Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру

  • Мақсаты: Қазіргі кезеңдегі мәдени-тынығу қызметіндегі коммерцияландыру ұғымы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі жағдайда мәдени-тынығу қызметін коммерцияландыру тұжырымдамасы. Әлеуметтік-мәдени саланың процестерін реттейтін факторлар, бос уақытты өткізуге сұраныс нарығы. Демалыстың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстары. Мәдени-тынығу бағдарламаларын қаржыландыру.
  • Образовательная программа 6B11120 Мәдени-тынығу жұмысы
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top