Фронт-офис операцияларын басқару

  • Мақсаты: қонақ үй индустриясында операциялық қызметті басқару дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: курс қонақ үйдің операциялық қызметін басқару негіздерін, соның ішінде қонақтарды қабылдау, тіркеу, қонақ үйдің клиенттер базасын қалыптастыру процестерін, сондай-ақ қонақ үйдің толуын бақылауды, қонақтармен есеп айырысуды және қызмет туралы есептерді дайындауды қарастырады. Міндеттер қоя алады, фронт-офис қызметкерлерінің қызметін үйлестіре алады және басқару шешімдерінің орындалуын бақылай алады.
  • Образовательная программа 6B11103 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top