Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04118 Маркетинг в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылық қасиетке, сыни тұрғыдан ойлай алатын, этикалық және әлеуметтік жауапкершілік құндылықтары бар, маркетингтік қызметті және бәсекелік артықшылықтарды заманауи турбулентті ортада, ұлттық және әлемдік деңгейде басқара алатын кәсіпкер маркетологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B2 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Курсты меңгергеннен кейін магистрант білім беру, ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын қоса алғанда, оқытушылық қызметті ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетинг-менеджмент (ілгерілемелі курс)

    Пәнде коммуникацияға интеграцияланған тәсіл арқылы маркетингті қалыптастырудың жетілдірілген тәсілі; жабдықтаушылармен, қызметкерлермен және клиенттермен қарым-қатынасты басқару; әлеуметтік-жауапкершілікті маркетинг қамтылған, ол магистранттарға ұйымның стратегиясын қалыптастырудағы маркетингтің маңызды рөлін түсінуге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижелері жағдайлық есептерді шешу, кейстерін қарастыру, сонымен қатар Компаниядағы маркетинг-менеджмент жүйесін зерттеу (таңдалған объект материалдары бойынша) жеке жобасын орындау арқылы бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Пән білімнің әртүрлі салаларында сапалы және сандық зерттеулерді әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында магистранттар таңдалған тақырыптың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін біріктіре отырып, эмпирикалық зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады. Негізделген зерттеу стратегиясын құру үшін зерттеу нәтижелерін тиімді синтездеу арқылы ғылыми әдебиеттерді іздеу және сыни талдау дағдыларын дамытады. Эмпирикалық зерттеулерде олардың маңыздылығы мен қолданылуын талдай отырып, себеп-салдарлық байланыстарды анықтаудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Зертханалық, далалық және табиғи эксперименттерді қоса алғанда, әртүрлі эксперименттік тәсілдерді бағалайды және әртүрлі контексттерде себеп-салдарлық байланыстарды зерттеу үшін қолайлы әдістерді қолданады. Этнографиялық бақылаулар, терең сұхбаттар жүргізу және фокус-топтарды ұйымдастыру әдістерін меңгереді, сапалы деректерді жинайды және зерттеу дизайнын оңтайландыру үшін оларды түсіндіреді. Курс таңдалған саладағы өзекті мәселелерді шешуге ықпал ететін ғылыми негізделген және әдіснамалық қатаң зерттеулерді әзірлеу үшін жан-жақты білім мен практикалық дағдыларды ұсынады, сонымен қатар зерттеу қызметінде жасанды интеллектті (ЖИ) этикалық қолдану құралдарына назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді талдау

    Экономика, қаржы, демографиялық процестер саласында статистикалық зерттеулер жүргізу үшін Python, R тілінде бағдарламалау негіздерін оқыту. Магистранттар интерактивті ортада деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады, деректермен жұмыс істеудің автоматтандырылған әдістерін – машинамен оқыту және нейронды желілерді меңгереді. Магистранттар сонымен қатар деректерді өңдеуде, заңдылықтарды анықтауда және аналитикалық қорытындылар жасауда жасанды интеллектті жауапкершілікпен пайдалану принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    "Математикалық статистика" пәні Деректерді талдаудың іргелі әдістерін зерттеуге және оларды нақты есептерде қолдануға арналған. Курс ықтималдық, кездейсоқтық және үлестіру теориясының негіздерінен басталады, сонымен қатар іріктеу тұжырымдамаларын, рандомизацияланған және табиғи эксперименттер жүргізуді, эксперименттік емес жолмен алынған деректерді талдауды қамтиды . Магистранттар статистикалық қорытындылардың негізінде жатқан Үлкен сандар заңы мен Орталық шекті теореманы зерттейді. Индуктивті қорытынды принциптеріне, соның ішінде гипотезаларды тестілеуге, сенімділік пен болжау аралықтарын құруға баса назар аударылады. Регрессиялық модельдерді қолдана отырып, айнымалылар арасындағы қатынастарды талдауға, сондай-ақ Монте-Карло және жүктеу әдістері сияқты таңдамалы үлестіруді модельдеу әдістеріне ерекше назар аударылады. Курс статистикалық әдістерді дұрыс қолдану үшін маңызды болып табылатын кросс-деректер мен уақыт қатарлары арасындағы айырмашылықтарды зерттеумен аяқталады. Курс зерттеу, бағалау және болжау есептерінде математикалық статистиканы қолдану дағдыларын дамытады, жасалған болжамдарға негізделген қорытындылар мен қателік тәуекелдерінің сенімділігін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)

