Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11110 Туризм в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, рухани және әлеуметтік жауапкершілікке, цифрлық технологияларға негізделген ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін игереді.
  • Азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсетеді.
  • Іскерлік келіссөздер жүргізеді және академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде құжат айналымын жүзеге асырады.
  • Жасанды интеллектті пайдалана отырып, туризм саласындағы халықаралық және ұлттық нормативтік-құқықтық базаға сәйкес ұйымда, туроператорлық қызметті жүзеге асыруда, туристік қызметтерді құруда, келу, шығу және ішкі турларды дамытуда стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау және бизнесті басқару принциптерін қолданады.
  • Қонақүй және мейрамхана бизнесінің негізгі технологиялық процестерін заманауи интернет технологиялары негізінде жүзеге асыру үшін қонақжайлылық индустриясының қазіргі жағдайы мен ерекшеліктерін бағалайды.
  • Отандық және шетелдік нарықтарда туристік дестинациялар брендтерін орналастыру мен жылжытуда туристік қызметтерді топтастыру кезінде маркетингтік құралдарды қолданады.
  • Жаһандық және отандық көлік логистикасының қазіргі жағдайын талдау негізінде туристік маршруттарды әзірлеуде цифрлық компьютерлік технологияларды қолдану, оның ішінде жасанды интеллектті қолдануды.
  • Тұрақты даму жағдайында инновациялық технологиялар негізінде туризм индустриясының тұтынушыларына қызмет көрсету кезінде тәуекелдерді басқарады және азайтады.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру және олардың нәтижелерін кәсіпорынның рентабельділік деңгейін арттыруға әсер ететін практикалық туристік қызметте қолдану.
  • Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілері, халықаралық стандарттар негізінде туристік тасымалдардың барлық түрлерінің қауіпсіздігіне талдау жүргізеді және оларды туристік өнімнің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын басқарудың заманауи жүйелерін енгізу үшін қолданады.
  • Қонақүй және туристік бизнесте жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы, мүдделі туристермен кері байланыс жасай отырып, брондау және резервтеу әдістерін қолданады.
  • Туризм және қонақжайлылық саласында өз бизнесін дамытады, командада жұмыс істеу, білімді жетілдіру және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді.
Top