6B11110 Туризм в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм индустриясының глобализациясы мен цифрландыру шеңберінде туризм және қонақжайлылық индустриясын жетілдіруге бағытталған кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті қызметтер саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: білім алушыларда қазақстандық және әлемдік туризмнің құрылымы мен даму тенденциялары туралы жүйелі түсініктерді дамыту. Мазмұны: Саяхат және саяхатшы. Туризм. Туристік индустрия . Туризмнің түрлері мен әртүрлілігі. Туризм және басқа білім салалары.Туристік қызметтің ерекшеліктері. Туристік қызметті дамыту .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық туризм тарихы
Мақсаты: туристік-сервистік және аналогтік кәсіпорындардың бірыңғай кешені ретінде осы кешеннің даму перспективалары мен проблемаларын шешу туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Туристік қызмет және оның адам өміріндегі әлеуметтік функциялары. Ежелгі және орта ғасырлардағы туризмнің пайда болу тарихы.ХХ ғасырда және біздің заманымызға дейінгі халықаралық туризмнің дамуы.КСРО-дағы туризм (1917-1991).) даму тарихы.ТМД елдері мен Қазақстандағы туризмді дамытудың қазіргі жағдайы мен проблемалары.Әлемдік туризм индустриясын дамытудың негізгі тұжырымдамалары және олардың Қазақстан Республикасы үшін маңызы. Қазақстандағы туристік инфрақұрылымды дамытудың перспективалары мен проблемалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік елтану
Мақсаты: елтану саласындағы теориялық және практикалық білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, студенттерді туризмдегі елтану зерттеу әдістемесімен және әлем елдеріндегі туризмді дамыту перспективаларымен, сондай-ақ ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен терминологиялық аппаратымен таныстыру. Мазмұны: Туристік елтану табиғаты. Тарихи-мәдени елтану. Туризм саласындағы дін. Туристік елтану саясаты. Елтану саласындағы инфрақұрылым. Еуропа Елдері. Азия Елдері. Америка Елдері. Африка, Океания Елдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық дәстүрлер және әлем халықтарының әдет-ғұрыптары
Мақсаты: туризмнің ақпараттық базасын құрайтын әлем халықтарының ұлттық дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының негізгі бағыттарын, формалары мен әдістерін анықтау. Мазмұны: Шағын халықтардың әдет-ғұрыптары: қасиетті ғибадат негіздері. Еуропа елдері халықтарының әдет-ғұрыптары: Ежелгі Греция халықтарының әдет-ғұрыптарының тарихы. Орта ғасырлардағы еуропалық халықтардың әдет-ғұрыптары. Қазақ халқының салт-дәстүрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы білімді қалыптастыру және ақпараттық ресурстардың әртүрлі түрлерін сыни бағалауды, ақпаратты іріктеуді, трансформациялауды және білімді тиімді беруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі құзыреттер кешенін дамыту. Мазмұны: Академиялық жазу ғылыми коммуникация процесінің процедуралық дизайны ретінде. Академиялық мәтіндердің функциялары: сипаттамалық, сендіргіш, сындарлы. Академиялық мәтіндердің түрлері. Ағылшын және орыс тілді дәстүрлердегі академиялық мәтіндерді жазудың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері. Академиялық мәтіндер мен академиялық тілге қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік-өлкетану жұмыстарының негізі
Мақсаты: болашақ мамандарға өз елінің игілігі үшін теория мен практикамен кәсіби деңгейде айналысуға мүмкіндік беретін туризмді дамыту мақсатында студенттердің туристік және өлкетану жұмыстарының түсініктерін, әдістерін, әдістемелері мен негізгі бағыттарын, ресурстар мен аумақты бағалауды дамыту. Мазмұны: Туристік-экскурсиялық жұмыс бойынша маман даярлау жүйесіндегі өлкетану орны. Кешенді физикалық-географиялық өлкетанудың маңызы мен негізгі әдістері. Өлкетанудағы Климаттық зерттеулер. Өз өлкесінің өсімдіктер әлемін қорғау міндеттері. Экономикалық-әлеуметтік-географиялық мақсаттар мен міндеттер зерттеу. Тарихи өлкетану негіздері: тарих ескерткіштері және мәдениеттер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экстремалды туризм
Мақсаты: спорттық-экстремалды туризм саласында кәсіби қызметке қабілетті маман даярлау. Мазмұны: Белсенді саяхаттар мен экстремалды спорт түрлерінің әлеуметтік құндылықтары. Экстремалды туризмнің мәні мен ерекшеліктері. Экстремалды туризм түрлері. Экстремалды турды жобалау және қамтамасыз ету. Экстремалды туризмде жарыстар ұйымдастыру. Экстремалды Туризмдегі қоғаммен байланыс
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Мақсаты: туристік-экскурсиялық құрылымдардың менеджерлерін Қазақстан Республикасының аумағы бойынша саяхаттардың белсенді тәсілдерімен турларды жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындау. Мазмұны: Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі түсініктері. Туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелерді құрудың мазмұны мен әдістемесі. Белсенді туристік қызметке дене шынықтыру дайындығы. Туризммен айналысу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Күрделілігі 1-2 санаттағы таулы саяхаттарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Күрделілігі 3-6 санаттағы белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастыру және тау шыңдарына шығу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Коммуникативті мәдениет негіздері
