Іскерлік коммуникациялар және спорттағы PR-қызмет

  • Мақсаты: спорт индустриясындағы PR қызметінің теориялық негіздері зерттеледі, іскерлік коммуникациялар саласында білім қалыптасады және олардың кәсіби қызметінде жүзеге асырылады. Мазмұны: Қазіргі спорттағы PR-дің рөлі. PR-акциялар мен коммерциялық және коммерциялық емес спорттық іс-шараларды жарнамалау. Спорт индустриясындағы жарнама құралдарының ерекшеліктері. Баспасөз хабарламасын жазу техникасы. Спорттағы интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар кешенінің басқа элементтерімен PR интеграциясы.
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top