Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік мәдени саясаттың басымдықтарына сәйкес мәдени-тынығу мекемелерінде көркемдік басқаруды, шығармашылық-өндірістік, жобалық, ғылыми, әдістемелік, ұйымдастырушылық, басқарушылық және педагогикалық қызметті дербес жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзіреттілігі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Академиялық жазу негіздері
Сөйлеу техникасы І
Сөйлеу мәдениеті І
Сахна қозғалысының негіздері
Пластика және ритмика
Сөйлеу мәдениеті ІІ
Сөйлеу техникасы ІІ
Жасанды интеллект негіздері
Актер шеберлігінің техникасы І
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Абайтану
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мұхтартану
Конферансье шеберлігі I
-
2 Оқу жылы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Конферансье шеберлігі II
Экожүйе және құқық
Сценарий шеберлігінің негіздері
Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы
Бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Актер шеберлігінің техникасы ІІ
Көркем-бұқаралық жұмыстың режиссурасы I
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Коммуникативті мәдениет негіздері
Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру I
-
3 Оқу жылы
Мәдениет тарихы,теориясы
Сценография
Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік қамту
Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі
Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет
Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру II
Көркем-бұқаралық жұмыстың режиссурасы II
Заманауи медиа мәдениеті
Көркемөнер шығармашылығы
Мәдени-тынығу қызметінің әдістемелік жетекшілік технологиясы
Қазақ фольклорының тарихы
Материалдық емес мәдениет тарихы
Халық аспаптарында орындау негіздері
Спорттық іс-шаралар және ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары
Бос уақыт педагогикасы
Саябақтарда мәдени-тынығу шараларын ұйымдастыру
Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы
Мәдени-тынығу шараларын музыкалық безендіру
-
4 Оқу жылы
Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
Мәдени-тынығу мекемелерінде басқаруды ұйымдастыру
Балалар мерекелерін ұйымдастыру
Санаторий-курорттық мекемелерде бос уақытты ұйымдастыру
Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру
Кәсіби имидж
Мектепте және мектептен тыс мекемелердегі үйірме жұмысы
Жастар мен балалар бос уақытының технологиясы
Мәдениеттегі кәсіпкерлік және продюсерлеу
Шетелдерде бос уақытты ұйымдастыру
Мерекелік, салт-дәстүрлік әрекеттер
Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу
Мәдени-тынығу жұмысындағы жобалау қызметі
Шоу бағдарламалар технологиясы
Визаж және грим
Сахналық костюм
Ойын-сауық бағдарламаларының технологиялары
Мәдени-тынығу жұмысында ұлттық дәстүрді трансформациялау
Мәдени-тынығу жұмысының ғылыми-зерттеу негіздері
Мәдени-тынығу жұмысындағы кіші формалар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
- Идеялық, азаматтық, рухани, әлеуметтік жауапкершілік пен әдептілік, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру және пайдалану және рухани жаңғырту туралы ұлттық сананы қалыптастыру үшін коммуникативті қабілеттерге ие болу.
- Кәсіби қызметті жетілдіру үшін қолданылатын халықтың танымдық, рекреациялық, анимациялық, ойын-сауық бос уақытын ұйымдастыруда ақпаратты жинау, сақтау және өңдеуде жасанды интеллект негіздерін және ақпараттық цифрлық технологияларды пайдалану.
- Бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу және қазіргі қоғамда инклюзивті тәсілмен құқықтық мәдениетті қалыптастыру.
- Әртүрлі жас санаттарындағы балалардың психологиялық-педагогикалық және шығармашылық дамуын ескере отырып, мектептерде және мектептен тыс мекемелерде үйірме жұмысын ұйымдастыруда оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруда оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдану.
- Әлеуметтік-мәдени дамудың нарықтық және бизнес-процестерін талдау, мақсаттарға жету үшін заманауи басқару әдістерін қолдану.
- Мәдени-тынығу саласындағы сахналық және репетициялық жұмыстардың әдістерін қолдана отырып, бағдарламаларды құрастыру.
- Менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін мәдени-тынығу бағдарламаларының әртүрлі нысандарын продюсерлеуде қолдану.
- Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешімдерді табу, жеке кәсіптік әрекеттерді жоспарлау.
- Мәдени-демалыс іс-шараларында көркем-бұқаралық қойылымдар мен концерттік - ойын-сауық бағдарламаларының сценарийлері бойынша шығармашылық топтың практикалық жұмысын жүргізу.
- Өзінің білімін жетілдіру және салауатты өмір сүру дағдыларын көрсете отырып, топ мүшесі ретінде және жеке тұлға ретінде тиімді жұмыс істеу.