Спорттық іс-шараларды коммерцияландыру

  • Мақсаты: спорттық іс-шараларды коммерцияландырудың нормативтік құжаттары мен ережелері зерттеледі. Түрлі форматтағы спорттық жобаларды ұйымдастыру, заманауи цифрлық технологиялармен, медиа серіктестермен, интернет желілерімен және т.б. жұмыс жасауда тәжірибелік дағдылар қалыптасады. Мазмұны: Заманауи жағдайда спорттық шараларды коммерцияландыру. Спорт секторының процестерін реттейтін факторлар, спорттық сұраныс нарығы. Спорттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top