Мақсаты: коммуникативті мәдениеттің теориялық негіздерін және барлық жағдайда қызмет ету ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Коммуникативті мәдениет негіздерінің ерекшелігі. Тұлғааралық өзара әрекеттесу жағдайларын талдау, әрбір жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынасқа қажетті тәжірибені алу. Кәсіби іс-әрекетте қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуде коммуникативті әдістерді практикалық қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстандағы практикалық туризм
Мақсаты: ҚР туризм саласын аумақтық ұйымдастырудың практикалық негіздерімен танысу. Мазмұны: Өңірлерде туризмді дамыту. Өңірде туризмді дамытудың басталуы. Аймақтың туристік ресурстарына шолу және талдау. Табиғи туристік ресурстар археологиялық, тарихи және мәдени туристік ресурстар. Туристік инфрақұрылым. Туризмдегі адами ресурстарды бағалау және туризмге байланысты қызметтерді көрсету. Туристік өнімдердің түрлері: көрнекті орындар (табиғи, мәдени, адам жасаған), мәдени-тұрмыстық нысандар (тұру, тамақтану, ойын-сауық), инфрақұрылымға қол жетімділік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері.Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
Мақсаты: туризм және қонақжайлылық экономикасы саласында өз дағдылары мен дағдылары мен білімің қонақжайлылық индустриясында қолдана алатын кең ауқымды мамандарды дайындау. Мазмұны: Туризм және қонақжайлылық индустриясының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Түрлі туристік саяхаттарды ұйымдастыру және жүзеге асыру, қызмет көрсету саласында менеджмент және маркетинг. Туристік қызметтерге баға белгілеу, сондай-ақ белгісіздік және тәуекел жағдайында қонақүй және мейрамхана бизнесін жүргізу. Туристік қызмет нарығындағы сұраныс пен ұсынысты, жасанды интеллекттің туризм секторына және жалпы мемлекет экономикасына әсерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлының шығармашылығы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлттық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мейрамхана ісі
Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінде одан әрі пайдалану мақсатында материалдық ағындардың қозғалысын ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мейрамхана дело: түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Мейрамхананың тұжырымдамасы мен профилі. Мейрамханалар мен тамақтану орындарының жіктелуі. Бар және оның қызметкерлері. Мейрамхана қызметкерінің кәсіби этикасы. Мейрамхананың қолтаңба стилі және имидждік саясаты. Мейрамхана бизнесін дамытудың қазіргі тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көші-қон құжаттамасын ресімдеу
Мақсаты: Қазақстан мен шет мемлекеттер арасындағы көші-қон саласындағы ынтымақтастық. Мазмұны: Шет мемлекеттердің туристік нарығын зерттеу.Ұлттық туристік өнімді әзірлеу.Ұлттық өнімді шет мемлекеттердің нарықтарына жылжыту.Нәтижеге барынша қол жеткізу және қолда бар табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану үшін ұлттық туристік компаниялар арасында қызметтерді әзірлеу және одан әрі ілгерілету жөніндегі міндеттерді бөлу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмде тамақтандыруды ұйымдастыру
Мақсаты: студенттерді туризмдегі тамақтандыру объектілері, туристердің бос уақытын тиімді ұйымдастыру, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының жаңа жүйесін құру және қолданыстағы жүйені жетілдіру туралы дағдылар мен білімдерге үйрету. Мазмұны: Туристік қызмет көрсету жүйесіндегі Тамақтануды ұйымдастыру орны. Қонақ үй кешенінің мейрамханасында тамақтануды ұйымдастыру. Тамақтану орындарында қолданылатын мәзір стильдері мен түрлері .Банкеттер мен қабылдауларға қызмет көрсету ерекшеліктері .Симпозиумдарға, конференцияларға, кеңестерге, келіссөздерге, жарыстарға қатысушыларды тамақтандыруды және оларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру. Балалар демалысын тамақтандыру және қызмет көрсету.Қоғамдық тамақтандыру қызметтері және көлік түріндегі қызметтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Мақсаты: студенттерде рекреация және оның адам мен қоғам өміріндегі рөлі - рекреациялық қажеттіліктер және оларға сәйкес келетін рекреациялық қызмет түрлері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Рекреациялық ресурстар және оларды бағалау әдістері. Рекреацияның Әлеуметтік және экономикалық маңызы. Рекреациялық жүйелер және олардың элементтерінің байланысы. Қоғамның тарихи өзгеріп отыратын рекреациялық қажеттіліктеріне сәйкес демалысты ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік бизнесіндегі этика және этикет
Мақсаты: студенттерді кәсіби этика мен этикетке, басқарушылық этикаға, ұжымда жұмыс істей білуге үйрету. Мазмұны: Іскерлік әңгіменің сөйлеу мәдениеті. Іскерлік әңгіменің психологиялық мәдениеті. Әңгімелесушілердің ішкі күйін олардың қимылдары мен позалары арқылы тану. Персонал мәселелерін шешуге арналған HR тәсілдері. Қызмет: сервистің құрамдас бөлігі және табысты бәсекелестіктің анықтаушы факторы. Әлемдік қонақжайлылық индустриясының қазіргі даму тенденциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Турлар мен маршруттарды жасау технологиясы
