Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01911 Арнайы педагогика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыра алатын, өз кәсібінің маңыздылығын, қазақстандық қоғамның құндылықтары мен білім беру қажеттіліктерін түсінетін, стейкхолдерлердің талаптарын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беруді дамыту перспективаларын болжай алатын кәсіби-құзыретті арнайы педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Абайтану
Академиялық жазу негіздері
Мамандыққа кіріспе
Жасанды интеллект негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқушылардың даму физиологияcы
Мұхтартану
Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Мектепке дейінгі логопедия
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ерте жаста дамуы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясы
Логопедия негіздері
-
2 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Оторинолорингология
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері
Арнайы педагогика
Невропатология
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Генетикалық кемістіктер
Генетика негіздері
Заманауи педагогика
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Тифлопедагогика
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дифференциалды диагностикалау
Сурдопсихология
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Тифлопсихология
Сурдопедагогика
Экожүйе және құқық
Кешенді диагностика
-
3 Оқу жылы
Логопедиядағы психокоррекциялық әдістемелер
Мінез-құлықты қолданбалы талдау негіздері (АВА)
Олигофренопедагогика
ADOS-2 аутизмды диагностикалау әдістемесі
Есту қабылдауын дамыту және дыбыс айтуын қалыптастыру
Олигофренопсихология
Иннервациялық және анатомиялық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Балалар психиaтриясы
Аудиология және есту аппараттары
Ринолалия, дизартрия және тұтығуды түзетудегі логопедиялық жұмыс
Арнайы педагогикадағы ғылыми зерттеу жұмыстарының негіздері
Клиникалық психология
Жазба тіл бұзылыстары кезіндегі логопедиялық жұмыстар
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі
Дислексиямен дисграфияны логопедиялық түзету
Фонетикалық ритмика
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі
Логоритмика
-
4 Оқу жылы
ЕБҚ бар балаларға білім берудегі жасанды интеллект және нейрондық желілер
Мектеп жасына дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
Арнайы пәндер практикумы
Зият бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-коммуникациялық біліктерін қалыптастыру
Педагогикалық зерттеулер және инновациялар
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялар
Lesson Study
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды кәсіби еңбекке оқыту
Зерттеу, дамыту және инновация
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі
Танымдық әрекеттерді түзету, психомоторика мен сенсорлық үрдістерді дамыту
Action Research
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі
Білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалту мен әлеуметтік бейімдеу
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық оңалту
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды заттық тәжірибелік оқыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік ғылымдардың негізгі заңдылықтарын, көрнекті мәдениет және ғылым қайраткерлерінің шығармашылық мұраларын терең түсіну және ғылыми талдау негізінде қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын қаржыны басқару және сауатты бөлу дағдыларын игере отырып, азаматтық ұстанымды көрсетеді;
- Кәсіби ортада қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде қарым-қатынас жасайды, қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін шешуші маңызы бар қаржыны басқару және сауатты бөлу дағдыларын меңгере отырып, өзін-өзі жетілдірумен айналысады.
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша бағытында коммуникацияларды қалыптастырады, өмірдің барлық салаларында заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, академиялық жазу тәсілдерін меңгере отырып, өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру, сыни ойлау және салауатты өмір салтына, физикалық өзін-өзі жетілдіруге бағдарлану дағдыларына ие болады
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға және оқу-тәрбие процесіне психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, олардың қажеттіліктерінің дамуын бағалау мен мониторинг жүргізу негізінде, мектепте және одан тыс жерде жоғары этика мен мінез-құлық стандарттарын сақтай отырып жүзеге асыру.
- ЕББҚ бар 1-2 топтағы балалардың жас дамуының негізгі заңдылықтарын, клиникалық – психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін анықтайды; психологиялық-педагогикалық диагностика, түзету және дамыту әдістерін меңгереді;
- Мамандардың (психолог, логопед, арнайы педагог және өзге де әріптестер)ұсынымдарына сүйене отырып, арнайы педагогикалық тексеру жүргізеді және балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауды жүзеге асырады;
- Балалардың психоәлеуметтік даму проблемаларын кешенді бағалауды, жұмыс істеуінің халықаралық жіктелуін, тіршілік әрекеті мен денсаулығының шектеулерін, балалардың психоәлеуметтік даму мәселелерін кешенді бағалауды жүргізу технологияларын ескере отырып, жеке оқу, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жеке, кіші топтық топтық сабақтар өткізеді;
- Пәнаралық негізде мамандардың қатысуымен ата-аналарға, мұғалімдерге көмек көрсету бағдарламаларын ұсына отырып, ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану бойынша адамдардың (балалардың) ата-аналарына және өзге де заңды өкілдеріне, мұғалімдерге, психологтарға көмек көрсетеді.
- Тәрбие мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдануды шығармашылық іздестіруді жүзеге асыра отырып, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды оқыту, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және интеграциялау процесін зерделеу, жобалау және іске асыру әдістерін меңгереді;
- ЕББҚ бар білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға жәрдемдесе отырып, қазіргі заманғы түзету-педагогикалық технологияларды, ғылыми негізделген көмек бағдарламаларын әзірлейді және қолданады;
- Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологияларын, бағдарламаларын зерттейді, талдайды, оларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қосады;
- Әлеуметтену, оңалту, бейімделу, әлеуметтік ортаның сипаттамаларын жүйелейтін, арнайы мұғалімнің қызметіне жоғары мотивацияны, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылысты көрсететін, жеке және командада тиімді жұмыс істейтін, өз көзқарасын дұрыс қорғайтын инновациялық тәжірибені қолданады.