Маркетингтік стратегиялар

  • Курс магистранттарда ғылыми тұжырымдамаларға негізделген маркетингтегі стратегиялық шешімдерге кешенді көзқарас қалыптастыруға; стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі іс-шараларды жобалау және осы іс-әрекеттердің компания құнына әсерін бағалау дағдыларын алуға; компанияның бәсекелестік артықшылығының негізгі элементі ретінде клиентке бағдарлану түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Курс магистрлерге компанияның маркетинг кешенін, тұтынушылармен және бәсекелестермен өзара әрекеттесу жүйесін талдау және әзірлеу бойынша құзыреттерді алуға арналған.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top