Мақсаты: студенттердің маршруттар мен турларды жобалау технологиясының негізгі түсініктері мен негіздерін игеруі; туристік өнімді өндіруге қатысатын негізгі туристік қызметтерді әзірлеу ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру. Туристерге қызмет көрсетуді жоспарлау. Маршруттар мен турларды әзірлеу технологиясы: курстың пәні, мақсаттары мен міндеттері. Халықаралық туризм және халықаралық маршруттар мен турларды жобалау технологиясы. Маршрут аумағын компоненттік талдау. Балаларға, жастарға, отбасылық саяхатшыларға және үшінші жастағы адамдарға қызмет көрсету ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік қызмет психологиясы
Мақсаты: психологиялық білім жүйесін және оларды кәсіби қызмет процесінде шығармашылық пайдалану дағдыларын игеру. Мазмұны: Туристік өнімді сатудың психологиялық алғышарттары. Туристік компания клиентінің психодиагностикасы. Клиенттің мерзімді "шақыруы". Клиенттің назарын оның ішкі жағдайына аудару. Клиенттің қарсылықтарын жеңу және мәмілені аяқтау. Туризмдегі іскерлік этикеттің ауызша негіздері. Туризмдегі шиеленістің мәні мен орны. Жанжалдың түсінігі мен функциялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясын ұйымдастыру
Мақсаты: туристік индустрияның кәсіби модульдерін тереңірек зерттеуге дайындық. Мазмұны: Туристік индустрияның мәні, қызметі және жіктелуі туралы білімдерін көрсету.Өңірдің туристік әлеуетін бағалау. Туристік өнім объектілерін талдау. Туристік өнімді әзірлеу. Туристік өнім бағдарламасын әзірлеу. Туристік өнімнің қаржылық-экономикалық негіздемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы персоналдар менеджменті
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының персоналын тиімді басқаруды қалыптастыру және олардың ерекшеліктерін анықтау процесін зерттеу және талдау. Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясында кадрларды даярлау негіздерін, қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің ерекшеліктерін білу. Қонақ үй бизнесінде қызметкерлерді бейімдеу және ынталандыру. Персоналды басқару стратегиялары. Кадрлық құрамды қалыптастыру әдістері. Туризмдегі персоналды басқарудағы әлемдік стандарттар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм менеджменті
Мақсаты: студенттерде менеджменттің теориялық негіздерін және әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандарда кәсіпорынды басқару саласындағы практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Туризмді басқару жүйесі мен құрылымы. Басқару әдістері. Жасанды интеллект жүйелеріндегі блокчейн менеджердің жеке басын, беделін және беделін қалыптастыруда. Туристік фирманың персоналын басқару. Іскерлік кездесулер мен келіссөздер өткізуді ұйымдастыру. Шиеленістер мен стресстерді басқару. Көшбасшылық моделі, тарихы және тиімділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм инфрақұрылымы
Мақсаты: әлемдік туризмді дамытудың қалыптасуын талдау, жекелеген елдер мен өңірлерде турбизнесті дамыту. Отандық индустрияны жетілдіру мақсатында қазіргі заманғы туризмнің теориялық проблемаларының мәнін айқындауға мүмкіндік беретін туризм инфрақұрылымының жұмыс істеуінің Тарихи нысандары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым. Туристік инфрақұрылымның құрамдас бөліктері. Туристерді орналастыру құралдары. Қуат базасы. Тасымалдаудың негізгі түрлері және туристік көлікті дамыту мәселелері. Телекоммуникациялық желілер, тұрмыстық және инженерлік коммуникациялар. Туризм саласына тартылған жалпы пайдалану объектілері. Қазақстанда туризм инфрақұрылымын дамытудың мәселелері, перспективалары және құқықтық негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі маркетинг
Мақсаты: туризм саласындағы заманауи маркетингтің негізгі тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеу және қолдану. Мазмұны: Туризмдегі маркетингтің теориялық негіздері. Туристік фирманың нарығы мен сыртқы ортасын зерттеу. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін бөлу арналары. Бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік. Туристік бағыттардың маркетингі . Туризмдегі Халықаралық маркетинг.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі франчайзинг
Мақсаты: студенттердің туристік бизнес саласында басқарушылық шешімдер қабылдау әдісі ретінде франчайзингтің практикалық қолданылуына қатысты құзыреттілік білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: туризмде франчайзинг туралы білім алу. Негізгі терминдердің анықтамалары, сондай-ақ туристік фирмалардың бизнесін жүргізудің франчайзингтік нысанының артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау. Туризм кәсіпорындарындағы франчайзингтік жүйеде басқарудың ұйымдық құрылымын қарау. Туристік желілердің жұмыс істеуінің перспективалық факторлары, франчайзер мен франчайзи арасындағы қатынастарда басқару процесін жетілдіру жолдарын анықтау. Шетелдік және отандық туристік компанияларда Франчайзингті басқару және ұйымдастыру жүйелерін салыстыру .
