Маркетингті басқару

  • Динамикалық дамып келе жатқан нарықтық экономика жағдайында және бәсекелестік қатынастардың күшеюі барысында қазақстандық кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігі басқарушылық шешімдердің сапасы мен уақтылылығына байланысты. Нарықтағы жетістік кәсіпорындардың нарықтық мінез-құлқымен анықталады, ал ол өз кезегінде менеджерлердің маркетингтік шешімдеріне тәуелді. Курс маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен концепцияларын зерттеуге, сондай-ақ кәсіпорындардың нарықтық ортадағы өзгерістерге бейімделуіне мүмкіндік беретін маркетингтік құралдарды қолдану тәжірибесін талдауға бағытталған.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top