Front office менеджменті

  • Мақсаты: қонақтарға қызмет көрсету саласында теориялық шеңберінде қонақтарға келу және кету қызмет көрсету саласында теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру; Мазмұны: қонақүйдегі Front Office қызметінің ерекшеліктерін зерттейді, атап айтқанда қонақүй нөмірлерін брондау, қонақтарды тіркеу және оларды орналастыру, қонақтардың келуі мен кетуінің есептік жазбаларын жүргізу және т. б. саласындағы жұмыстарды ұйымдастыруды қарастырады.
  • Образовательная программа 6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top