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі кейтеринг
Мақсаты: Қазақстанда және шетелде мейрамхана ісінің жай-күйі мен дамуы туралы тұтас идеяны қалыптастыру, оның қалыптасуы, жаңғыртылуы және дамуы. Мазмұны: Кіріспе. Тамақтандыру пәнін оқытудың пәні, әдістері мен міндеттері: мәні, мазмұны және құрылымы; мейрамханалардың сипаттамасы: басқару құрылымы, сауда және өндірістік құрылыстар; мобильді мейрамхана кешендерін жобалау; мобильді тамақтану мейрамханаларында тамақтануды ұйымдастыру; осы жерде тұрмайтын туристерді тамақтандыруды ұйымдастыру; көшпелі тамақтану кәсіпорындарында қолданылатын мәзірлердің стилі мен түрлері; тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру көшпелі мейрамханаларда; ерекше қорғалатын экологиялық аймақтарда банкетке қызмет көрсету және табиғатта қабылдау ерекшеліктері; Жеке және клиенттік топтарға қызмет көрсету;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі логистика
Мақсаты: қозғалысты жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау мәселелерін шешуде логистикалық тәсілдерді қолдану бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Логистика негіздері: логистика ұғымдары, қалыптасу кезеңдері, логистикалық зерттеу және басқару объектілері, логистика функциялары.Туризм индустриясында логистиканы қолдану: туризмде логистиканы қолдану қажеттілігі, туризмде логистикалық тәсілді жетілдіру жолдары. Туризмдегі логистика тұжырымдамалары, логистикалық жүйе, туризмде логистиканың жұмыс істеуін ұйымдастыру, туризм индустриясында логистиканы қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі экономикалық сараптама
Мақсаты: студенттердің экономикалық дүниетанымының деңгейін арттыру, сондай-ақ туризм ұйымдарының қызметінің мазмұны, принциптері, әдістері және экономикалық талдауды ұйымдастыру туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Туристік ұйымның пайдасын талдаудың теориялық негіздері. Экономикалық талдау теориясы. Ұйым қызметінің сипаттамасы. Пайда құрамы мен динамикасын талдау. Туристік агенттіктердің , қонақ үйлердің , мейрамханалардың пайдасын талдау. Ұйымдардың пайдасын арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: болашақта кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында шет тілін қолдану үшін студенттерге коммуникативті құзыреттілікті меңгерту. Мазмұны: Саяхат және туризм саласындағы мансап. Туристердің үміттері мен талаптарын қанағаттандыру тәсілдері. Туризм индустриясындағы туристердің әртүрлі түрлері. Іскерлік келіссөздер этикеті. Қонақ үй бизнесі. Қонақжайлылық индустриясы және қонақ үй түрлері. Әлемдік қонақ үй желілері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық сауда қызметтері
Мақсаты: сауда әлемімен және қызметтермен танысу, халықаралық саудадағы туризмнің негізгі әдістері мен әдістерін игеру. Мазмұны: халықаралық сауда ұғымы. Халықаралық сауданың классикалық теориясы. Меркантилистер теориясы. Салыстырмалы артықшылық теориясы. Халықаралық саудадағы балама теориялар. Пайданы бөлу және сыртқы сауданың ұтымдылығы. Қызметтер мен импорттық тауарларға Тариф.Өндіріс факторларының халықаралық қозғалысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның туристік- экскурсиялық объектілері
Мақсаты: Қазақстанның туристік экскурсиялық объектілері бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Алматы және Алматы облысы. Шарын каньоны немесе жай Қамал аңғары. Аспан астындағы жұмақ, Табан-Қарағай үстірті. "Алтын Эмл" қорығының әнші барқаны. Қазақстанның табиғи маржаны – Бурабай. Катонқарағай-Шығыс Қазақстанның інжу-маржаны. Орталық Қазақстандағы Шайтанкөл көлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын меңгерген маманның кәсіби бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз ету. Мазмұны:Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді құрастыру және талдау бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризмдегі халықаралық экономика
