Дестинацияны басқару

  • Мақсаты: туризм нарығындағы бәсекелестік субъектісі және кәсіпкерліктің стратегиялық объектісі болып табылатын, орналастыру, тамақтану, ойын-сауық, танымдық және сауықтыру іс-шаралары үшін қажетті инфрақұрылымы бар келушінің саяхатының мақсатын құрайтын географиялық кеңістікті талдау. Мазмұны: "Дестинацияларды басқару" анықтамасының тәсілдері. Қазіргі заманғы ұлттық туризм индустриясын қалыптастыру.Туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігінің теориялық аспектілері. Туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігін құру факторлары мен әдістерін талдау.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top