    Курс нақты бизнес-міндеттерді шешу және инновацияларды дамыту үшін осы құралдарды қолдану контекстінде маркетингтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, процестері мен әдістерін тереңдетіп зерттеуге бағытталған, олардың ішінде: Зерттеу дизайны, сапалық және сандық зерттеулер жүргізу әдістемесі, әлеуметтік желілердегі маркетингтік зерттеулер, қолданбалы маркетингтік зерттеулер, зерттеулердегі болжау әдістері. Оқыту нәтижелерін бағалау шетелдік және отандық кейстерін қарау арқылы жүргізіледі; сондай-ақ жеке зерттеу жобасын орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмпирикалық эконометрика

    Курс деректерді эмпирикалық талдаудың заманауи әдістерін игеруге бағытталған. Пән аясында магистранттар экономикалық және қаржылық деректерді талдауға қатысты зерттеу сұрақтарын тұжырымдайды. Сәйкес айнымалыларды анықтаңыз, қажетті түрлендірулерді орындаңыз және сәйкес эконометрикалық модельдерді таңдаңыз.Деректерді зерттеу, сипаттау және талдау үшін статистикалық бағдарламалық жасақтаманы қолданыңыз, деректердің сипаттамаларын түсіну және модельді таңдау үшін алдын-ала талдау жасаңыз, таңдалған эконометрикалық модельдерді қолданыңыз, параметрлерді бағалаңыз және әдіснамалық қатаңдықты сақтай отырып гипотезаларды тексеріңіз. Талдау нәтижелерін түсіндіріңіз, тұжырымдар жасаңыз, олардың дұрыстығын бағалаңыз және талдаудың мүмкін болатын шектеулері мен әлсіз жақтарын анықтаңыз. Курс нақты деректерді талдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін сыни бағалау үшін эконометрикалық құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.Талдау нәтижелерін түсіндіріңіз, тұжырымдар жасаңыз, олардың дұрыстығын бағалаңыз және талдаудың мүмкін болатын шектеулері мен әлсіз жақтарын анықтаңыз. Курс нақты деректерді талдау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін сыни бағалау үшін эконометрикалық құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент және шығындарды есепке алу

    Курс өндіріс пен қызмет көрсету шығындарын дәл анықтау үшін тапсырыс құнын есептеуді, процестік есептеуді және Қызметке негізделген шығындарды есептеуді қоса алғанда, шығындарды есепке алу әдістерін дамытуға арналған. Қаржылық менеджменттің принциптері зерттелуде: ақшаның уақытша құны, капиталды бюджеттеу және капитал құнын есептеу, бұл компанияның құнын арттыру үшін негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі. Бюджеттерді әзірлеуге, ауытқуларды талдауға және қаржылық және операциялық көрсеткіштерді жақсарту үшін бюджеттік бақылау әдістерін енгізуге ерекше назар аударылады. Магистранттар айналым капиталының компоненттерін және өтімділік пен кірістілік арасындағы тепе-теңдікті басқару стратегияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау және шешім қабылдау

    Пән келесілерді қамтиды: қойылған міндеттерге сәйкес экономикалық және басқарушылық деректерді өңдеу үшін құралдарды таңдауды жүзеге асырудағы теориялық және тәжірибелік дағдылар; этикалық нормаларды ескеру мен басқарушылық ойлауды дамытуға әсерін тигізетін көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру арқылы ортаның белісіздігі жағдайында шешім табу мен қабылдауға мүмкіндік беру. Оқу нәтижелерін бағалау симуляциялық ойындар, рольдік тәжірибелер, кейс стадилерді талдау мен топтық пікірталастар нысандарында жүреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетингтік коммуникациялар