Мақсаты: халықаралық деңгейде әлеуметтік-мәдени саланы және туризмді басқару саласында теориялық білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ осы салада статистикалық деректерді пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық қызмет саудасын ұйымдастыру негіздерін білу, протекционизм саясаты. Тауарлардың экспорты импорты. Заманауи ақпараттық технологиялар және олардың туризмді дамытудағы рөлі. Брендинг және туристік өнімді жылжыту технологиясы. Туризмдегі экономиканың даму тенденциялары мен принциптері. Әлемдік нарықтағы қызметтер саудасы саласындағы кірістерді бөлу, негізгі тұжырымдамалық аппарат және терминология.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристерге транспорттық қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Мақсаты: білім алушыларда қонақжайлылық индустриясын дамытуда көлік сервисі және көліктің әртүрлі түрлерімен туристерге қызмет көрсету ерекшеліктері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Туристік мекемелердің негізгі қорлары. Туристерге көліктік қызмет көрсетудің шеберлік жоспары. Су көлігі. Әуе көлігі. Ғимараттар мен олардың құрылымдық элементтерін пайдаланудың негізгі ережелері. Жер үсті көлік. Теміржолда туристерге қызмет көрсету. Жер үсті көлігі. Автобус тасымалы. ҚР-ның туристері мен тұрғындарына Көліктік қызмет көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі экскурсиялық қызмет
Мақсаты: туризмді дамыту мақсатында туристік және өлкетану жұмыстарының ұғымдарын, әдістемелерін және негізгі бағыттарын талдау, өңірдің ресурстары мен аумағын бағалау әдісін игеру. Мазмұны: "Туризмдегі экскурсиялық қызмет"пәнін оқытудың пәні, әдістері мен міндеттері. Экскурсияның жіктелуі. Экскурсиялық аудитория. Экскурсиялық аудиторияның ерекшеліктері. Экскурсиялық істі ұйымдастыру кезінде экскурсоводтың кәсіби шеберлігінің ерекшеліктері. Экскурсияны ұйымдастыру кезінде ақпарат пен нысандарды таңдау. Маршрутты құру: құрылыс принциптері, талаптары. Экскурсиялардағы қауіпсіздік техникасы. Туристік-экскурсиялық фирма қызметкерлерінің кәсіби құзыреттері. Виртуалды экскурсиялық турлар (VR турлар). Экскурсияларды өткізудің интерактивті виртуалды және анимациялық әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысы
Мақсаты: оқыту процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістерін, тәсілдері мен дағдыларын игеру, олардың шығармашылық қабілеттерін, дербестігін, оқудағы бастамасын және болашақ қызметін дамыту арқылы студенттердің дайындық деңгейін арттыру. Мазмұны: зияткерлік қызмет. Ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми ақпаратты іздеудің негізгі әдістері. Баяндама мен презентацияларды дайындау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қонақүй номерлеріндегі қызмет көрсету
Мақсаты: студенттерді қонақ үйді ұйымдастыруға және басқаруға байланысты кәсіпкерлік қызмет салаларының бірі ретінде қонақ үй бизнесінде ұйымдастырушылық және әкімшілік қызметке немесе адамдардың уақытша тұруға және сапалы деңгейде демалысты ұйымдастыру бойынша қызметтерді алуға деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға, сондай-ақ пайда табуға бағытталған басқа орналастыру құралына дайындау. Мазмұны: Нөмірлік қорды басқаруға кіріспе. Нөмірлік қордың операциялық құрылымы. Нөмір түрлері. Дифференциалды баға. Нөмірлік қызметтер. Нөмірлік Қордың кірісін басқаруды талдау. Тамақтану және сусындарға арналған бөлме қызметі. CRM Management.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қонақүй техникалық эксплуатциясы және оның құрал жабдықтары
Мақсаты: болашақ мамандарға туризм менеджерлерінің кәсіби қасиеттерін қалыптастырудың негіздерінің бірі ретінде қонақ үйлер мен олардың жабдықтарын техникалық пайдалану ережелері туралы практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Туристік мекемелердің негізгі қорларын анықтау, тағайындау және құрамы. Тұрғын үй және қоғамдық қызметтің жіктелуі, нормативтік мерзімдері ғимараттар мен олардың құрылымдық элементтері. Жоспарлы-алдын алу жөндеу жүйесі, ғимараттарды, құрылыстар мен жабдықтарды техникалық тексеру. Ғимараттарды, құрылыстар мен жабдықтарды күрделі жөндеу. Ғимараттарды пайдалану қызметін ұйымдастыру. Орталық жылыту және ыстық сумен жабдықтау жүйелері мен жабдықтарын пайдалану. Туристік мекемелердің негізгі қорларын пайдалану кезіндегі еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризм географиясы
Мақсаты:студенттерде халықаралық туризмнің әлемдік көрінісі, оның жекелеген елдер мен аймақтардағы дамуы, туристік өнімді өндіруге қатысатын негізгі туристік қызметтерді әзірлеу ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Туризмді күрделі кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде анықтау. Халықаралық Туризм статистикасы. Халықаралық туризмді дамытудың қазіргі тенденциялары. Туристік елтану. Еуропа. Туристік елтану. Азия-Тынық мұхиты аймағы. Туристік елтану. Таяу Шығыс. Туристік елтану.Африка.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі әлемдік қонақүй тізбектері
