Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Кәсіпкерлік зерттеулер
-
Мақсат: Магистранттардың бизнес-зерттеулердің әдістері мен құралдарын жан-жақты түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ цифрландыру және жаһандық бәсекелестік жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық және эмпирикалық зерттеулер жүргізу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Пән бизнес-зерттеудің негізгі кезеңдері мен әдістерін қамтиды: мақсаттар мен гипотезаларды тұжырымдау, зерттеуді жоспарлау, деректерді жинау мен талдаудың тәсілдерін таңдау. Бастапқы зерттеулерді жүргізу қағидаттары, құралдарды әзірлеу, іріктеу процедуралары, деректерді өңдеу және интерпретациялау қарастырылады. Сапалық және сандық әдістерге, ақпараттық ресурстарды қолдануға, деректер базаларымен және аналитикалық платформалармен жұмыс істеуге ерекше назар аударылады. Бизнес-аналитикаға заманауи тәсілдер, бизнес-шешімдердің тиімділігін және инвестиция қайтарымын бағалау құралдары зерттеледі. Зерттеу жүргізудегі этика, мультимәдениет және жаһандық аспектілер мәселелері де қозғалады.
-
Образовательная программа 7M04104 Executive MBA
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 1