    Курс цифрлық маркетингтің коммуникациялық құралдары мен арналарын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: цифрлық стратегияны қалыптастыру процесі; цифрлық жарнама; цифрлық жарнамалық акциялар; интернеттегі қоғаммен байланыс; тікелей маркетинг - цифрлық ортаға трансформация; цифрлық жеке сату; мақсатты аудиторияны анықтау оның онлайн байланысқа дайындығын анықтаңыз; цифрлық тұтынушы психологиясы; мазмұн- маркетинг, хабарламаларды әзірлеу; сандық бренд сәйкестігі; сандық бюджеттеу стратегиясы; цифрлық байланыс арналарының экономикалық және коммуникативтік тиімділігін бағалау; цифрлық коммуникация этикасы. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, сондай-ақ цифрлық коммуникация құралдарын пайдалану арқылы цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеуге бағытталған жеке жобаны орындауды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық бренд

    Курс бизнес пен тұтынушылар тұрғысынан көшбасшылық бренд аспектілерін терең зерттеуге бағытталған: бренд және оның бренд құндылықтары, брендтің сәйкестігі және брендтің құрылуы, брендтің өлшемдері, брендтің капиталы, брендингтегі тұтынушылардың қабылдауы, брендтің позициясы, брендтің өсуі, брендті басқару. Курсты оқу барысында магистранттар жағдайлық мәселелерді шешеді, мықты брендтер құру тәжірибесін зерттейді, отандық және шетелдік кейстерді талқылайды, сонымен қатар «Брендті нарықта жылжыту (таңдалған бренд материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мінез-құлықтық маркетинг

    Курс тұрақты маркетинг қағидаттарына негізделген әр түрлі нарықтардағы жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың мінез-құлқын басқару технологиясын: мінез-құлық маркетингі тұжырымдамасын, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудің бағыттары мен әдістерін, тұтынушылық мінез-құлықтың жеке детерминанттарын, өмір салтын сипаттау тұжырымдамасы мен әдістерін, тұтынушы мінез-құлқына сыртқы ортаның ықпалын, саналы тұтыну мәдениетін, мәдениаралық маркетингті, кәсіби этика мен консьюмеризмді зерттеуге бағытталған. Магистранттар ситуациялық, шетелдік және отандық мәселелерді шешеді, сонымен қатар "Компаниядағы мінез-құлық маркетингін жетілдіру (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде) жеке жобасын жүзеге асырады".

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет маркетингі (ілгерілемелі курс)

    Қазіргі жағдайда сервитизация үрдісі байқалады, бұл экономикада қызмет көрсету саласының жедел дамуына және сәйкесінше бәсекелестіктің артуына әкеледі. Осыған байланысты, курста қызмет көрсету саласындағы маркетингті басқарудың тұжырымдамасы қарастырылады: қызмет көрсету маркетингінің халықаралық модельдері, қызмет көрсету стандарттары мен қызмет көрсету модельдері, қызмет көрсету нарығындағы мінез-құлық ерекшеліктері мен ниеттестікті басқару, ішкі және интерактивті маркетинг, қызмет көрсетудің әртүрлі салаларындағы маркетинг. Оқыту нәтижелерін бағалау ситуациялық тапсырмаларды, отандық және шетелдік кейстерін зерттеу, сонымен қатар «Сервистік компанияның маркетингтік қызметін жетілдіру (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде)» жеке жобасын дайындау арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты маркетинг

    Курс тұрақты маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: компанияның тұрақты даму деңгейлері (экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылық); тұрақты маркетинг құралдары «3Р» (aдамдар, пайда, планета/қоршаған орта); компанияның маркетингтік ортасындағы өзгерістердің тұрақты маркетингтің дамуына әсері; нарық субъектілерінің микроортасын экологияландыру; экологиялық таза өнімге сұранысты қалыптастыру және экологиялық таза өнім саласындағы бәсекелестікті дамыту, тұтынушылардың экологиялық мәдениетін арттыру, өсіп келе жатқан экологиялық проблемалар мен экологиялық қызмет шығындарын ескере отырып елдің/аймақтың/компанияның бәсекеге қабілеттілігін өзгерту негізінде компанияда тұрақты маркетингті дамыту бағыттары, экологиялық заңнаманы дамыту, өнімнің экологиялық тазалығын арттыру негізінде оның тұтынушылық құндылығын жоғарылату, компанияның оң экологиялық беделін қалыптастыру, экологиялық таңбалау мен сертификаттауды тарату. Магистранттар тұрақты маркетинг бойынша шетелдік және отандық кейстерді зерттейді, сонымен қатар командалық жоба шеңберінде таңдалған компания үшін нақты тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық маркетинг

