Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, концептуалды аппаратын оқып-үйрену, фирмалар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді позициялау. Тауарлар мен жаңа өнімдерді әзірлеу, өнім саясатының стратегиялары. Мақсаттар, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және өнім айналымы. Қарым-қатынас және ынталандыру стратегиясы. Өнімді жылжыту, коммуникация саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі және маркетинг. Халықаралық маркетинг.
-
Образовательная программа 6B04150 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2