Менеджмент және маркетинг

  • Мақсаты: басқару мен маркетингтің негізгі теориялық ережелері мен әдістерін игеру. Мазмұны: менеджмент және маркетинг ұғымы, менеджменттің негізгі функциялары, менеджмент технологиясы, ұйымдастыру теориясы, менеджменттің негізгі модельдері, менеджмент стилі, менеджмент мәдениеті, ұйымдағы қақтығыстарды басқару, менеджменттегі коммуникациялық процестер, ұйымдастырушылық мінез-құлық, персоналды ынталандыру, менеджменттегі басқару шешімдерін әзірлеу, көшбасшылық және көшбасшылық, маркетингтік орта және маркетингтік ақпараттық жүйелер, маркетингтік зерттеулердің түрлері мен мақсаты, нарықты сегменттеу және өнімді орналастыру, маркетинг кешенінің сипаттамасы, маркетинг жоспары: мақсаттары міндеттері бағыттары, өнім туралы стратегиялық және тактикалық маркетингтік шешімдер, бағалар бойынша, тауарларды сату бойынша, коммуникациялар бойынша, баға белгілеу және маркетингтегі тауарларды жылжыту жүйесі, жарнамалық қызмет және PR-технологиялар, бәсекелестік орта, халықаралық маркетинг.
  • Образовательная программа 6B04114 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top