6B04150 Мемлекеттік және жергілікті басқару в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық стратегиялық шешімдерді әзірлеу және қабылдау негізінде өңірлер мен тұтастай алғанда ел ауқымында тиімді басқару қызметі үшін мемлекеттік және жергілікті басқару саласында жоғары білікті бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Мақсаты: қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика қоғам өмірінің саласы ретінде. Қоғамдық өндіріс. Меншік қатынастары және оның экономикадағы рөлі. Қоғамдық өндірістің нысандары. Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде. Сұраныс пен ұсыныс теориясы. Кәсіпкерлік. Өндіріс шығындары. Капитал: мәні және нысандары. Өндіріс факторлары. Ұлттық экономика. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Экономиканың циклдік дамуы. Инфляция және жұмыссыздық. Ақша-несие және қаржы саясаты. Мемлекеттің фискальды саясаты. Әлеуметтік саясат оның бағыттары мен қызметтері. Әлемдік шаруашылық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты - басқару, оның мемлекеттік органдардағы және жергілікті өзін-өзі басқарудағы ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алу. Мазмұны: Мемлекет және қоғам, олардың өзара байланысы. Мемлекет пен қоғамды басқару туралы білімнің пайда болуы және дамуы мемлекеттік басқарудың түсінігі, мәні және түрлері. Мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік басқару теориясындағы жетекші мектептер мен бағыттар. Қазақстан Республикасының мемлекеттік билік органдарының жүйесі. Қоғамдық билік жүйесіндегі жергілікті басқару. Менеджердің басқару қызметіндегі кәсіби және іскерлік қасиеттері. Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару саласында мамандар даярлау. Мемлекеттік қызмет мамандық ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты - академиялық жазу негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Эссе, реферат, реферат, курстық жұмыс, курстық жобалар, дипломдық жұмыстар, бітіру жұмыстары және/немесе жобалар сияқты академиялық мәтіндерді құру және редакциялау. Баяндамалар мен презентациялар жасау дағдыларын қалыптастыру. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қолдану. Стратегиялық, басқарушылық, қаржылық міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін тәжірибеде көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер.Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет.Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу.Зейнетақылар және сақтандыру.Халыққа банктік қызмет көрсету.Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер.Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен іздену дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы. Семей, Ташкент, Петербор кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. М.Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына және «Қилы заман», «Қараш-қараш» оғығасы әңгімелеріне көркемдік шолу, «Абай» монографиясы. Құнанбаев», «Абай жолы» эпопеясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микроэкономика және макроэкономика
Пәннің мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Нарық механизмі, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы.Өндіріс теориясы. Өндірістік шығындар. Монополия, олигополия, монополиялық және жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Өндіріс факторлар нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық тауарлар. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және жинақтау. Ақша нарығы. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Айырбас бағамы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Статистика
Пәннің мақсаты: зерттеу әдістемесі: жалпы принциптері, әдістері, статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, массалық қоғамдық құбылыстар мен процестерді дамытуға тенденциялары мен заңдылықтарын олардың сандық сипаттамалары зерттеу. Мазмұны: Статистика пәні мен міндеттері. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орталық тенденция өлшемдері және вариация көрсеткіштері. Ішінара бақылау. Динамикалық қатарлар. Индекстер. Динамика факторларын талдаудың индекстік әдісі. Қоғамдық құбылыстардың өзара байланыстылығын статистикалық зерттеу. Интервалдық – пропорционалды айнымалылар арасындағы ассоциация. Халық статистикасы. Еңбек ресурстарының статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Мақсаты: Ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Басқарудың әдістемелік негіздері. Ұжымның қалыптасуы және дамуы. Ішкі және сыртқы орта. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Кәсіпкерлік және менеджмент. Басқаруды ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Басқару әрекетінің мәдениеті. Басқару функциялары. Басқару тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аудит негіздері
