, агрессивті клиенттерге, сондай-ақ қорқыныш пен фобия реакциялары кезінде клиенттерге кеңес беру принциптері мен әдістерін анықтайды. Клиентке психологиялық мәселелерді шешуде көмек көрсетуге бағытталған консультациялық әңгіме жүргізеді. Психологиялық кеңес берудің әдістері мен әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы кеңес беру психологиясы негіздерін және кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін біледі. Кеңес беру процесінің кезеңдері мен модельдерін анықтайды. Кеңесші психологтың өзін-өзі дамыту жолдарын және қазіргі клиенттердің типтік мәселелерін анықтайды. Клиенттердің жеке басындағы қиындықтардың көздерін анықтайды. Клиентке интроспекция мен өзін-өзі дамытуда психологиялық көмек көрсетеді. Кеңес берудің негізгі үлгілерін меңгерген (гештальт-терапия, логотерапия, клиент-орталықтандырылған психотерапия және т.б.). Алған білімдерін іс жүзінде қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мүмкіндігі шектеулі адамдардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауы керек. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін қолданады. Арнайы білім беру технологияларын меңгерген. Онтогенетикалық даму принципін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі адамдарды психологиялық тексерудің әдістері мен әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психогигиена және психопрофилактика негіздері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологияның негізгі бағыттарын, психосоматика негіздерін, дені сау және науқас адамның психикалық процестерінің ерекшеліктерін анықтайды. Аурудың пайда болуы мен дамуының алдын алудағы психологиялық факторларды салыстырады. Алдын алуды, ерте анықтауды және стресс кезінде тиімді көмек көрсетуді жүргізеді. Науқасқа және оның айналасына психологиялық қолдау көрсетеді. Психотерапиялық мақсатта ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарын қолданады. Өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдардағы қызметкерлермен практикалық психология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы персоналмен жұмыс жүйесіндегі психологиялық практиканың орны мен рөлін айқындайды. Процестерді оңтайландыру мақсатында көмекші құрал ретінде психодиагностикалық кешенді құру негіздерін жүйелейді: іріктеу, бейімдеу, бағалау, аттестаттау, ынталандыру, мансап пен оқытуды жоспарлау, командаларды қалыптастыру, топтық және ұйымдастырушылық процестерді басқару. Психологиялық зерттеудің мазмұнын жоспарлайды. Психологиялық диагностика құралдарын қолданады: жеке, топтық, ұйымдастырушылық. Диагностика нәтижелері бойынша психологиялық бағалау және кәсіби қорытынды жасау дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивті мінез-құлық психотерапиясының негіздері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы когнитивті-мінез-құлық тәсілінің теориясы мен принциптерін жинақтайды. Клиенттердің жағдайын мақсатты когнитивті-мінез-құлық бағалауын жүргізеді. Тиімді емдеуді жоспарлауға әкелетін мақсатты когнитивті мінез-құлық жағдайларын әзірлейді. Когнитивті мінез-құлық терапиясы арқылы емдеу барысын бағалау әдістерін қолданады. Терапия процесінде туындайтын қиындықтарды анықтайды және жеңе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайында кеңес беру

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық кеңес беру, төтенше немесе дағдарыс жағдайларында қалған, сондай-ақ олардың зардаптарын бастан өткерген балалар мен ересектерді сүйемелдеу және қолдау саласындағы білімді жүйелейді. Дағдарыстық жағдайлармен жұмыс істеуде психологиялық көмек көрсетудің негізгі тәсілдері мен принциптерін қолданады. Өмір жолының дағдарыстық және дағдарыстан кейінгі кезеңінде психологиялық диагностика және жеке тұлғаны сүйемелдеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психолог іс-әрекетінің құқықтық және этикалық аспектілері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы этикалық кәсіби нормаларды ажырата алады. Кәсіптік қызмет саласына қатысты негізгі нормативтік құқықтық актілерді негіздейді. Психолог жұмысының негізгі этикалық принциптерін талдайды. Бала құқықтары туралы негізгі халықаралық және отандық құжаттарды жүйелейді. Нормативтік құжаттарды және психология саласындағы білімді меңгерген. Кәсіби этиканы қолдану дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызметтік іс-әрекетт психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы қызметкерлердің жеке және кәсіби қасиеттерін бағалайды. Психодиагностика және мамандардың психологиялық үйлесімділігін бағалау негізінде кадрлардың сауатты орналасуын қамтамасыз етеді. Қызметкерлерді төтенше жағдайларда қызметке бейімдеу үшін оқыту бағдарламалары мен тренингтер өткізеді. Ұйымдастырушылық-басқарушылық кеңес беру технологияларын және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қатынастар психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы тұлғааралық қарым-қатынас негіздерін, тұлғааралық қарым-қатынас кедергілерін және оларды еңсеру тәсілдерін; әртүрлі топтар мен жағдайларда іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктерін; тиімді коммуникацияның ережелері мен заманауи технологияларын біледі. Қарым-қатынастың тиімділігін талдайды, әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында барабар тұлғааралық қатынастарды орнатады. Ұлттық, мәдени және діни айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді. Қазіргі қоғам жағдайында тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг және топтық психокоррекция