Мақсаты: маркетинг аппараты ұғымын зерттеу, сондай-ақ компаниялар мен фирмалардың қызметінде қонақжайлылық индустриясын дамыту туралы білім алу. Мазмұны: Жасанды интеллект жүйелеріндегі Блокчейн. Қонақ үй желісіне қосылу принциптері. Қонақ үй тізбегіндегі басқару құрылымы, жеке қонақ үйлердің тәуелсіздік кезеңі. Желіге интеграцияланған кезде қонақ үйлердің қызметтері мен ерекшеліктері. Қонақ үйлердегі адам өмірінің қауіпсіздігі үшін қолайлы жағдайлар. Қазақстан мен әлемдегі қонақжайлылық индустриясын дамытудың заманауи үрдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік сапарлар мен MICE қызметтерін ұйымдастыру
Мақсаты: бастапқы жеткізуші бойынша деректер базасын қалыптастыру. Туристік нарықты талдау әдістерімен маршрутты, іскерлік және бизнес кездесулерді әзірлеу. Мазмұны: бөлімнің жұмысын ұйымдастыру.Бастапқы қызмет көрсетушілер базасын қалыптастыру, толықтыру және жаңарту. Өндірістік міндеттерді, жұмыс көлемін ескере отырып, бөлімге қызметкерлердің қажетті санын анықтау және жалдау. Персоналды басқару әдістері. Қызметкерлердің біліктілік деңгейін анықтау дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Бөлімнің құрылымы мен функциялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмде маркетингтік зерттеудің әдісі
Мақсаты: маркетингтік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу, коммуникативті және маркетингтік қызметті ұйымдастыру, баға белгілеуді жетілдіру, практикалық қызметте маркетингтің негізгі элементтерін пайдалану. Мазмұны:Туристік маркетинг жүйесі.Туристік фирманың маркетингтік ортасы.Туризмдегі маркетингтік ақпараттағы маркетингтік зерттеулер жүйесі.Туристік нарықты сегментациялау және позициялау. Туристік өнім және өнімнің өмірлік циклі. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Туризмдегі баға саясаты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі бизнес жобалау
Мақсаты: білім алушыларда туристік бизнесті болжау және жоспарлау әдіснамасының негіздерін білу жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Бизнесті жоспарлаудың теориялық және практикалық негіздерін қарастыру. "ProjectExpert"Компьютерлік бағдарламалық өнімін пайдалана отырып, бизнес-жоспар құрудың әдістемесі мен практикасын меңгеру. Бизнес-идеяларды талдау және іріктеу. Компания қызметінің маңызды бағыты ретінде бизнесті жоспарлау туралы түсінік. Нарық жағдайында бизнесті жоспарлау теориясы мен тәжірибесін зерттеу. Бизнес-жоспарлардың түрлері және оларды әзірлеу мақсаттары. Жоспарлаудың логикалық тәсілі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақүй персоналдарын басқару
Мақсаты: болашақ мамандарда практикалық білімді қалыптастыру, студенттердің іскерлік қарым-қатынас мәдениетін ұйымдастыра білу, қарым-қатынас мәдениетінің заманауи әдістерін меңгеру. Мазмұны: Персоналды тиімді басқару. Ұйымдастыру құрылымы және қонақ үй кәсіпорындарының қызметкерлері. Кадрлық іс жүргізу. Қызметкерлерді оқыту әдістері. Қонақ үй персоналын басқару әдістері. Қазақстан Республикасында қонақ үй персоналын басқару. Шиеленіс мен стресстерді басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі әлеуметтік зерттеулер әдістемесі
Мақсаты: қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы тенденцияларды, қайшылықтар мен проблемаларды, қоғамдық өмірдің белгілі бір саласында әртүрлі әлеуметтік топтардың қажеттіліктерін талдау және сыни бағалау; әлеуметтанудың тұжырымдамалық-категориялық аппаратын игеру және оны нақты әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдауда қолдану. Мазмұны: Социологиялық зерттеулердің бағдарламасы және мәселесі.Туризм мәселесін зерттеудегі бақылау әдісі .Туризмді әлеуметтанулық зерттеудегі сауалнамалық тәсіл.Социологиялық зерттеулердің түрлері, әдісі, жиналуы және өңделуі.Сұхбат және оның функциялары туралы қысқаша ақпарат.Қоғамда болып жатқан әлеуметтік процестер мен құбылыстар.