Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04104 Executive MBA в Satbayev University

Пәндер

  • Стратегиялық менеджмент

    Мақсаты: Магистранттардың стратегиялық ойлауын және шешім қабылдау қабілеттерін дамыту, күрделі бизнес-орталарды талдау, ұзақмерзімді мақсаттарды қалыптастыру және тұрақты бәсекелестік артықшылықты қамтамасыз ететін тиімді стратегияларды жүзеге асыру бойынша құзыреттерін жетілдіру. Мазмұн: Пән стратегиялық менеджменттің негізгі ұғымдарын қамтиды: сыртқы және ішкі ортаны талдау, миссия, көзқарас және мақсаттарды қалыптастыру, корпоративтік және бизнес-деңгейдегі стратегияларды әзірлеу, бәсекелестік артықшылықты анықтау, ресурстарға негізделген көзқарас, стратегияны іске асыру және нәтижелерді бақылау. Ерекше назар тұрақсыз және қарқынды өзгеріп жатқан ортада стратегияны басқаруға, соның ішінде цифрлық трансформация, жаһандану және орнықты даму мәселелеріне аударылады. Практикалық дағдыларды дамыту үшін нақты кейстер мен стратегиялық модельдеулер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Желіні құру және коммуникацияларды басқару

    Мақсат: Магистранттардың кәсіби желілерді (нетворкинг) стратегиялық тұрғыда құру және әртүрлі ұйымдық және мәдени контекстерде іскерлік коммуникацияны тиімді басқару құзыреттерін дамыту. Мазмұны: Пән кәсіби байланыстарды қалыптастыру және дамыту қағидаттарын, іскерлік және жеке нетворкинг стратегияларын, коммуникация стильдері мен құралдарын, эмоционалдық интеллектіні, корпоративтік мәдениеттің коммуникацияға әсерін, келіссөздер жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу, цифрлық коммуникация және мәдениетаралық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қамтиды. Практикалық кейстер, симуляциялар және жеке коммуникациялық стратегияны әзірлеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік зерттеулер

    Мақсат: Магистранттардың бизнес-зерттеулердің әдістері мен құралдарын жан-жақты түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ цифрландыру және жаһандық бәсекелестік жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық және эмпирикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән бизнес-зерттеудің негізгі кезеңдері мен әдістерін қамтиды: мақсаттар мен гипотезаларды тұжырымдау, зерттеуді жоспарлау, деректерді жинау мен талдаудың тәсілдерін таңдау. Бастапқы зерттеулерді жүргізу қағидаттары, құралдарды әзірлеу, іріктеу процедуралары, деректерді өңдеу және интерпретациялау қарастырылады. Сапалық және сандық әдістерге, ақпараттық ресурстарды қолдануға, деректер базаларымен және аналитикалық платформалармен жұмыс істеуге ерекше назар аударылады. Бизнес-аналитикаға заманауи тәсілдер, бизнес-шешімдердің тиімділігін және инвестиция қайтарымын бағалау құралдары зерттеледі. Зерттеу жүргізудегі этика, мультимәдениет және жаһандық аспектілер мәселелері де қозғалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық талдау және болжау

    Мақсат: Басқарушылық және инвестициялық шешімдерді негіздеу үшін магистранттардың қаржылық есептілікті талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән қаржылық есептілікті талдау әдістерін, қаржылық тұрақтылықты, өтімділікті, рентабельділік пен іскерлік белсенділікті бағалауды, сондай-ақ қаржылық болжау модельдерін, ақша ағындарын талдауды және сценарийлік жоспарлауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық менеджмент

    Мақсат: Ұйымда инновацияларды ынталандыру және шығармашылық ойлауды дамыту үшін магистранттарға креативті менеджмент саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Магистранттар креативті ойлау теориялары мен әдістерін, идеяларды генерациялау техникасын, инновациялық жобаларды басқаруды, ұжымда креативті мәдениетті құруды және креативті процестерді стратегиялық дамытуды зерттейді. Креативті әдістерді басқаруда қолдану бойынша практикалық тапсырмалар мен кейстер енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаны басқару

    Мақсат: Магистранттарға жобаларды тиімді жоспарлау, іске асыру және аяқтау үшін жобаларды басқару бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Магистранттар жобаны жоспарлау, уақыт пен ресурстарды басқару, тапсырмалардың орындалуын бақылау, тәуекелдерді бағалау және өзгерістерді басқару бойынша әдістер мен құралдарды зерттейді. Осы әдістерді нақты жобалық жағдайларда қолдану бойынша практикалық тапсырмалар енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Адам ресурстарын басқару

    Мақсат: Ұйымның тиімділігі мен өнімділігін арттыру үшін магистранттарға адам ресурстарын басқару бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Магистранттар персоналды іріктеу және жалдау, ынталандыру, қызметкерлерді дамыту және оқыту, олардың жұмысын бағалау, таланттарды басқару және адам ресурстарын басқару стратегияларын әзірлеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ESG басқару