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын әзірлейді. Бірлескен қызметтің әртүрлі міндеттерін шешуде топта өзара әрекеттеседі. Топпен психологиялық жұмыс істеу және тренингтік топты ұйымдастыру дағдыларын меңгерген. Адамға психологиялық әсер етудің негізгі механизмдері мен әдістерін салыстырады. Әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламаларын өз бетінше әзірлеуге қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы төтенше жағдайларда кәсіби шұғыл психологиялық көмектің ерекшеліктерін айқындайды. Төтенше жағдайларда адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін жүйелейді. Адамдардың стресске төзімділігін арттыруға ықпал ететін профилактикалық іс-шараларды жүзеге асырады. Шұғыл психологиялық көмектің негізгі әдістерін қолданады. Қысқа мерзімді және мінез-құлық психотерапиясының әдістерін, эмоционалды-физикалық және функционалдық өзін-өзі реттеу әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психолог қызметінің ақпараттық-коммуникациялық технологиялары

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологтың білім беру қызметінің халықтың санасына әсер ету факторларын, психологиялық ағартуды ұйымдастырудың мүмкіндіктері мен маңыздылығын, осы жұмыстың құралдары мен нысандарын анықтайды. Түрлі коммуникациялық нысандар мен ақпараттық құралдарды пайдалана отырып, халық арасында ағарту жұмыстарын ұйымдастырады. Танымал психологиялық ақпаратты әзірлеу дағдыларын және оны ұсынудың әртүрлі құралдарын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы сындарлы өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті санаттар мен әдістердің негізгі жүйесін жинақтайды. Қарым-қатынас жағдайына бағдарланған. Байланыс процестерін талдайды. Әр түрлі коммуникативті технологияларды қолданады. Сындарлы қарым-қатынас құру дағдыларын және коммуникация саласында өзін-өзі дамыту қабілетін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көпмәдениетті психологиялық кеңес беру

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мәдени сұраныстардың ерекшеліктерін және әрбір тұлғаның ерекшеліктерін ескереді. Этномәдени контекстті пайдалана отырып, психологиялық жұмыс жүргізеді. Клиенттің этникалық және діни ерекшеліктерін ескереді. Клиенттің этномәдени және діни ресурстарына сүйенеді. Этникалық құндылықтарға, діни сенімдерге, әлеуметтік құрылымдарға және гендерлік ерекшеліктерге негізделген кәсіби тәсілді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру практикумы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру негіздерін бөліп көрсетеді. Консультациялық көмекті жүзеге асырудың негізгі әдістері мен технологияларын жүйелейді. Психологиялық кеңес беруде қолданылатын психодиагностикалық әдістерді қолданады. Психологиялық кеңес берудің әртүрлі әдістері мен әдістерін қолданады. Консультативтік міндеттерді шешу үшін қажетті қызмет түрлеріне ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология және психодиагностика бойынша практикум

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы мәтіндік конструкцияларды, тестілеу нұсқаулықтары мен рәсімдерін, жұмыстың әдістемелік қағидаларын, Құжаттамалық-әдістемелік сүйемелдеуді, тестілеу нормалары мен валидация топтарын, бейімделу және қайта стандарттау нұсқаларын бөліп көрсетеді. Диагностика нәтижелерін дифференциалды және болжамды деңгейде түсіндіреді. Интеллект диагностикасы және танымдық процестерді зерттеу әдістемелерін, темперамент пен мінезді зерттеу әдістемелерін, тұлғаның функционалдық жай-күйін бағалау тесттерін, тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтау диагностикасының әдістемелерін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы арттерапиялық бағыт

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы арт-терапияның мәні мен ерекшелігін анықтайды. Арт-терапияның формалары мен әдістерін анықтайды. Практикалық жұмыста арт-терапевтік әдістерді қолданады. Клиенттердің әртүрлі санаттарымен арт-терапиялық жұмыс әдістерін қолданады. Психотерапиялық теорияның талаптарына сәйкес авторлық арт-терапиялық сабақтарды өткізу қабілеті мен дайындығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттағы психологтың кеңес беру іс-әрекеті

