Туризмдегі маркетинг

  • Мақсаты: туризм саласындағы заманауи маркетингтің негізгі тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеу және қолдану. Мазмұны: Туризмдегі маркетингтің теориялық негіздері. Туристік фирманың нарығы мен сыртқы ортасын зерттеу. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Туристік индустрияның тауарлары мен қызметтерін бөлу арналары. Бәсекелестік және бәсекеге қабілеттілік. Туристік бағыттардың маркетингі . Туризмдегі Халықаралық маркетинг.
  • Образовательная программа 6B11110 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top