    Мақсат: Магистранттардың тұрақты даму қағидаттарын жан-жақты түсінуін қалыптастыру және ESG тәсілдерін (экология, әлеуметтік жауапкершілік, корпоративтік басқару) ұйымның стратегиясы мен операциялық қызметіне енгізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән ESG-дің негізгі құрамдастарын қамтиды: экологиялық тәуекелдер мен мүмкіндіктер, әлеуметтік тұрақтылық, корпоративтік этика және ашықтық. Халықаралық стандарттар (GRI, SASB, TCFD, БҰҰ ТДМ), қаржылық емес есептілік, ESG бағалау және рейтинг, ESG факторларын инвестициялық стратегияларға және корпоративтік басқаруға интеграциялау мәселелері қарастырылады. Тұрақты даму саласындағы жаһандық күн тәртібі аясында бизнестің ESG трансформациясына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Мақсат: Компаниялардың стратегиялық басқаруын тиімді ұйымдастыру және орнықты дамуын қамтамасыз ету үшін корпоративтік басқару саласындағы терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Пән корпоративтік басқару қағидаттары мен үлгілерін, директорлар кеңесінің рөлін, акционерлермен өзара әрекеттесуді, тәуекелдерді басқаруды, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті, сондай-ақ осы саладағы халықаралық стандарттар мен тәжірибелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникация менеджменті

    Мақсат: Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникацияларын тиімді басқару үшін магистранттарға коммуникациялық менеджмент саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Магистранттар коммуникация теориялары мен модельдерін, коммуникацияларды басқару әдістері мен құралдарын, коммуникацияларды стратегиялық жоспарлауды, дағдарыстық коммуникациялық менеджментті, сондай-ақ цифрлық коммуникациялар үшін технологиялар мен платформаларды зерттейді. Бағдарлама сондай-ақ әртүрлі бизнес жағдайларына арналған коммуникациялық стратегияларды талдауды және әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік менеджмент және стартаптар

    Мақсат: Цифрлық экономика жағдайында магистранттардың кәсіпкерлік ойлауын, инновациялық жобаларды басқару және стартаптар құру саласындағы құзыреттерін дамыту. Мазмұны: Пән кәсіпкерлік менеджменттің негізгі аспектілерін, стартаптың өмірлік циклін, бизнес-идеяны генерациялау мен тексеруді, бизнес-модель әзірлеуді, инвестиция тартуды, команда құруды, стратегиялық жоспарлау мен өсуді басқаруды қамтиды. Кәсіпкерлік қызметте цифрлық құралдар мен agile тәсілдерге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • GR менеджменті және мемлекеттік қолдау

    Мақсат: Мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу және бизнесті, қоғамдық бастамаларды мемлекеттік қолдау құралдарын меңгеру саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Пән GR (Government Relations) – бизнестің мемлекеттік билік органдарымен өзара әрекеттесу негіздерін, GR саласындағы стратегиялық жоспарлау, лоббистік технологиялар, нормативтік-құқықтық базаны, мемлекеттік қолдау тетіктерін, сондай-ақ мемлекетпен жұмыс істеудің этикалық және беделге қатысты қырларын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке брендинг және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары

    Мақсат: Магистранттардың жеке брендті қалыптастыру және кәсіби контекстерде сенімді әрі тиімді көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән жеке бренд қалыптастыру стратегияларын, мақсатты аудиторияны талдауды, позициялауды, сарапшылық имиджді құруды, цифрлық кеңістіктегі беделді басқаруды (әлеуметтік желілер, кәсіби платформалар) қамтиды. Курстың екінші бөлігі көпшілік алдында сөйлеу техникасына арналған: сөз құрылымы мен логикасы, вербалды емес коммуникация, аудиторияның назарын басқару, сторителлинг, қарсылықтармен және күйзеліс жағдайымен жұмыс. Практикалық бөлім жеке презентациялар, бейнетренингтер және кері байланысқа негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетинг және сату циклінің процесін құру

    Мақсат: Магистранттардың стратегиялық маркетинг және сату процесінің толық циклін тиімді ұйымдастыру саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән заманауи маркетинг тұжырымдамаларын, нарықты сегменттеуді және позициялауды, құндылық ұсынысын әзірлеуді, сату воронкасын басқаруды, клиент жолын талдауды, digital-маркетинг құралдарын, CRM жүйелерін, сондай-ақ клиенттерді тарту мен ұстап тұру әдістерін қамтиды. Цифрлық трансформация жағдайында маркетинг пен сатуды интеграциялауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект және көшбасшылықты дамыту

    Мақсат: Өзгерістер мен командалық жұмыс жағдайында тиімді басқарушының негізгі құзыреттері ретінде магистранттардың көшбасшылық қасиеттері мен эмоциялық интеллектін дамыту. Мазмұны: Пән көшбасшылықтың заманауи тәсілдерін, көшбасшылық мінез-құлық түрлерін, жеке тиімділікті дамыту, басқарушылық әсер ету және мотивацияны қамтиды. Эмоциялық интеллекттің компоненттері — өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, эмпатия және әлеуметтік дағдылар — терең қарастырылады. Сонымен қатар, көшбасшылық әлеуетті дамыту, командамен коммуникация, қақтығыстарды шешу және күйзеліске төзімділік әдістері зерттеледі. Практикалық бөлімде кейстер, рөлдік ойындар және көшбасшылық пен эмоциялық дағдыларды өзін-өзі бағалау қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнеске арналған цифрлық көшбасшылық және AI стратегиялары