    Курс мәдениетаралық маркетингтің тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: жаһандану және ұлттық мәдениеттің рөлі, мәдениеттің негізгі түсініктері мен элементтері, мәдениетаралық коммуникация теориялары, жаһандық өзгерістердің компанияның маркетингтік қызметіне әсері, халықаралық маркетингтік орта, мәдениетаралық маркетингтік шешімдер. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді талдайды, сондай-ақ "Жаһанданудың әртүрлі елдердегі тұтыну үлгілеріне әсері"атты тақырыптық зерттеулер жүргізу көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас маркетингі

    Курс клиенттермен қарым-қатынасты басқару саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды кеңейтуге бағытталған және келесі бөлімдерді қамтиды: қарым-қатынас маркетингі тұжырымдамасы, қарым-қатынас маркетингіндегі тұтынушы (тұтынушылардың түрлері, адалдық сатысы, тұтынушының өмірлік циклі, тұтынушының құндылығы); тұтынушылардың әлеуетін басқару тұжырымдамасы (нарықтық, ресурстық, ақпараттық, ынтымақтастық, тұтынушының синергетикалық әлеуеті, клиент құнының психологиялық детерминанттары); тұтынушылардың портфелін басқару; тұтынушының құндылығын анықтау әдістері (сатып алушылар портфелінің құрылымы мен динамикасын бағалау, сатудың шоғырлануын талдау, сатып алушылармен өзара қарым-қатынастың тиімділігін анықтау); компанияның тұтынушылармен қарым-қатынасын басқару (тұтынушыға бағытталу, тұтынушылармен өзара қарым-қатынасты басқару жүйесі (CRM), CRM жүйелерін пайдаланудан экономикалық тиімділік). Магистранттар қарым-қатынас маркетингі саласындағы шетелдік және отандық кейстерді зерделейді, сондай-ақ "Компаниядағы қарым-қатынас маркетингін басқару (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары бойынша)"жеке жобасын орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этика, тұрақты даму және басқару

    Пән корпоративтік басқарудың, этиканың және тұрақты дамудың негізгі аспектілерін, сондай-ақ оларды әртүрлі бизнес контексттерінде қолдануды зерттеуге арналған. Курс аясында магистранттар корпоративтік басқару саласындағы негізгі пікірталастарды, соның ішінде жетекші және дамушы елдер арасындағы айырмашылықтарды зерттейді, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) тұжырымдамаларын меңгереді, оның әртүрлі контексттерде қолданылуын және тиімді басқару тәсілдерін зерттейді. Бизнес жағдайлары мен корпоративтік стратегияларды сыни талдау үшін тиісті теорияларды қолданыңыз. Тұрақты даму принциптерін талдайды және олардың корпоративтік стратегияларға интеграциялануын бағалайды және бәсекелес мүдделер мен құндылықтар жағдайында этикалық шешімдер қабылдау процестерін зерттейді. Курс басқару мен корпоративтік жауапкершілікке тұрақты көзқарасты қалыптастыра отырып, сыни талдау, стратегиялық ойлау және этикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыруды терең зерттеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: стратегиялық жоспарлаудағы үрдістер, тәсілдер және құралдар, бәсекелік талдау және компанияның бәсекелік артықшылықтарын бағалау, корпоративтік, функционалды және инструменталдық деңгейде маркетингтік стратегияларды әзірлеу, ғаламдық нарыққа шығу (экспорттық, аралық, сатылық), стратегиялық маркетинг жоспарын құру және оны жүзеге асыру. Курсты оқу барысында күрделі тақырыптық зерттеулер комбинациясы, бизнес-серіктестердің нақты жобалары, сонымен қатар жағдайлық есептер, шетелдік және отандық кейстер қолданылады, сонымен қатар "Компанияның стратегиялық жоспарын әзірлеу (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде)" жеке жобасын орындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі тереңдетілген тақырыптар

    Курс маркетингтік теорияларды немесе зерттелетін нақты тақырыптардың мазмұнын терең түсіну және қолдану мақсатында таңдалған зерттеу бағытын терең зерттеуді қарастырады. Курсты игеру барысында халықаралық дерекқорлардан алынған өзекті маркетингтік ақпаратты талдау арқылы таңдалған зерттеу тақырыбы бойынша терең әдеби шолу жүргізу; зерттелетін саладағы ағымдағы немесе ықтимал маркетингтік мәселелерді анықтау және зерттеу; маркетингтік қызметті басқару ерекшелігін анықтау және жолдар мен жетілдірулерді әзірлеу қарастырылған. Оқу курсы бойынша ресми және бейресми білім беру барысында алынған оқу нәтижелерін тануға болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық менеджмент