Туризм саласында әлеуметтанулық эксперимент жүргізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік бизнесті ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: жоспарлау мен баға белгілеудің негізгі бағыттары туралы әдістемелік және практикалық білімді талдау; туристік қызметті перспективалық және ағымдағы жоспарлау принциптері; ішкі және шетелдік әріптестермен жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру ерекшелігі. Мазмұны: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастырудағы негізгі ұғымдар. Smart-туризм бағыттары үшін IT-технологиялардың рөлі, Туризмдегі интерпретация және тұрақты туризм. Теміржол және су саяхатын жоспарлау және ұйымдастыру. Туристік өнімді стандарттау және сертификаттау. Өнімнің сапасына қойылатын ішкі талаптар. Өкілдік қызметтер мен филиалдардың мақсаты мен міндеттері. ТМД елдері мен Қазақстандағы туризмді дамытудың қазіргі жағдайы мен проблемалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби коммуникация саласындағы шет тілі
Мақсаты: Студенттерге шетел тілін және коммуникативтік дағдыларды меңгерту арқылы болашақта қонақтарға қызмет көрсету сапасының жоғары деңгейде болуына ықпал ету. Мазмұны: Шетелдік туристердің күтілетін талаптарына сәйкес қызмет көрсету әдістері. Туризм индустриясындағы түрлі туристік санаттар. Іскерлік келіссөздер этикеті. Қонақүй бизнесі және оның ерекшеліктері. Қонақжайлылық индустриясы және қонақүй түрлері. Әлемдік қонақүй желілері мен олардың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес жоспары және коммерцияландыру
Мақсаты: инновациялық қызметтің нәтижелерін пайдалану, бизнес-жоспарлаудың теориялық және практикалық негіздерін игеру, сондай-ақ бизнес-жоспар құрудың әдістемесі мен практикасын меңгеру. Мазмұны: Бизнесті жоспарлау негіздері. Мақсат қою және міндеттерді тұжырымдау. Өнімнің (жұмыстардың, қызметтердің) сипаттамасы. Бөлімді әзірлеу: нарық және бәсекелестік. Өнім өндірісін жоспарлау қаржылық-экономикалық есеп айырысулар және талдау. Жобаның тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі брондау және резервтеу ғаламдық жүйелері
Мақсаты: қазіргі қоғамның технологиялық, әлеуметтік-экономикалық және басқа да талаптарын ескере отырып, туристік өнімді әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Туризмдегі ақпараттық технологиялар жүйесі. Электрондық коммерция (E-Commerce) туризмде электрондық Бизнестің құрамдас бөлігі ретінде. Электрондық туризм (e-Tourism)–сұранысқа ие және технологиялық бағдарланған революция. Компьютерлік брондау және брондау жүйелері. Жетекші жаһандық тарату жүйелеріне (GDS) сипаттама. GDS Amadeus брондау жүйесі. ҚР туризм индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері. Брондау процесін және саяхатты басқаруды автоматтандыру үшін жасанды интеллект енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туроперейтинг
Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру және технологиясы саласындағы болашақ мамандардың дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Туристік қызметтің түсінігі мен мәні. Туроператорлық және турагенттік жұмыс технологиясы.Туристік өнімді әзірлеу және сату технологиясы. Туристік формальдылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі сату технологиясы
Мақсаты: білім алушыда туризм саласындағы әдістемелік және практикалық қызмет туралы түсінік қалыптастыру; туристік кешеннің материалдық-техникалық базасының деңгейі мен жай-күйін ұсыну; сатудың негізгі ережелерін меңгеру. Мазмұны: Туризм индустриясы және оның қазіргі жағдайда дамуы. Туристік өнімді сату ережелері. Туристік сұраныс және оның сипаттамалары. Туристік сату құрылымдық процесс ретінде. Туристік өнімді жылжыту және туроператордың сату желісін қалыптастыру. Сауда-саттықтың мүмкіндіктері мен практикалық әдістері. Тікелей маркетинг: құралдар мен әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инновация және бизнес
Мақсаты: студенттерде инновацияларды құрудың заманауи тәсілдері және оларды кәсіпорындардың басқарушылық шешімдерін қабылдау процесінде кешенді интеграциялау туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Кәсіпкерлік қызметтің инновациялық мәні. Инновацияның өмірлік циклі және инновациялық қызметті ресурстық қамтамасыз ету. Инновациялық қызметтің тәуекелдері.Инновациялық жобаны Бизнес-жоспарлау. Инновациялық қызметті стратегиялық жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дестинацияны басқару
