Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)

  • Курс нақты бизнес-міндеттерді шешу және инновацияларды дамыту үшін осы құралдарды қолдану контекстінде маркетингтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, процестері мен әдістерін тереңдетіп зерттеуге бағытталған, олардың ішінде: Зерттеу дизайны, сапалық және сандық зерттеулер жүргізу әдістемесі, әлеуметтік желілердегі маркетингтік зерттеулер, қолданбалы маркетингтік зерттеулер, зерттеулердегі болжау әдістері. Оқыту нәтижелерін бағалау шетелдік және отандық кейстерін қарау арқылы жүргізіледі; сондай-ақ жеке зерттеу жобасын орындау.
  • Образовательная программа 7M04118 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top