Пәннің мақсаты нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің салалық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, шағын деңгейдегі кәсіби аудиттің теориялық, ұйымдастырушылық, әдіснамалық және практикалық негіздерін дәйекті түрде ашу болып табылады. Мазмұны: Аудиттің теориялық негіздері. Аудиттегі маңыздылық. Аудиторлық тәуекелдер. Аудиторлық дәлелдемелер және құжаттама. Ішкі бақылау жүйесі (ІБЖ) және оның элементтері. Аудит ауқымы және жоспарлау. Аудиторлық қорытынды. Сатып алу циклінің аудиті. Өндіріс циклінің аудиті. Қаржылық нәтижелерді іске асыру және қалыптастыру циклінің аудиті. Ақша аудиті. Ұзақ мерзімді активтер аудиті. Міндеттемелер мен капитал аудиті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Мақсаты: Студенттерде экономикалық есептердің математикалық моделін құру дағдыларын және оны шешу жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі: матрицалар мен детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, векторлар мен оларға қолданылатын амалдар, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер, экономикалық-математикалық модельдеу, қолданбалы математикалық модельдер, ресурстарды қолданудың тиімділігі, көліктік есептерді шешу жолдары, бизнес жоспар құру моделдері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, корреляция-регрессиялық талдау элементтері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржы
Мақсаты: Қаржы теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу және студенттердің қаржылық, валюталық, ақшалай, сондай-ақ елдің қаржы жүйесінің құрамдас элементтерін қолдана білуге үйрету. Мазмұны: Қаржының мәні мен функциялары. Қаржы жүйесінің құрылымы. Қаржы саясаты және оның механизмі. Қаржылық басқару құралдары. Қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістері. Мемлекеттік несиенің нысандары. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандырудың мәні мен саласы. Мемлекеттік бюджеттің функциялары. Бюджеттен тыс қорларды тағайындау және жіктеу. Бюджеттен тыс қорлардың функциялары. Қаржылық жоспарлау және болжау. Сыртқы экономикалық байланыстарды қаржыландыру. Қаржы және инфляция. Инфляцияны болжауда және үлкен деректерді талдауда жасанды интеллектті іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп
Пәннің мақсаты: бухгалтерлік есептің қағидаларын және оның элементтері мен әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтері мен нысандарын, бухгалтерлік есептің теориялық және әдістемелік негіздерін білу. Пәннің мазмұны: Ұйымды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп. Бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі. Бухгалтерлік баланс. Шоттар жүйесі және екі жақты жазу. Бухгалтерлік есептегі құжат айналымын ұйымдастыру. Ақша қаражаттары және инвестициялар есебі. Дебиторлық берешек есебі. Қорлар есебі. Ұзақ мерзімді активтер есебі. Ұйымдардағы міндеттемелер есебі. Капитал мен резервтер есебі. Кірістер мен шығыстар есебі. Қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коммерциялық маркетинг
Мақсаты - маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану және коммерциялық қызмет облысында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны. Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Қызметтер сервистік экономиканың негізі ретінде. Материалдық өндіріс саласындағы сауда. Бизнес-жоспар коммерциялық қызметті жоспарлау құралы ретінде. Тәуекелдер, түсініктер, түрлер, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторлар. Аутсорсинг қызметтерінің маркетингі. Франчайзинг-аутсорсинг саласындағы әлеуметтік коммуникация. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Электрондық сауданы ұйымдастыру. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Халықаралық коммерциялық операциялар. Коммерциядағы маркетингтің тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақылды қала
Мақсат-өмір сүру сапасын жақсартуға, ресурстар мен инфрақұрылымды тиімді басқаруға, сондай-ақ қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін ақылды және тұрақты қалалық ортаны дамыту үшін зияткерлік қалаларды құру принциптері мен технологияларын игеру. Мазмұны: ақылды қала тұжырымдамасы: анықтамасы, принциптері мен мақсаттары. Ақылды қалалардағы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Сенсорлық желілер және Заттар интернеті - (IoT) қалалық инфрақұрылымда. Ақылды қалаларды басқаруға арналған деректерді талдау. Қалалық ортада ақылды энергиямен жабдықтау және энергия тиімділігі. Ақылды қалалардағы көлік және ұтқырлық: инновация және жақсарту. Көлік ағыны мен автотұрақты ақылды басқару. Қалалық қызметтерді басқарудағы цифрлық технологиялар (сумен жабдықтау, тазалау, қалдықтарды басқару).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Мақсаты: Көлік саласы маманының кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. Мазмұны: Іскерлік ортада, ғылыми қызмет саласында, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін жұмыс міндеттері мен кәсіби қарым-қатынас шеңберін толық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде коммуникативтік функцияларды іске асыру үшін жеткілікті сөйлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетинг
Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, концептуалды аппаратын оқып-үйрену, фирмалар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді позициялау. Тауарлар мен жаңа өнімдерді әзірлеу, өнім саясатының стратегиялары. Мақсаттар, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және өнім айналымы. Қарым-қатынас және ынталандыру стратегиясы. Өнімді жылжыту, коммуникация саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі және маркетинг. Халықаралық маркетинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржы нарықтары және делдалдар
Курстың мақсаты студенттерге жеке деңгейде де, компания деңгейінде де табысты қаржылық шешімдер қабылдау үшін қаржы нарықтары мен делдалдар саласында білім беру болып табылады. Мазмұны: Қаржы нарығының қызмет етуінің теориялық негіздері. Қаржы нарығының негізгі түрлері және қаржы құралдары. Қаржы нарықтарының қызмет етуінің негізгі өзекті мәселелері, мысалы, Қазақстан және шет елдер. Қаржы нарығын және қаржы құралдарын талдаудың заманауи әдістері. Қолданбалы тақырыптар, соның ішінде ақша нарығы, қор және борыштық бағалы қағаздар нарығы, туынды бағалы қағаздар, валюта нарығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлық урбанистика
