Компьютерлік графикадағы математикалық модельдеу

  • Мақсаты: Оқушылардың үшөлшемді модельдерді құру, деректерді визуализациялау, объектілерді анимациялау және математикалық әдістер мен компьютерлік графика алгоритмдерін қолдана отырып бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Компьютерлік графиканың математикалық концепцияларына кіріспе. Үшөлшемді кеңістіктегі объектілерді модельдеу үшін векторлық алгебра мен геометрия негіздері. Параметрлік қисықтар мен беттер: Безье, B-сплайндар, NURBS. Объектілерді жылжыту, айналдыру және масштабтау үшін түрлендірулерді қолдану. Жарықтандыру және кескіндеу. Жарықтандыру модельдері: фондық, бағытталған, шашыранды. Шынайы кескіндер жасауға арналған растрлау және сәуле қадағалау алгоритмдері. Объектілердің орнын және бағытын басқару үшін түрлендіру матрицаларын қолдану. Анимация және визуализация. Анимация негіздері. Деректерді визуализациялау: графиктер, диаграммалар құру, деректердің графикалық ұсынылуы. Компьютерлік графикаға арналған математикалық кітапханалар мен фреймворктерді қолдану.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top