Маркетинг және сату циклінің процесін құру

  • Мақсат: Магистранттардың стратегиялық маркетинг және сату процесінің толық циклін тиімді ұйымдастыру саласында жүйелі білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән заманауи маркетинг тұжырымдамаларын, нарықты сегменттеуді және позициялауды, құндылық ұсынысын әзірлеуді, сату воронкасын басқаруды, клиент жолын талдауды, digital-маркетинг құралдарын, CRM жүйелерін, сондай-ақ клиенттерді тарту мен ұстап тұру әдістерін қамтиды. Цифрлық трансформация жағдайында маркетинг пен сатуды интеграциялауға ерекше назар аударылады.
  • Образовательная программа 7M04104 Executive MBA
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
Top