Мақсат- тұрақты, интеллектуалды және инклюзивті қалалық кеңістіктерді құру үшін цифрлық дизайн, қалалық инфрақұрылым деректерін талдау және қалалық ресурстарды басқару құралдарын игеру. Мазмұны: сандық урбанистикаға кіріспе: тұжырымдамалар, әдістер және технологиялар. Геоақпараттық жүйелер және оларды қала құрылысында қолдану. Қалалық ортаны сандық модельдеу: 3D визуализациядан виртуалды шындыққа дейін. Қалалық инфрақұрылым мен көлік желісін жақсарту үшін деректерді талдау. Ақылды қалалар: тұжырымдама, технология және іске асыру мысалдары. Қалалық ресурстарды басқарудағы цифрлық технологиялар: энергия, су, қалдықтар. Цифрлық платформалар арқылы қала құрылысына интерактивті азаматтық қатысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Пәннің мақсаты - шаруашылық жүргізудің нарықтық жағдайында кәсіпорынның қызмет етуінің экономикалық механизмдерін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ой-өрісін дамыту. Пәннің мазмұны: Кәсіпорын – шаруашылық нысаны, экономикалық жүйенің негізгі буыны. Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Кәсіпорынның материалдық ресурстары және оларды пайдалану тиімділігі. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбек ақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау. Кәсіпорынның маркетингтік қызметі. Өнімнің және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі.. Өнімді өндіру және өткізу шығындары. Кәсіпорын қызметінің қаржы нәтижелері. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салық және салық салу
Пәннің мақсаты: студенттерге шаруашылық жүргізуші субъектілер мен халық үшін салықтарды есептеудегі негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Салық және салық салу негіздері. Мүлік салығы. Көлік салығы. Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесі салығы. Тіркелген салық. Корпоративтік және жеке табыс салығы. Шетелдік заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері. Әлеуметтік салық. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Арнайы салық режимі. Алымдар, баждар және төлемдер. Салықтық бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Муниципалды менеджмент
Мақсаты – жергілікті билік органдарының жұмысында басқару құралдарын қолдану бойынша теориялық негіздер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи муниципалды менеджменттің теориясы. Жергілікті өкілетті және атқарушы билік органдарының өзара қарым-қатынасы. Өкілетті және атқарушы билік және басқару органдарының қызметінің ұйымдастырушылық негіздері. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының құрамы, олардың міндеттері мен формалары. Жергілікті әкімшіліктің ұйымдастырушылық құрылымы. Жергілікті басқару органдарының жұмысында жоспарлаудың негізгі бағыттарыв. ҚР аймақтық саясатының мазмұны. Аймақтардағы экономикалық реформаларды басқару үрдісінің негізгі құралдыры.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-коммуникациялар
Мақсаты: кәсіби қызметте тиімді іскерлік байланыстар орнатуға ықпал ететін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: Бизнес-коммуникациялар, олардың мәні мен сипаттамалары. Байланыс процесі: мазмұны, элементтері және кезеңдері. Іскерлік коммуникацияның нысандары мен түрлері. Іскерлік хат алмасу. Іскерлік әңгімелер мен кеңестер. Іскерлік келіссөздер. Іскерлік коммуникацияның заманауи формалары. Көшбасшының қарым-қатынас мәдениеті. Іскерлік коммуникация этикасы мен этикеті. Ұйымдастырушылық коммуникацияларды басқару. Маманның имиджі және сәтті қарым-қатынас құпиялары. Коммуникациялардың тиімділігі, оны бағалау критерийлері және арттыру факторлары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік және муниципалдық басқарудың шетелдік тәжірибесі
Мақсаты - басқарудың шетелдік тәжірибесін талдау бойынша білімдер мен дағдыларды иемденуі. Мазмұны: Шет елдердегі мемлекеттік және муниципалдық басқарудың теориялық негіздері. АҚШ, Ұлыбритания, Франция және Германия дағы мемлекеттік басқарудың заманауи мектептері. Германияның мемлекеттік қызмет жүйесі. Франциядағы мемлекеттік қызмет институты. Ұлыбританияның мемлекеттік қызмет жүйесі. шет елдердегі жергілікті өзін-өзі басқарудың заманауи үлгілері: Канада. Францияның жергілікті өзін-өзі басқару жүйесі – заманауи континенталдық үлгінің мысалы. АҚШ-тағы муниципалды жүйелердің түрлері. Италия мен Грецияда жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекет және бизнес
Мақсаты – мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесу механизмі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бизнесте тиімді шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Аралас экономиканың мемлекеті және қалыптасуы. Мемлекеттік экономиканы басқару жүйесі және бюрократия. Әртүрлі елдердегі үкімет пен бизнестің өзара әрекеттесу тәжірибесі. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік-кәсіпкерлік қатынастардың реттелуі және өзекті мәселелері. Әлеуметтік мәселелерді шешудегі және азаматтық және демократиялық қоғамды қалыптастырудағы мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесуі. Экономиканың әртүрлі салаларында кәсіпкерлікті дамытудың шарттары. Мемлекет пен бизнес арасындағы қарым-қатынастың құқықтық аспектісі. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік құралдары жинағы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салааралық кешендерді мемлекеттік басқару
Мақсаты – студенттердің салааралық кешендер (металлургиялық, машина жасау, мұнай-химиялық, отын-энергетика, агроөнеркәсіптік, көлік-коммукациялық, әлеуеттік-мәдени) экономикасы туралы білімдерін тереңдету. Мазмұны: Салааралық кешенді мемлекеттік басқарудың жалпы негіздері. Салааралық кешендер және олардың түрлері. Салааралық кешендерді мемлекеттік басқарудың әдістемелік негіздері, қағидалары. Мемлекеттің құрылымдық және инвестициялық саясатын қалыптастыруда салааралық балансты пайдалану. Салааралық кешендердің инвестициялық тартымдылығының теориялық негіздері. Салааралық кешендерді мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері. Қоғамдық салаларды мемлекеттік басқару. Ауыл шаруашылық тауар өндірушілерді мемлекеттік қолдау шаралары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық дәуірдегі қауіпсіздік және инновация
Мақсаты-ақпараттық қауіпсіздік қағидаттарын ескере отырып, цифрлық ортада инновациялық технологияларды әзірлеу және енгізу бойынша білім мен дағдыларды меңгеру және цифрлық кеңістікте құпиялылықты қамтамасыз ету. Мазмұны: цифрлық қауіпсіздік негіздері және оның қазіргі ақпараттық қоғамдағы рөлі. Сандық дәуірдегі киберқауіпсіздік технологиялары мен әдістері: аутентификация, шифрлау, көп факторлы аутентификация. Киберқауіптер және ақпараттық қауіпсіздік қатерлері: вирустар, хакерлік шабуылдар, фишинг және басқа да шабуылдар. Бұлтты қауіпсіздік: бұлтты ортадағы деректерді қорғау әдістері. Цифрлық дәуірде Дербес деректер мен құпия ақпаратты қорғау. Таратылған жүйелерде криптография мен қауіпсіздік әдістерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мемлекеттік басқару теориясы
Мақсаты – студенттерді мемлекеттік басқару жүйесінің теориялық негіздеріне оқыту және оны жетілдіру үшін қажетті білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Мемлекеттік басқарудың теориялық негіздері. Қоғамдық үрдістерді басқарудың пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидалары және әдістері. ҚР мемлекеттік құрылымы мен мемлекеттік саясатының мазмұны. Мемлекеттік басқару, құқықтық ретттеу, ақпараттық қамтамасыз ету және басқару стилі үрдісінде мемлекет пен қоғамның өзара әрекеттестігінің тиімділігі. Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі. Басқарудың жаңа амалы концепциясы. Мемлекеттік басқарудың заманауи теориялары мен тетіктерін енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік кибер басқару
Мақсаты-мемлекеттік ақпараттық ресурстардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және цифрлық кеңістікте мемлекеттің мүдделерін қорғау мақсатында мемлекеттік басқару деңгейінде киберқауіпсіздік саясаты мен стратегияларын әзірлеу және үйлестіру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Киберқауіпсіздік негіздері және оның мемлекеттік басқару үшін маңызы. Киберқауіпсіздік саясаты: қалыптасу принциптері және негізгі бағыттары. Киберқауіпсіздік саласындағы заңнама және нормативтік реттеу. Мемлекеттік ұйымдардағы киберқауіптерді басқару. Мемлекеттің маңызды ақпараттық инфрақұрылымын қорғау. Киберқауіптер және оларды анықтау және алдын алу құралдары. Киберқауіпсіздік саласындағы инцидент және дағдарысты басқару. Киберқауіпсіздік саласындағы халықаралық ынтымақтастық: стандарттар, шарттар, бастамалар. Кибер барлау және кибер соғыс әрекеттері: қарсы тұру стратегиялары мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Студентердің ғылыми-зерттеу жұмысы
Мақсаты – өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің теориялық және тәжірибелік дағдылары. Мазмұны: Ғылыми мақала, курстық жұмыс және дипломдық зерттеу жазу кезінде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес ақпараттың әдебиеттік көздеріне талдаулық шолу жасау. Кәсіпорынның қызметін қаржы-экономикалық талдау әдістемелерін зерттеу. Академиялық кезеңнің жоспарына сәйкес сынақ-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерттеу, мақаланың, курстық немесе дипломдық жұмыстың тақырыбына сәйкес басқарудың тиімділігін арттыру тетіктерін таңдау және негіздеу. Ұсынылған экономикалық тиімділікті арттырудың анықтамасын аннотациялау, қорытындыларды тұжырымдау, алынған нәтижелрді модельдеу, өңдеу және түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Штаттан тыс жағдайларды басқару стратегияларында жасанды интеллект
Мақсат-жалпы қоғамға зиянды азайту мақсатында әртүрлі штаттан тыс жағдайларды басқарудың тиімді стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру үшін жасанды интеллектті қолдану бойынша білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны: штаттан тыс жағдайлардың алдын алудағы жасанды интеллекттің рөлі. Штаттан тыс жағдайларды талдау және болжау үшін машиналық оқытуды қолдану. Жасанды интеллектті қолдана отырып, штаттан тыс жағдайларды автоматтандырылған анықтау және жіктеу. Жасанды интеллект арқылы штаттан тыс жағдайларда ақпарат пен коммуникацияны басқару. Жасанды интеллектті ескере отырып, дағдарысты басқару стратегияларын бейімдеу. Штаттан тыс жағдайларды басқарудағы роботтандыру және автономды жүйелер. Штаттан тыс жағдайларды талдау және түсіндіру үшін нейрондық желілерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект көмегімен дағдарыстарды басқару
Мақсаты-қоғамның өмірін, мүлкі мен мүдделерін қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында түрлі дағдарыстардың салдарын тиімді болдырмау, анықтау, басқару және азайту үшін жасанды интеллектті қолдану принциптері мен әдістерін игеру. Мазмұны: дағдарыстың алдын алудағы жасанды интеллекттің рөлі. Дағдарыстық жағдайларды автоматтандырылған анықтау және ерте ескерту. Дағдарыстарды бағалау және болжау үшін болжамды модельдеу. Дағдарыстық жағдайларды талдау үшін машиналық оқытуды қолдану. Жасанды интеллект көмегімен дағдарысты басқару жүйелерін автоматтандыру. Дағдарысқа жауап берудегі және жедел әрекеттерді үйлестірудегі жасанды интеллект. Жасанды интеллектті қолдана отырып, дағдарыс жағдайында ақпарат пен коммуникацияны басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Креативті экономика
Мақсаты: креативті экономиканың және креативті индустриялардың жұмыс істеуі туралы білім кешенін және креативті саладағы инновациялық жобалармен және өнімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Пәннің негізгі ұғымдары мен түсініктері. Креативті экономиканы өлшеу тәсілдері. Креативті экономиканы дамыту құралдары. ҚР креативті индустриялары. ҚР креативті индустрияларында бизнесті дамытудың құқықтық негіздері және оларды жоспарлауда есепке алудың практикалық аспектілері. Шығармашылық экономикадағы тауарлар мен қызметтерге меншікті анықтау. Шығармашылық салалардағы Бизнес және инвестициялар. Креативті экономикадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері. Әлемдік шығармашылық индустрия. Креативті индустриялардың дамуымен өсуінің өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік басқарудағы цифрлық технологиялар
Мақсаты-мемлекеттік қызметтердің тиімділігін, ашықтығы мен қолжетімділігін арттыру, сондай-ақ қоғамның орнықты және инновациялық дамуын қамтамасыз ету үшін мемлекеттік құрылымдар мен процестерді цифрландыруға жәрдемдесу мақсатында мемлекеттік басқаруда заманауи цифрлық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: мемлекеттік басқаруды цифрландыру негіздері: түсінігі, мақсаттары, принциптері. Электрондық үкімет (e-Government): құрылыс принциптері, артықшылықтары, сын-қатерлері. Мемлекеттік қызметтердің цифрлық трансформациясы: тұжырымдамадан практикаға. Мемлекеттік құрылымдардағы ақпараттың қауіпсіздігі: киберқауіптерден қорғау. Азаматтарға арналған Онлайн-сервистер: электрондық порталдар, мобильді қосымшалар. Мемлекеттік басқаруда жасанды интеллектті қолдану: мүмкіндіктер мен шектеулер. Мемлекеттік басқарудағы Блокчейн: тізілімдерде, электрондық дауыс беруде қолдану. Мемлекеттік сектордағы ашық деректер (Open Data): жариялау және пайдалану принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнесті ақпараттандыру саласындағы басқару және консалтинг
Мақсаты: консалтингтік бизнесті ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Кеңес беру әдістері мен тәсілдерінің классификациясы. Менеджмент консалтингінің субъектілері, объектілері, клиенттері, консультанттары және даму перспективалары. Интеллектуалды технологиялар CASE, CAD жүйелері. Жаңа өнімдер, зерттеулер. Маркетинг бағдарламасы, тактикасы. Консалтингтік компанияның табыстылығының факторлары. Құн бағасы. Баға саясаты. Жобаны жүзеге асыру. Келісімшарттық міндеттемелердің орындалуын бақылау және кеңес беру қызметінің тиімділігін бағалау. Консалтингтік бизнестің құқықтық нысандары. Сарапшы, процесс, білім беру бойынша кеңес беру. Қазақстан Республикасындағы консалтингтік қызмет нарығы. Консалтингтік қызметтердің классификациясы. Кеңесші, кеңесші-ассистент рөлдері. Кеңес беру процесінің кезеңдері, этаптары, фазалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ресурстарды үнемдеу және тұрақтылық
Мақсаты-орнықты даму қағидаттарын ескере отырып, ресурстарды үнемдеу жөніндегі іс-шараларды жоспарлау, іске асыру және бағалау саласындағы білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Тұрақты даму принциптері және оларды ресурстарды үнемдеу контекстінде қолдану. Ресурстарды үнемдеу шараларының экономикалық тиімділігі мен әлеуметтік пайдасы. Ресурстарды үнемдеу жобалары мен бағдарламаларының экологиялық тиімділігі мен тұрақтылығын бағалау. Ресурстарды үнемдейтін технологиялар мен инновациялар: әзірлеу, енгізу және тиімділікті бағалау. Су, энергия және жылу үнемдеу: технологиялар, әдістер, ресурстарды тұтынуды оңтайландыру шаралары. Тұрақты Ауыл шаруашылығы және ауылшаруашылық тәжірибелері. Өнеркәсіпте, көлікте және тұрғын үй-коммуналдық секторда энергия үнемдеу және энергия тиімділігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект саласындағы мемлекеттік басқару
Мақсаты-инновациялық дамуға жәрдемдесу, технологияларды тиімді пайдалануды қамтамасыз ету және қоғам үшін ықтимал тәуекелдерді барынша азайту мақсатында мемлекеттік деңгейде жасанды интеллект саласындағы саясатты әзірлеу, енгізу және реттеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: жасанды интеллект негіздері және оны мемлекеттік басқаруда қолдану. Мемлекеттік деңгейдегі жасанды интеллектті дамыту саясаты мен стратегиялары. Жасанды интеллект саласындағы заңнама және нормативтік реттеу. Жасанды интеллект үшін инновациялық ортаны дамыту және қолдау. Мемлекеттік органдардың жасанды интеллектті енгізуі мен пайдалануының этикалық және құқықтық мәселелері. Қауіпсіздік пен киберқауіпсіздікте жасанды интеллектті қолдану. Мемлекеттік қызметтер мен процестерді оңтайландыру үшін жасанды интеллектті пайдалану. Денсаулық сақтау және медицина саласында жасанды интеллектті енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ресурстарды үнемдеу технологияларын мемлекеттік басқару
Мақсаты-қоғамның тұрақты дамуы контекстінде экономикалық тиімділікті, экологиялық тұрақтылықты және әлеуметтік жауапкершілікті қамтамасыз ету мақсатында ресурстарды үнемдейтін технологияларды басқару әдістері мен құралдарын игеру. Мазмұны: ресурстарды үнемдеу саласындағы мемлекеттік басқарудың рөлі. Ресурстарды үнемдеу саясаты: принциптері мен бағыттары. Ресурстарды үнемдейтін технологияларды енгізуге жәрдемдесу үшін мемлекеттік басқару стратегиялары. Ресурстарды үнемдейтін технологияларды мемлекеттік деңгейде пайдалануды реттеу және ынталандыру. Ресурстарды үнемдейтін инновацияларды қолдаудың экономикалық тетіктері. Ресурстарды үнемдейтін технологияларды енгізудің тиімділігі мен экономикалық пайдасын бағалау. Ресурстарды үнемдейтін технологияларды енгізетін компанияларға салық салу және жеңілдіктер. Ресурс үнемдеуші технологияларды енгізу мен пайдаланудың заңды және заңнамалық аспектілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Менеджменттегі ақпараттық-аналитикалық және әдістер технологиялары
Мақсаты – кәсіпорынның тиімді дамуын қамтамасыз ету үшін АТ бойынша жүйелі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Басқару саласындағы ақпараттық-талдамалық қызметтің технологиялары. Талдау әрекетіндегі сандық әдістер. Желіні жоспарлау, басқару, тарату әдістері. Әлеуметтік технология, инновациялық типтегі мәселелерді шешудің бастамалық-мақсатты технологиясы. Бағдарламалық-мақсатты технология. Күнделікті мәселелерді шешудің реттеуші технологиясы. Басқарудағы әрекет (таңдау) технологиясы: шешім қабылдау технологиясы және оларды жүзеге асыруды ұйымдастыру. Ақпараттық қамтамасыз етудің жүйелік-аналитикалық технологиясы. Дайындық және шешім қабылдау процесіндегі заманауи жоғары технологиялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік сатып алу саласындағы жобалық басқару
Мақсаты-ресурстарды тиімді басқару, заңнаманы сақтау және мемлекеттік және өңірлік ұйымдардың сатып алу рәсімдері шеңберінде жобаның қойылған мақсаттарына қол жеткізу мақсатында мемлекеттік сатып алу саласындағы жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау бойынша дағдылар мен білімді меңгеру. Мазмұны: жобалық басқару негіздері және оларды мемлекеттік сатып алу саласында қолдану. Мемлекеттік сатып алу туралы заңнама: құқықтық аспектілер және нормативтік актілер. Мемлекеттік сатып алуды өткізу рәсімдері: жоспарлаудан бастап келісімшартты орындауға дейін. Тапсырыс құжаттамасын қалыптастыру: талаптар, ерекшеліктер, техникалық тапсырмалар. Мемлекеттік сатып алулардағы жеткізушілер мен мердігерлерді таңдау: іріктеу және бағалау критерийлері. Мемлекеттік сатып алулардағы жобалардың құнын бағалау әдістерін қолдану. Мемлекеттік сатып алу жобаларындағы тәуекелдерді басқару: сәйкестендіру, талдау, және басқару. Электрондық сауда алаңдары және Мемлекеттік сатып алу жүйелері: ерекшеліктері мен артықшылықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аумақтық Маркетинг
Мақсаты – студенттерде, өзіне тән маркетингтік коммуникацияларды, олардың элементтері және өзара байланыстарымен, қалыптастыру маркетингтік сипаттағы дағдыларын тұтынушылырға жақындату пәні ретінде, басқарудың күрделі аумақтық-шарушылық нысаны туралы көзқарасын дамыту. Мазмұны: Аумақ маркетингінің әлеуметтікэкономикалық мәні. Маркетингтің мақсаттары, міндеттері, қағидалары, қызметтері, аумақ маркетингінің экономикалық мәні. Аумақ маркетингі кешенінің элементтерін құрастыру. Аумақ маркетингінің түрлері. Аумақтардық маркетингтік қызметін ақпараттық қамтамасыз ету. Аумақтық басқарудағы мақсаттық маркетинг. Аумақтық маркетингтегі сегментация. Аумақтарды позициялау және дифференциациялау. Орындар брендингі үшін тиімділігі негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қызметтегі қақтығыстарды басқару және қызмет этикасы
Мақсаты – әкімшілік-құқықтық нормаларды және олардың көмегімен реттелетін мемлекеттік басқару органдарының қызметкерлерінің жұмыс тәжірибесіндегі қарым-қатынастырды меңгерген маман дайындау. Мазмұны: Әлеуметтік басқарудың негізгі теорияларын қарастырады. Әлеуметтік саладағы басқарудың тиімділігі. Әлеуметтік саладағы басқару үрдісін қаржылық қамтамасыз ету. Тұрғындардың табысын мемлекеттік реттеу. Зейнетақымен қамтамасыз ету және зейнетақы жүйесі. ҚР тұрғындарды әлеуметтік қолдау. Еңбек пен жұмысбастылықты мемлекеттік реттеу. Әлеуметтік әріптестік. ҚР денсаулық сақтау саласын басқару. ҚР білім беру саласын басқару. ҚР мәдениет саласын басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық менеджмент
Мақсаты – кәсіпорындардың (фирмалардың) қаржыларын басқару өнері туралы білім алу. Мазмұны: Қаржы менеджментінің (ҚМ) мақсаттары, міндеттері, қызметтері, құралдары. Базалық көрсеткіштері. Қаржылық тетік, операциялық тетік нәтижелері. Қарыз қаражаттарын тарту саясаты. Фирманың ағымдағы шығындарын, дивидендтік саясатын және өндірісті дамытуын басқару. Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын басқару. Қаржылық тәуекелді, кәсіпорынның айналымдық активтерін және қысқа мерзімдік міндеттемелерін басқару. Қаржылық жоспарлау және болжау әдістері. Бизнес-жоспар және оның қаржылық аспектілері. ҚМ стратегиясы мен тактикасын тастыру. Коммерциялық банктердегі ҚМ. ШОБ ҚМ. ҚМ халықаралық аспектілері. Лизинг. Ипотекалық несиелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Мақсаты – студенттерді заманауи экономиканың іске асу қағидаларымен таныстыру, нарықтың жұмыс істеу тетіктерін және мемлекеттің экономиканың қызметіне ықпал әдістерін зерттеу. Мазмұны: ЭМР Теорилық-әдістемелік негіздері. ЭМР әдістемелік негіздері және оның негізгі элементтері. Мемлекеттік реттеуді ұйымдастыру тетіктерінің қалыптасуын зерттеу. Мемлекеттің реттеу нысандарының жалпы сипаттамасы. Экономиканы реттеудің салықтық-бюджеттік әдістері. Экономиканы ақша-несиелік реттеудің негізгі тетіктері. Аграрлық саланы мемлекеттік реттеу. Бәсекелестік ортаны қалыптастыру және монополияға қарсы реттеу. Жұмысбастылық пен тұрғындарды әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің сыртқы экономикалық қызметін реттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тендерлерді басқару және ұйымдастыру
