Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04118 Маркетинг в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Көшбасшылық қасиетке, сыни тұрғыдан ойлай алатын, этикалық және әлеуметтік жауапкершілік құндылықтары бар, маркетингтік қызметті және бәсекелік артықшылықтарды заманауи турбулентті ортада, ұлттық және әлемдік деңгейде басқара алатын кәсіпкер маркетологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Заңнамалық, саяси және салалық факторларды ескере отырып, бизнес орта әсерін сын көзбен бағалайды, кәсіби білімдерін қолдана отырып, құрылымдалмаған мәселелерді анықтап, шешімдер ұсынады.
  • Маркетингтегі зерттеу мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістемесін анықтайды.
  • Маркетинг саласында оқытудың ғылыми-әдістемелік тәсілдері мен жұмыс тәжірибесін пайдалана отырып, өзінің практикалық тәжірибесі мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін шығармашылықпен түрлендіре отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын таңдай отырып, дербес жүйеленген теориялық білімді анық және дәйекті түрде баяндай отырып, оқытуды басқарады.
  • Ғылыми зерттеу әдістеріне, жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, деректерді талдауға және кәсіби коммуникацияға сүйене отырып, негізделген тәуелсіз қорытындылар мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде ұсынады, сондай-ақ оларды дәлелдейді.
  • Менеджменттің, маркетингтің және деректерді талдаудың функционалды салаларында соңғы тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді қолдана отырып, ұйымның маркетингтік тиімділігіне қатысты басқару және көшбасшылық құзыреттерді дамытады.
  • Ұйымның мақсатын, құрылымын және басқаруын талдайды, маркетингтік стратегияны этикалық және тиімділік тұрғысынан бағалайды, тәуекелдер мен баламалы даму сценарийлерін ескере отырып негізделген шешімдерді тұжырымдайды, басқару шешімдерін қабылдау және орындау саясаты мен рәсімдерін анықтайды.
  • Өнімнің тұтынушылық құндылығын анықтайды және этикалық ережелерді сақтай отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын басқарады.
  • Компанияның, өнімнің, брендтің позициялау стратегияларын қоса алғанда, корпоративтік және функционалдық деңгейлерде маркетингтік стратегияларды әзірлейді.
  • Инновациялардың өсуі мен дамуы стратегиясын әзірлеу үшін ұлттық және халықаралық нарықтарда сапалы және сандық маркетингтік зерттеулер жүргізуді басқарады.
  • Тиісті цифрлық технологияларды, құралдарды және теорияларды қолдана отырып, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды басқарады.
  • Этика, тұрақтылық және стратегиялық басқару қағидаттарын біріктіре отырып, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын басқарады.

Ұқсас БББ

Top