Мақсаты: туризм нарығындағы бәсекелестік субъектісі және кәсіпкерліктің стратегиялық объектісі болып табылатын, орналастыру, тамақтану, ойын-сауық, танымдық және сауықтыру іс-шаралары үшін қажетті инфрақұрылымы бар келушінің саяхатының мақсатын құрайтын географиялық кеңістікті талдау. Мазмұны: "Дестинацияларды басқару" анықтамасының тәсілдері. Қазіргі заманғы ұлттық туризм индустриясын қалыптастыру.Туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілері. Туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігін құру факторлары мен әдістерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Емдік-сауықтыру туризмін ұйымдастыру
Мақсаты: емдеу-сауықтыру туризмінің мазмұны, даму принциптері және оны ұйымдастыру туралы жүйелі теориялық білімді және емдеу-сауықтыру туризмі саласындағы рекреациялық қызметтерді жобалау, әзірлеу және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Емдік-сауықтыру туризмі туристік қызмет бағыты ретінде. . Еуропа, АҚШ елдерінің емдік-сауықтыру туризмін дамыту тұрғысынан сипаттамасы. Емдеу-сауықтыру туризмінде және олардың типологиясында орналастыру құралдары. Емдеу-сауықтыру туризміндегі Туроперейтинг технологиялары. Қазақстанда емдеу-сауықтыру туризмін дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Санаторлық-курорттық қызметті ұйымдастыру
Мақсаты: «емдік туризм», санаторлық-курорттық туризмнің мәні, оның ресурстары, Қазақстандағы курорттық істің тарихы, курорттардың географиясы және емдік туризмнің қазіргі заманғы ұйымы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Сапалы қызмет көрсетуде олардың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Экономика жүйесіндегі санаторий-курорттық кешен. Санаторий-курорт саласы кәсіпорындарының жұмыс істеуін ресурстық қамтамасыз ету. Санаторий-курорттық өнімнің ерекшелігі. СҚО,ОҚО бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің стратегиялық негіздері.ШҚО, БҚО. Санаторий-курорт саласы кәсіпорындарының жұмыс істеуін ресурстық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, рухани және әлеуметтік жауапкершілікке, цифрлық технологияларға негізделген ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін игереді.
- Азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсетеді.
- Іскерлік келіссөздер жүргізеді және академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде құжат айналымын жүзеге асырады.
- Жасанды интеллектті пайдалана отырып, туризм саласындағы халықаралық және ұлттық нормативтік-құқықтық базаға сәйкес ұйымда, туроператорлық қызметті жүзеге асыруда, туристік қызметтерді құруда, келу, шығу және ішкі турларды дамытуда стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау және бизнесті басқару принциптерін қолданады.
- Қонақүй және мейрамхана бизнесінің негізгі технологиялық процестерін заманауи интернет технологиялары негізінде жүзеге асыру үшін қонақжайлылық индустриясының қазіргі жағдайы мен ерекшеліктерін бағалайды.
- Отандық және шетелдік нарықтарда туристік дестинациялар брендтерін орналастыру мен жылжытуда туристік қызметтерді топтастыру кезінде маркетингтік құралдарды қолданады.
- Жаһандық және отандық көлік логистикасының қазіргі жағдайын талдау негізінде туристік маршруттарды әзірлеуде цифрлық компьютерлік технологияларды қолдану, оның ішінде жасанды интеллектті қолдануды.
- Тұрақты даму жағдайында инновациялық технологиялар негізінде туризм индустриясының тұтынушыларына қызмет көрсету кезінде тәуекелдерді басқарады және азайтады.
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру және олардың нәтижелерін кәсіпорынның рентабельділік деңгейін арттыруға әсер ететін практикалық туристік қызметте қолдану.
- Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілері, халықаралық стандарттар негізінде туристік тасымалдардың барлық түрлерінің қауіпсіздігіне талдау жүргізеді және оларды туристік өнімнің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын басқарудың заманауи жүйелерін енгізу үшін қолданады.
- Қонақүй және туристік бизнесте жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы, мүдделі туристермен кері байланыс жасай отырып, брондау және резервтеу әдістерін қолданады.
- Туризм және қонақжайлылық саласында өз бизнесін дамытады, командада жұмыс істеу, білімді жетілдіру және салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсетеді.