Компанияның беделін басқару және дағдарысқа қарсы коммуникациялар

  • Мақсат: Магистранттардың корпоративтік беделді басқару және репутациялық тәуекелдер мен дағдарыстық жағдайларға тиімді жауап беру бойынша стратегиялық және практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән беделді басқарудың негізгі теориялары мен құралдарын, компания имиджін қалыптастыру және қолдауды, репутациялық тәуекелдерді бақылау мен бағалауды қамтиды. Антикризистік коммуникациялар механизмдері, әрекет ету сценарийлерін әзірлеу, БАҚ және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу, әлеуметтік желілер мен цифрлық құралдарды репутациялық қысым жағдайында пайдалану қарастырылады. Пәнде түрлі салалардағы тәжірибелік кейстер мен репутациялық стратегияларға ерекше назар аударылады.
  • Образовательная программа 7M04104 Executive MBA
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top