IT-сервис менеджменті

  • Пән ақпараттық технологияларды бизнес пен пайдаланушыларға көрсетілетін қызмет ретінде басқарудың принциптері, процестері мен әдістемелерін зерделеуге бағытталған. Курста IT қызметтерін басқаруға сервистік көзқарастың негізгі тұжырымдамалары, ITIL (Information Technology Infrastructure Library) стандартының негіздері, сондай-ақ IT-процестерді ұйымдастыру мен оңтайландырудағы заманауи тәжірибелер қарастырылады. Оқыту магистранттардың IT-қызметтерді басқаруға жүйелі көзқарасын қалыптастыруға, оларды ұсыну тиімділігі мен сапасын арттыруға, сондай-ақ IT-инфрақұрылымның ұйымның стратегиялық мақсаттарына сәйкестігін қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің мақсаты: IT-қызметтерді басқару саласында, оның ішінде жоспарлау, ұсыну, сүйемелдеу және үздіксіз жетілдіру үдерістері бойынша, әлемдік үздік тәжірибелерге негізделген құзыреттерді қалыптастыру.
  • Образовательная программа 7M05101 Биология
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top