Ойын және құрастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

  • Оқытылатын мәселелер: ойын және конструкторлық қызметтің психологиялық және педагогикалық теориялары; ойын мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші қызметі ретінде; мектепке дейінгі ұйымда ойындарды пайдаланудың психологиялық аспектілері мен ерекшеліктері; Ойын және конструкторлық қызметті ұйымдастыру әдістемесі; ойын педагогикалық құбылыс ретінде; балалардың жеке қалыптасуындағы ойынның маңызы; мұғалімнің жұмысындағы ойын құрылысы әдісі; кәсіби мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және конструкторлық қызметін ұйымдастыру саласындағы педагогтың құзыреттілігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыру саласындағы негізгі психологиялық-педагогикалық ұғымдарды білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық негіздерін білу; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін ұйымдастыруда теориялық білімді қолдана білу, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметінің заманауи әдістері мен технологияларын қолдана білу; ойын құрастыру тәсілдерін меңгеру.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top