    Жарнамалық менеджмент - компанияның маркетингтік қызметінің негізгі бағыттарының бірі. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жарнамалық менеджменттің ерекшелігі мен стратегиясы, жарнамалық хабарларды жасау әдістемесі, жарнаманы жоспарлау, нарықта жайғастыру және бюджеттеу, медиа-зерттеу, жарнаманың тиімділігі, жарнама және қоғам, халықаралық, көпұлтты және ғаламдық жарнама. Курсты оқу барысында жарнамалық менеджмент саласындағы шетелдік және отандық тәжірибе зерттеледі, «Орталық Азия жарнамалық қауымдастығы» ЗТҚ өкілдерінің қонақ дәрістері өткізіледі, жағдайлық тапсырмалар, жарнамалық агенттіктердің шетелдік және отандық кейстері қарастырылады, «Жарнама науқаны» тотық жобасы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілгерілемелі стратегиялық менеджмент

    Курс бизнестің әртүрлі деңгейлерінде бәсекеге қабілетті стратегияларды талдау және әзірлеу үшін қолданылатын стратегиялық тәсілдер мен құралдарды терең зерттеуге арналған. Курстың мақсаты-магистранттардың бизнес-жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, ұйымдардың ұзақ мерзімді тұрақтылығы мен өсуіне бағытталған басқару шешімдерін қабылдау және іске асыру үшін саясат пен процестерді әзірлеу қабілетін дамыту. Оқыту нәтижелеріне практикалық тапсырмалар, кейс-кезеңдер және командалық жобалар арқылы қол жеткізіледі, онда магистранттар нақты бизнес-жағдайларды талдайды, бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу стратегияларын әзірлейді және ұсынады. Курс сонымен қатар стратегиялық шешім қабылдаудың этикалық аспектілеріне және корпоративтік басқаруды жақсарту бойынша ұсыныстарға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заңнамалық, саяси және салалық факторларды ескере отырып, бизнес орта әсерін сын көзбен бағалайды, кәсіби білімдерін қолдана отырып, құрылымдалмаған мәселелерді анықтап, шешімдер ұсынады.
  • Маркетингтегі зерттеу мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістемесін анықтайды.
  • Маркетинг саласында оқытудың ғылыми-әдістемелік тәсілдері мен жұмыс тәжірибесін пайдалана отырып, өзінің практикалық тәжірибесі мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін шығармашылықпен түрлендіре отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын таңдай отырып, дербес жүйеленген теориялық білімді анық және дәйекті түрде баяндай отырып, оқытуды басқарады.
  • Ғылыми зерттеу әдістеріне, жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, деректерді талдауға және кәсіби коммуникацияға сүйене отырып, негізделген тәуелсіз қорытындылар мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде ұсынады, сондай-ақ оларды дәлелдейді.
  • Менеджменттің, маркетингтің және деректерді талдаудың функционалды салаларында соңғы тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді қолдана отырып, ұйымның маркетингтік тиімділігіне қатысты басқару және көшбасшылық құзыреттерді дамытады.
  • Ұйымның мақсатын, құрылымын және басқаруын талдайды, маркетингтік стратегияны этикалық және тиімділік тұрғысынан бағалайды, тәуекелдер мен баламалы даму сценарийлерін ескере отырып негізделген шешімдерді тұжырымдайды, басқару шешімдерін қабылдау және орындау саясаты мен рәсімдерін анықтайды.
  • Өнімнің тұтынушылық құндылығын анықтайды және этикалық ережелерді сақтай отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарады.
  • Компанияның, өнімнің, брендтің позициялау стратегияларын қоса алғанда, корпоративтік және функционалдық деңгейлерде маркетингтік стратегияларды әзірлейді.
  • Инновациялардың өсуі мен дамуы стратегиясын әзірлеу үшін ұлттық және халықаралық нарықтарда сапалы және сандық маркетингтік зерттеулер жүргізуді басқарады.
  • Тиісті цифрлық технологияларды, құралдарды және теорияларды қолдана отырып, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды басқарады.
  • Этика, тұрақтылық және стратегиялық басқару қағидаттарын біріктіре отырып, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын басқарады.
Top