ЕБҚ бар балаларға білім берудегі жасанды интеллект және нейрондық желілер

  • Мақсаты: Болашақ педагогтер мен арнайы педагогтарда жасанды интеллект (ЖИ) пен нейрожелілердің мүмкіндіктерін ерекше білім беру қажеттіліктері бар (ООП) балаларды оқыту, дамыту және қолдау үдерісінде тиімді қолдану жөніндегі білім, білік және құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллекттің негіздері және білім беру жүйесіндегі орны. ЖИ ұғымы, даму тарихы, білім берудегі қолдану бағыттары. Нейрожелілердің жұмыс принциптері және білім беру міндеттеріне бейімделуі. Нейрожелілердің түрлері, құрылымы, бейімделуі. ЕББҚ бар балалар: сипаттамалары және оқыту ерекшеліктері. Танымдық, эмоционалдық, әлеуметтік даму ерекшеліктері. ЖИ технологияларын ЕББҚ бар оқушыларға бейімдеу. Дауыстық көмекшілер, адаптивті оқыту жүйелері, танымдық тренажерлар. Инклюзивті білім беру ортасында ЖИ құралдарын қолдану тәжірибесі. Іс жүзіндегі кейстер, платформа мен қосымшалар. Мүмкіндіктер мен тәуекелдер. Жасанды интеллектті қолданудағы этикалық, құқықтық, психологиялық аспектілер. Болашақ даму перспективалары – ЖИ мен нейрожелілер арқылы білім беру үдерісін жетілдіру жолдары.
  • Образовательная программа 6B01911 Арнайы педагогика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top