Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11111 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Философиялық білімді дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін қолданады, азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдайды.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік әдістерді көрсетеді.
  • Академиялық жазу және академиялық адалдық принциптерін ескере отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде келіссөздер жүргізеді.
  • Стратегиялық жоспарлау, экономикалық бақылау, бухгалтерлік есеп және бизнесті басқару принциптерін ұйымдастыруда, үйлестіруде, әкімшілік-шаруашылық басқаруда және жасанды интеллектті қолдана отырып, қонақжайлылық саласының материалдық-техникалық базасын есепке алу процесінде қолданады.
  • Өзара тиімді келісімшарттар жасай отырып, ішкі және халықаралық нарықтағы серіктестермен және қызмет көрсетушілермен қарым қатынас орнатады.
  • Қонақүй кешенінің барлық қызметтерінің қызмет көрсету стандарттарын, кәсіби этикасын және сервистік қызмет этикетін немесе өзге де орналастыру құралдарын сақтай отырып, қызметтерді автоматтандыру үшін жасанды интеллект пен ақпараттық жүйелерді қолдану арқылы қонақтарды брондау, тіркеу, орналастыру және есептеу бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және үйлестіру.
  • Ашық ақпарат көздерін пайдалана отырып, қонақжайлылық кәсіпорнының сату көлемін ұлғайту мақсатында стратегиялық жоспар құрып, тұтынушының басым қажеттіліктерін айқындайды.
  • Сервистік қамтамасыз етуді ескере отырып, қонақүй және мейрамханаларда сұранысқа ие қызметтер тізбегін әзірлеуге қатысады, қонақтың тұруына қолайлы жағдай жасау үшін қажетті ресурстарды анықтайды.
  • Қазіргі заманғы еңбек нарығының қажеттіліктеріне сүйене отырып, қонақ үй және мейрамхана кәсіпорны қызметінің экономикалық тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
  • Кәсіпкерлік тәуекелдерді азайтып, кәсіпкерлік қызметтегі мақсаттарға қол жеткізу үшін басқарудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, қызметтер нарығы мен бизнес-процестерге талдау жасайды.
  • Әлем халықтарының тамақтану үрдісінің заманауи технологияларын зерделеуде әдістемелік тәсілдерді қолданады және оларды қонақүй мен ресторан қызметкерлерінің кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Қонақжайлылық саласындағы нарықтың жаңа сегменттерін игеру кезінде қонақүйдің бәсекеге қабілеттілігін талдау үшін нарықты дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайды және қонақүйде қызмет көрсету процестерін дамыту барысында инновациялық әдістер қолданады.
Top