    Мақсат: Магистранттар мен жоғары буын басқарушыларының цифрлық көшбасшылық пен стратегиялық ойлау қабілеттерін дамыту, сондай-ақ жасанды интеллект (ЖИ) мүмкіндіктерін бизнесте тиімді және тұрақты қолдануға бағытталған практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Пән цифрлық көшбасшылықтың негізгі қырларын қамтиды: өзгерістерді басқару, цифрлық мәдениетті қалыптастыру және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау. ЖИ-ді бизнес-стратегияларға интеграциялаудың заманауи тәсілдері қарастырылады: деректерді талдау, процестерді автоматтандыру және клиенттік тәжірибені дербестендіру. ЖИ шешімдерінің әлеуетін бағалауға, тәуекелдерді басқаруға және цифрлық этика мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Курста халықаралық үздік тәжірибелер мен компания деңгейінде цифрлық трансформацияның жол картасын құруға арналған практикалық құралдар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компанияның беделін басқару және дағдарысқа қарсы коммуникациялар

    Мақсат: Магистранттардың корпоративтік беделді басқару және репутациялық тәуекелдер мен дағдарыстық жағдайларға тиімді жауап беру бойынша стратегиялық және практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән беделді басқарудың негізгі теориялары мен құралдарын, компания имиджін қалыптастыру және қолдауды, репутациялық тәуекелдерді бақылау мен бағалауды қамтиды. Антикризистік коммуникациялар механизмдері, әрекет ету сценарийлерін әзірлеу, БАҚ және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу, әлеуметтік желілер мен цифрлық құралдарды репутациялық қысым жағдайында пайдалану қарастырылады. Пәнде түрлі салалардағы тәжірибелік кейстер мен репутациялық стратегияларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Стратегиялық менеджмент теорияларын және жобаларды басқару құралдарын, стейкхолдерлерді басқару, сондай-ақ жобаның ауқымы мен сапасын басқаруды қолдана отырып, ұйымды тиімді басқара алады, стратегиялық жоспарлау, бөлімдердің қызметін үйлестіру, өкілеттіктер мен жауапкершіліктерді бөлу дағдыларын көрсетеді.
  • Компания ресурстарын корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және өзгермелі экономикалық ортада бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін оңтайлы ұйымдастыра алады, ресурстарды жоспарлау, тиімділікті талдау және ресурстарды пайдалануды уақтылы түзету әдістерін қолданады.
  • Жеке көшбасшылық қасиеттерін, персоналды басқару және коммуникация теорияларын, соның ішінде оң және теріс мотивация әдістерін, сондай-ақ материалдық және материалдық емес ынталандыру үшін қызметкерлерді бағалау және іріктеу әдістерін қолдана отырып, қызметкерлерді ынталандыра алады.
  • Өзінің кәсіби және зерттеу қызметінің нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде коммуникативті түрде жеткізе алады, іскерлік қарым-қатынас, бизнес кездесулерді дайындау және өткізу, хат алмасу дағдыларын қолдана алады.
  • Ұйымда стратегиялық жоспарлау және/немесе өзгерістерді басқару процесін бастамашылық ету үшін қоршаған ортадағы өзгерістерді тани алады, қоршаған ортаны талдау, стратегияларды әзірлеу және өзгерістерді үйлестіру дағдыларын қолдана алады.
  • Қаржылық және басқарушылық есептіліктің заманауи принциптері мен тұжырымдамаларын активтерді, міндеттемелерді, капиталды, кірістер мен шығыстарды басқару және талдау үшін тиімді қолдана алады, қаржылық талдау, жоспарлау және бюджеттеу әдістерін қолдана алады.
  • Ұйымды, жобаларды және бизнес-зерттеулерді басқару үшін цифрлық технологиялар мен статистикалық әдістерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, ақпараттық жүйелерді пайдалану, деректерді талдау және модельдеу дағдыларын көрсетеді.

Ұқсас БББ

7M04104 Экономика

Шымкент университеті

7M04104 Тұрақты даму МВА

С.Өтебаев атындағы Атырау мұнай және газ университеті

7M04104 Жобалық менеджмент

De Montfort University Kazakhstan (DMU Kazakhstan)

7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M04104 Менеджмент

Қазақ-орыс халықаралық университеті

7M04104 EMBA Sport management

Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)

7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)

Инновациялық Еуразия университеті

7M04104 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент

Сулейман Демирель атындағы университеті

7M04104 Жетекшілеріге арналған Іскерлік Әкімшілік

Нархоз Университеті

7M04104 Менеджмент

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M04104 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент

С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

7M04104 Цифрлық мемлекеттік басқару және қызметтер

Astana IT University

7M04104 Менеджмент (ҒПМ 2ж)

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

7M04104 Менеджмент

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

Top