Стратегиялық менеджмент

  • Курс бизнес-модельді, стратегиялық әлеуетті және компанияның бәсекелестік позициясын талдаудың тұжырымдамалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл тұрғыда компанияның стратегиялық мақсаттары мен мақсаттар ағашын анықтау, бизнестің сыртқы және ішкі ортасын талдау әдістері, әртараптандырылған компанияның портфельдік талдауы, бәсекелестік стратегиялардың түрлері және стратегиялық баламаларды таңдау мәселелері қамтылады. Оқыту нәтижелеріне нақты қазақстандық және шетелдік компаниялардың (best practices) кейстерін талдау, компания басшыларын тарта отырып, сторрителинг әдісі, компаниялардың кейстері бойынша стратегиялық сессиялар өткізу, нақты қазақстандық компаниялардың бәсекелестік позициясын Стратегиялық талдау бойынша топтық жобаларды орындау арқылы қол жеткізіледі
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top