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы спорттағы психологиялық кеңес берудің негіздерін, түрлерін, ерекшеліктерін, технологиясы мен әдістерін біледі. Спортта тиімді қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін кеңесшінің кәсіби маңызды қасиеттерін атап көрсетеді. Спортшыларды даярлауға қатысатын адамдармен қарым-қатынастың психологиялық принциптерін анықтайды. Психологиялық кеңес беру процесінде бастапқы тәжірибелермен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін қолданады. Психологиялық кеңес беру процесінде спортшыға (командаға) психикалық әсер етеді және әсер етеді. Психологиялық кеңес беру процесінде спортшының сенімді мінез-құлқын қалыптастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы маркетинг психологиясының негізгі категорияларын анықтайды. Маркетинг саласындағы қызметтің нормативтік-этикалық реттеушілерін жүйелейді. Маркетингтік коммуникация құралдарын қолданады. Жарнамалық өнімді психологиялық тұрғыдан дұрыс құрылымдау және жобалау бойынша ұсыныстар жасайды. Жарнамалық өнімдерге әлеуметтік-психологиялық сараптама жүргізеді. Маркетинг саласында психологиялық әсер ету әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиялық кеңес берудің, психокоррекция мен психотерапияның негізгі ережелерін сипаттайды. Білім беру психологиясының кәсіби қызметінде негізгі психотехникалық әдістерді қолданады. Кәсіби қызметте әртүрлі психотерапиялық әдістерді қолданады. Психологиялық жағдайды игеру мақсатында кеңес беру заңдылықтарын зерттеу үшін психотерапияның теориялық және практикалық дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы қазіргі этнопсихология мен кросс-мәдени психологияның негізгі ережелері мен теориялық идеяларын жинақтайды. Этномәдени топтардың жұмыс істеу заңдылықтарын, ондағы психологиялық процестердің пайда болуы мен дамуын, жеке тұлғаның олармен өзара әрекеттесуін жүйелейді. Әртүрлі этномәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді талдайды, оларды бір-бірімен салыстырады және салыстырады. Белгілі бір адамның осы этномәдени топқа жатуына байланысты психологиялық проблемаларын анықтайды. Этнопсихологиялық және мәдениетаралық зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы дін психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарын, діни топтың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын бөліп көрсетеді. Дін мен психикалық денсаулықтың, дін мен психопатологияның арақатынасы мәселелерін анықтайды. Діндарлықтың психологиялық алғышарттарын, діни сенім мен діни тәжірибенің психологиялық аспектілерін талдайды. Мифті, дінді, белгілі бір діндерге табынуды психологиялық түсіндірудің негізгі тәсілдерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы девиантологияның негізгі ұғымдарын жинақтайды. Девиантты мінез-құлықты түзету мен алдын-алудың негізгі принциптері мен тәсілдерін анықтайды. Ауытқулардың әртүрлі түрлері мен формаларын сипаттайды. Ауытқулардың әлеуметтік және әлеуметтік-психологиялық себептерін, факторлары мен механизмдерін ажыратады. Оқыту мен тәрбиелеу қиындықтарын, жеке түзету жұмыстарының нәтижелерін талдай отырып, оқушыларға сипаттама жасайды. Балалардың мінез-құлқындағы бұзушылықтарды тану саласында және осындай балаларға психологиялық көмек ұйымдастыру мәселелерінде негізгі дағдыларды меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру бойынша супервизорлық практикум

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы психологиядағы бақылаудың ұйымдастырушылық процесінің негізінде жатқан негізгі ұғымдар мен принциптерді біледі. Психологиядағы бақылаудың ерекшеліктерін анықтайды. Супервизия қызметін жүргізеді. Психологиядағы супервизия процесін ұйымдастыру технологияларын қолданады. Супервизияны ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты – кәсіби қызметте және күнделікті өмірде жасанды интеллектті пайдалану құзыреттерін меңгеру. Курсты оқу барысында интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері мен алгоритмдері, жасанды интеллект жүйелерінде ақпаратты ұсыну және өңдеу әдістері игеріледі. Курс ғылыми зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану құзыреттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика және психокоррекциядағы арт-терапиялық технологиялар

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы арт-терапияның мәні мен ерекшелігін, арт-терапияның нысандары мен әдістерін бөліп көрсетеді. Практикалық жұмыста арт-терапевтік әдістерді қолданады. Клиенттердің әртүрлі санаттарымен арт-терапиялық жұмыс әдістерін қолданады. Арт-терапия мен психологиялық көмектің басқа бағыттарының құрылымдық байланыстарын анықтайды. Психикалық дамуды диагностикалау мен түзетуде негізгі арт-терапиялық әдістерді жүргізеді және олардың нәтижелерін түсіндіреді. Кеңес беру және түзету-дамыту жұмыстарын Шығармашылық құру тәжірибесінде арт-терапевтік технологияларды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес берудегі отбасы психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы отбасылық ортадағы қарым-қатынас заңдылықтары туралы білім жүйесін талдайды. Отбасын психодиагностикалық зерттеу процедурасын жүргізеді. Отбасы мен отбасылық қатынастарды зерттеу үшін проективті әдістерді таңдайды. Қақтығыстарды шешудің және ымыраны сақтаудың қажетті технологияларын анықтайды. Отбасылық психологияның негізгі бөлімдері бойынша теориялық білім жүйесін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суицидология

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы суицидтік мінез-құлықтың теориялық негіздерін жинақтайды. Суицидтік тенденциялардың кезеңдерін, механизмдерін және суицидтік мінез-құлықтың жас көріністерін анықтайды. Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық және клиникалық аспектілерін жүйелейді. Аутодеструктивті мінез-құлықты психологиялық диагностикалаудың негізгі әдістерін тәжірибеде қолданады. Аутодеструктивті мінез-құлықтың бастапқы, қайталама және үшінші профилактикасының әдістері мен технологияларын қолданады. Психодиагностика, психологиялық көмек және суицидтік және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зорлық-зомбылық құрбандарына психологиялық көмек көрсету

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы зорлық-зомбылықтың түрлері мен нысандарын, агрессивті мінез-құлық тетіктері мен факторларын, ашуды бақылауды оқытудың негізгі принциптерін біледі. Әлеуметтік, физикалық және психологиялық зақымдайтын факторларды анықтайды. Науқастармен клиникалық әңгіме жүргізу. Зорлық-зомбылыққа ұшыраған адамдар үшін қауіптілік дәрежесін анықтайды. Психокоррекциялық жұмыс үшін жеке ұсыныстар жасайды. Психокоррекция мен психотерапияның тиімділігін бағалайды. Қолдау және қысқа мерзімді психотерапия әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы шетелдік психологтардың отбасы мәселелерін шешудегі негізгі тұжырымдамаларын негіздейді. Отбасылық психологияның негізгі ұғымдарын анықтайды. Отбасылық қатынастар психологиясының негізгі мәселелерін анықтайды. Болашақ психологтарға отбасылық қатынастар мәселелерінде психологиялық жұмысты жүзеге асыру үшін қажетті отбасылық психологияның кәсіби маңызды дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы психологиялық кеңес беру

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы денсаулық психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін, денсаулық пен салауатты өмір салтының заманауи тұжырымдамаларын біледі. Денсаулықты сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған мінез-құлықты қалыптастырудың психологиялық факторларын анықтайды. Психологиялық кеңес беру процесінде клиенттермен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін қолданады. Психологиялық кеңес беру процесінде денсаулықты сақтауға және сақтауға психикалық әсер етеді. Психологиялық кеңес беру процесінде салауатты тұлғаны қалыптастыру тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасылық кеңес беру

    Курсты игеру қорытындысы бойынша білім алушы отбасылық кеңес беру негіздерін сипаттайды. Отбасылық кеңес берудің стандартты емес жағдайларында психодиагностикалық және түзету мәселелерін шешеді. Этикалық ережелерді сақтайды, отбасымен жұмыс кезінде әлеуметтік жауапкершілікке ие. Жеке тұлғаның жеке психологиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, ерлі-зайыптылық және бала-ата-аналық қатынастардың жұмыс істеуінің негізгі механизмдерін талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби психологтың зерттеу дағдылары мен тәжірибесін экономика, саясат, құқықтық, әлеуметтік, мәдени салаларда қолдану. Тұрақты даму мақсаттары контекстінде қоғам және оның даму тенденциялары туралы өзекті білімдерін көрсету; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет дағдыларына ие болу. Инклюзия санаттарында жұмыс істеу; кәсіби қызметте жасанды интеллект мүмкіндіктерін тиімді пайдалану.
  • Адамдардың мінез-құлқын талдау, топта табысты жұмыс істеу және қарым-қатынас дағдыларын көрсету; икемді дағдылар мен одан әрі оқу қабілеттерін көрсету; ғылыми зерттеулерді жүргізу және жобалау дағдыларын меңгеру.
  • Психологиялық кеңес берудің функционалдық салаларында кәсіби құзыреттілікті біріктіру.
  • Меншіктің барлық нысандары мен қызмет салаларындағы әртүрлі ұйымдарда психологиялық қызметтің қызметін ұйымдастыру.
  • Жеке тұлғаның психикалық дамуының нормалары мен патологиясын диагностикалау және талдау дағдыларын меңгеру.
  • Психологиялық тәжірибеде тұлғаның әртүрлі теорияларын қолдану.
  • Клиенттердің сұраныстарын диагностикалау, психологиялық түзетуді және практикалық психолог жұмысының басқа түрлерін жүзеге асыруға қатысу.
  • Психологтың жеке және топтық жұмысын ұйымдастыруға.
  • Отбасы психологиясы бойынша білімге негізделген отбасыларға кеңес беру.
  • Практикалық қызметте әртүрлі тәсілдер мен мектептерді, теориялар мен идеяларды талдаңыз және қолданыңыз.
Top