Туризмдегі халықаралық экономика

  • Мақсаты: халықаралық деңгейде әлеуметтік-мәдени саланы және туризмді басқару саласында теориялық білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ осы салада статистикалық деректерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық қызмет саудасын ұйымдастыру негіздерін білу, протекционизм саясаты. Тауарлардың экспорты импорты. Заманауи ақпараттық технологиялар және олардың туризмді дамытудағы рөлі. Брендинг және туристік өнімді жылжыту технологиясы. Туризмдегі экономиканың даму тенденциялары мен принциптері. Әлемдік нарықтағы қызметтер саудасы саласындағы кірістерді бөлу, негізгі тұжырымдамалық аппарат және терминология.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top