Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуі мен жеке дамуының негізі ретінде еңбек нарығының қазіргі заманғы талаптарына жауап беретін мейрамхана ісі және қонақүй бизнесі саласында инновацияға бағдарланған, бәсекеге қабілетті кадрларды сапалы даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қонақүй және мейрамхана ісінің даму тарихы
Мейрамхана және қонақ үй қызметінің мәдениеті
Сервистік қызмет
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Академиялық жазу негіздері
Мамандыққа кіріспе
Қонақжайлылық индустриясындағы мәдени мұра
Қонақжайлылық индустриясындағы сату технологиясы
Кейтеринг
Экожүйе және құқық
Абайтану
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Мұхтартану
Жасанды интеллект негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мейрамхана ісі
Коммуникативті мәдениет негіздері
-
2 Оқу жылы
Қонақүй және мейрамхана кешендерін моделдеу және жобалау
Қонақжайлылық индустриясындағы персоналдар менеджменті
Бос уақыттағы рекреациялық-сауықтыру технологиялары
Қонақүй және мейрамхана менеджменті
Қызмет көрсету саласындағы инновациялық технологиялар
Мейрамхана және қонақүйлерде қызмет көрсету технологиясы
Мейрамхана және қонақүй бизнесінде интерьер және дизайн
Мейрамхана бизнесіндегі кәсіби этика
Қонақүй және мейрамхана маркетингі
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік зерттеулер
Қонақүй сервисі саласында қарым-қатынас этикасы
-
3 Оқу жылы
Мейрамхана және қонақүй бизнесіндегі психология
Қонақүй тізбегіндегі логистика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Front office менеджменті
Банкеттер мен конференцияларға қызмет көрсету
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмысы
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Қонақүй кешендерінде тамақтандыруды ұйымдастыру
Қонақүй инфрақұрылымы
Даяшылардың жұмысын ұйымдастыру және бақылау
Қонақүй шаруашылығы
Туристік тасымалдаулар
Қызмет көрсету саласындағы шағын және орта бизнестің дамуы
Бариста
Гастрономия және бар мәдениеті
Мейрамхана және қонақүй бизнесінде кәсіпкерлік қызметтің негіздері
-
4 Оқу жылы
Қонақүй бизнесі және мейрамхана ісінде жоспарлау және ұйымдастыру
Қонақүйде қабылдау және орналастыруды ұйымдастыру қызметі
Халықаралық сауда қызметтері
Қонақтардың демалысы мен бос уақытын ұйымдастыру
Қонақүй шаруашылығы экономикасы
Мейрамхана және қонақүй бизнесінде эккаунтинг
Қонақүй және мейрамханадағы анимациялық қызмет
Қонақүй және мейрамхана кешендерінде басқарудың ақпараттық технологиялары
Инновация және бизнес
Қонақжайлылықтағы тұрақты бизнес
Мейрамхана және қонақүй қызметіндегі жарнама, PR және имидж
Қонақжайлылық индустриясында брондаудың компьютерлік жүйесі
Қонақжайлылық индустриясындағы жарнама
Мейрамхана ісі және қонақүй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп
Шетелдердегі мейрамхана-қонақүй бизнесі
Қонақжайлылық саласындағы брондау және резервтеу ғаламдық жүйелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін қолданады, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдайды.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік әдістерді көрсетеді.
- Академиялық жазу және академиялық адалдық принциптерін ескере отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде келіссөздер жүргізеді.
- Стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнесті басқару принциптерін ұйымдастыруда, үйлестіруде, әкімшілік-шаруашылық басқаруда және жасанды интеллектті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын есепке алу процесінде қолданады.
- Өзара тиімді келісімшарттар жасай отырып, ішкі және халықаралық нарықтағы серіктестермен және қызмет көрсетушілермен қарым қатынас орнатады.
- Қонақүй кешенінің барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этикасын және сервистік қызмет этикетін немесе өзге де орналастыру құралдарын сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін жасанды интеллект пен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептеу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
- Ашық ақпарат көздерін пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорнының сату көлемін ұлғайту мақсатында стратегиялық жоспар құрып, тұтынушының басым қажеттіліктерін айқындайды.
- Сервистік қамтамасыз етуді ескере отырып, қонақүй және мейрамханаларда сұранысқа ие қызметтер тізбегін әзірлеуге қатысады, қонақтың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды анықтайды.
- Қазіргі заманғы еңбек нарығының қажеттіліктеріне сүйене отырып, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорны қызметінің экономикалық тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
- Кәсіпкерлік тәуекелдерді азайтып, кәсіпкерлік қызметтегі мақсаттарға қол жеткізу үшін басқарудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, қызметтер нарығы мен бизнес-процестерге талдау жасайды.
- Әлем халықтарының тамақтану үрдісінің заманауи технологияларын зерделеуде әдістемелік тәсілдерді қолданады және оларды қонақүй мен ресторан қызметкерлерінің кәсіби қызметінде пайдаланады.
- Қонақжайлылық саласындағы нарықтың жаңа сегменттерін игеру кезінде қонақүйдің бәсекеге қабілеттілігін талдау үшін нарықты дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды және қонақүйде қызмет көрсету процестерін дамыту барысында инновациялық әдістер қолданады.