Мақсаты-тендерлік сатып алуды жоспарлау, өткізу және талдау құзыреттеріне ие болу, сондай-ақ келісімшарттар жасасу және жеткізушілерді немесе мердігерлерді таңдау кезінде рәсімдердің ашықтығын, бәсекелестігі мен тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында тендерлік процестерді тиімді басқару және ұйымдастыру әдістері мен қағидаттарын игеру. Мазмұны: тендерлік рәсімдердің негіздері: түсінігі, мақсаттары, принциптері. Тендерлер туралы заңнама: негізгі нормативтік актілер және оларды қолдану. Тендерлердің түрлері: ашық, жабық, екі сатылы және өткізудің басқа түрлері. Тендерлік құжаттаманы дайындау: талаптар, ерекшеліктер, техникалық тапсырмалар. Тендерлік ұсыныстарды бағалау рәсімдері: бағалау критерийлері, жеңімпазды таңдау әдістері. Тендерлік процедуралардағы тәуекелдерді басқару: сәйкестендіру, талдау, басқару. Тендерлік комиссиялар: құрамы, функциялары, жеткізушілерді таңдау процесіндегі рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық статистика
Мақсаты – қоғам өмірінің статистикалық фактілері туралы, олардың сандық және сапалық қырларын зерттеу мақсатында, ақпараттарды жинау, өңдеу және талдау бойынша білімдерді меңгеру. Мазмұны: Әлеуметтік-экономикалық статистиканың теориялық негіздері. Көрсеткіштер – ұлттық шоттар жүйесі, демография, еңбек нарығы, ұлттық байлық, инновациялар, инвестициялар, табыстар, шығындар, тұтыну, әлеуметтік сала, халықтың тұрмыстық жағдайы статистикасы. Көрсеткіштер - құқықтық статистика, баға, тарифтер және инфляция статистикасы, қаржы және сақтандыру статистикасы. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды статистикалық үлгілеу және болжау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас маркетингі
Мақсаты – студенттерді маркетингтік әрекеттердің тиімділігін қамтамасыз ету үшін қолданылатын базалық концепциялар және әдістермен таныстыру. Мазмұны: Қарым-қатынас маркетингі концепциясының теориялық негіздері. Қарым-қатынас маркетингінде клиенттің ролі мен маңызы. Клиенттердің құндылығын зерттеудің әдістемелік аспектілері. Клиенттердің жақтаушылығын қалыптастыру кезінде CRM-жүйені пайдалану. Клиенттік бағдарламалардың сервистік құраушысы. Клиеттердің қанағаттануы қарым-қатынастарды сақтап қалу факторы ретінде. Ішкі маркетинг. Жеткізушілермен және мердігерлермен әріптестік қарым-қатынас маркетингі. Компания имиджі әлеуметтік бағытталған макркетинг құралы ретінде. Қарым-қатынас және әрекеттестік маркетингінің тәжірибелік аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Aгломерациялық процестерді басқару
Мақсаты-тұрақты қалалық кеңістіктер құру және азаматтардың өмір сүру сапасын арттыру мақсатында агломерациялық процестерді талдау, жоспарлау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: агломерация негіздері: түсінігі, сипаттамалары, түрлері. Қалалық өсу және даму процестері. Агломерациялардағы қалалық құрылымдар мен функцияларды талдау. Агломерациялардың аумақтық дамуын жоспарлау және басқару. Агломерациялардағы көлік жүйелерін басқару. Қалаларда тұрғын үй құрылысы мен тұрғын үй саясатын дамыту. Агломерациялардағы экологиялық тұрақтылықты басқару және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Қалалардағы әлеуметтік инфрақұрылым және әлеуметтік Қызметтерді басқару. Агломерациялардағы экономикалық басқару: Кәсіпкерлікті дамыту, инвестициялар, жұмыс орындарын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасындағы әкімшілік реформалар
Мақсаты – студенттерде саяси менеджмент саласында білімдер, талдаушылық және технологиялық дағдылар қалыптастыру. Мазмұны: ҚР әкімшілік реформалардың міндеттері мен жолдары. Саяси-басқару (әкімшілік) ғылымдардағы мемлекеттік басқарудың заманауи концепциялары. Тәкімшілік реформалар және мемлекеттік қызметтегі реформалар саласындағы теориялық білімдер. Әкімшілік жүйе мен мемлекеттік қызметті реформалаудың шетелдік үлгілерін талдау. Әкімшілік-құқықтық реформалаудың мәні; мемлекеттк қызметті реформалау мен дамытудың тенденциялары, ҚР мемлекеттік қызметті реформалаудың құқықтық негіздері; шетелдік тәжірибе. Қазіргі Қазақстандағы әкімшілік реформалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қызмет және басқару
Мақсаты – студенттерде мемлекеттік қызмет теориясы, мемлекеттік-қызметтік қарым-қатынастар және т.б. негізгі ұғымдары туралы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Мемлекеттік басқарудың теориялық негіздері. Мемлекетті ұйымдастырудың негізгі қағидалары. Мемлекеттік органдардың құқықтық мәртебесі. Мемлекеттік қызмет пен басқарудың негізгі аспектілері. Мемлекеттік қызметке кіру тетігі. Мемлекеттік қызметті атқару және карьера. Мемлекеттік қызметкерлерді қамтамасыз етудің мазмұны. Мемлекеттік басқарудың функционалдық және экономикалық аспектілері. Әкімшілік процедуралар (басқару үрдісіс және оның сатылары; жеке құқықтық актілер; басқарушылық қарым-қатынастар және олардың жіктемесі; басқарушылық қарым-қатынастарды құқықтық реттеу).
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геожүйені басқару
Мақсаты-жер, табиғи және географиялық ресурстарды пайдалануды оңтайландыру мақсатында геожүйелерді талдау, модельдеу және басқару бойынша кешенді білім мен дағдыларды меңгеру. Мазмұны: аумақтарды басқарудағы геожүйелік тәсілдің негіздері. Географиялық ақпаратты және кеңістіктік деректерді талдау. Геожүйелердегі өзгерістерді модельдеу және болжау. Геожүйені басқарудағы геоақпараттық жүйелер (ГАЖ). Жер ресурстарын және жерді пайдалануды басқару. Қоршаған ортаны қорғау және экологиялық басқару. Кеңістікті жоспарлау және аймақтық даму. Геожүйені басқаруда қашықтықтан зондтауды қолдану. Су ресурстарын басқару және су қорғау. Ландшафтты жоспарлау және дизайн. Табиғи тәуекелдер мен апаттарды басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мансапты басқару және time-менеджмент
Мақсаты – кәсіби қызметте уақыт ресурсын басқарудың теориялық негіздерін, мәнін, қағидаларын және әдістерін меңгеру. Мазмұны: Карьера түсінігі, түрлері және сатылары. Карьераны жоспарлау технологиясы. Қазіргі жағдайда карьераны дамыту және басқару жүйесі. Карьераны ұйымдастырушылық басқару. Таймменеджмент жүйесінің мәні және мазмұны. Менеджердің уақыты және оны тиімді пайдалану қағидалары. Заманауи менеджердің уақытын оңтайландырудың әдістері. Тайм-менеджмент ұйымдастырушылық дамудың маңызды құралы ретінде. Жұмыс берушімен өзара әрекеттестік, еңбек нарығына бейімделу және жұмысқа орналасу мен карьераны жасау үшін қажетті құзіреттіліктерді, өзін-өзі ұйымдастыру және өз бетінше білім алу қабілеттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Мақсаты-кәсіпорындар мен ұйымдарды басқаруда стратегиялық, тактикалық, жедел инновациялық шешімдер қабылдау үшін инновациялық менеджменттің теориялық негіздерін меңгеру. Мазмұны: инновациялық менеджменттің мәні, ерекшеліктері. Инновациялық процесті басқару. Инновациялық ойлауды қалыптастыру. Инновациялық стратегия және инновациялық саясат. Инновациялық менеджмент әдістері. Инновациялық қызметті мемлекеттік реттеу. Инновациялық бизнесті ұйымдастыру нысандары. Венчурлық инновациялық бизнес. Зияткерлік меншік нарығы. Инновациялық қызметтің әлеуметтік аспектілері. Инновациялық жобаларды басқару. Жобаның өмірлік циклі теориялары. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелер портфелінің оңтайлы мазмұны. Жобаның тиімділігі. Инновациялық менеджмент мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Менеджмент коммуникациялары
Мақсаты – қоғамдық қатынастырды дамытуда стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдармен, олардың топтарымен, қоғамдық және саяси құрылымдармен ақпараттық өзара әрекеттестік ағымдарын ғылыми басқару ретіндегі, коммуникациялық менеджменттің концептуалдық негіздері туралы жүйелі білім қалыптастыру. Мазмұны: Менеджменттің коммуникациялары ғылымының пәні мен әдістері. Менеджменттің мәні мен қағидалары. Қазақстанда менеджменттің әдістемелік негіздері. Ұйым түсінігі және түрлері. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Ақпараттық қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникациялар. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Басқарудың экономикалық, әлеуметтік-психологиялық әдістері. Басқарудың ұйымдастырушылық-өкімдік әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық инновациялық менеджмент
Мақсаты – кәсіпорындар мен ұйымдарды стратегиялық басқару саласында базалық теориялық білімдер мен негізгі тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Стратегиялық менеджменттің пәні, мәні, қызметтері мен қажеттілігі. Стратегиялық менеджменттің тиімді басқаруды қамтамасыз етудегі мағызы, оның тәжірибелік маңыздылығы. Ұйымның миссиясын анықтауға қатысты негізгі ұстанымдар. Ұйымның стратегиялық ниетін қалыптастыру. Ұйымның стратегиялық позициясы. Бизнес түрлерінің портфелін қалыптастыру. Портфельдік талдаудың мақсаттары мен негізгі кезеңдері. Бизнестің іскерлік портфелін матрицалық талдау. Ұйымның қоршаған ортасын стратегиялық талдау. Стратегияны ұйымдастырушылық қамтамасыз ету және жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Бизнесті консалтинг және ақпараттандыру саласында білім мен дағдыларды қолдана отырып, нормативтік және басқарушылық қызметті қамтамасыз етудің ақпараттық-талдамалық технологиялары негізінде мемлекеттік қызметтер көрсетудің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу.
- Отандық кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін өндіргіш күштерді орналастыруды жаңғырту бойынша мемлекеттік бағдарламаларды тиімді іске асыру жөнінде ұсыныстарды әзірлеу.
- Басқарушылық шешімдерді дайындау кезінде мемлекеттік басқару органдарында стратегиялық, әлеуметтік-экономикалық жоспарлау және бюджеттеу процестеріне қатысу.
- Қаржыны басқарудың функционалдық, ұйымдық-құқықтық негіздерін, қаржылық операцияларды жүргізу ерекшеліктерін, аудитті және қаржылық шешімдер қабылдау үшін статистикалық модельдеу мен болжау әдістерін пайдалана отырып, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау.
- Экологиялық, демографиялық және өндірістік факторларды ескере отырып, әлеуметтік-экономикалық дамудың стратегиялық бағдарламаларын әзірлеуде маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қолдана отырып, менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін пайдалана отырып, Қазақстанның жекелеген аймақтарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
- Мемлекеттік және өңірлік индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру үшін салааралық кешендердің өзара байланысын жүзеге асыра отырып, мемлекеттік билік органдары мен экономиканың нақты секторы арасындағы өзара іс-қимыл саясатын жүргізу, мемлекеттік және жергілікті басқару құрылымдарындағы өзгерістерді қадағалау.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдауға қабілетілік, басқару қызметі объектілеріне талдауды жүзеге асыру үшін деректерді математикалық өңдеу әдістерін қолдану
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету
- Отандық және шетелдік мемлекеттік басқару мектептерінің мемлекеттік қызмет үлгілері негізінде мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін бағалау
- Персонал қызметіне байланысты тәуекелдерді, еңбек қатынастарын реттеуді, ақпараттық қауіпсіздікті, дербес деректерді қорғауды, сондай-ақ HR басқару саласындағы, оның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлық, қаржылық тәуекелдерді талдау.
- Өзгерістерді басқару мәселелері бойынша мүдделі тараптармен коммуникацияларды ұйымдастыру қабілеті және түзету шараларын қабылдау үшін HR-аналитика, ішкі және сыртқы факторларды зерттеу нәтижелерін пайдалану;
- Экономика теориясының негізгі ережелерін, микро және макро деңгейлердегі қазіргі тенденцияларды қолдануды ескере отырып, мемлекеттік және жергілікті басқару саласында құзыреттерге ие болу үшін болашақ мамандықтың ерекшелігін түсіну
- Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша нысандарда еркін қарым-қатынас жасау