Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шеше алатын маркетинг ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып ғылыми зерттеулер жүргізу; маркетинг практикасында маркетингтік зерттеулер, тауарлық, баға, өткізу және коммуникативтік саясат жүргізуді қамтамасыз ету; ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде ақпараттық технологияларды тарта отырып, зерттеу жұмысын жүзеге асыру ; зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтеріне талдау жүргізу; маркетинг стратегияларын әзірлеу, оларға қол жеткізу және ұйымдарда маркетингтік технологияларды, құралдарды енгізу; білім беру мекемелерінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Тәжірибелік маркетинг

    Экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдерді қабылдауда кәсіпкерлік этика қағидаттарын сақтай отырып, тиімді дағдылар мен біліктіліктерді қалыптастыру; маркетингтік зерттеулер мен шаруашылық субъектінің ішкі ақпараттары негізінде өндіріс көлемі мен сатылымды болжауды есептеу. Сонымен қатар, жасанды интеллект сияқты заманауи құралдар мен технологияларды меңгеруді қамтиды, олар үлкен деректерді талдау, тұтынушылардың артықшылықтарын болжау және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін қолданылады, бұл шешімдер қабылдаудың дәлдігі мен тиімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұйымдағы басшылық және көшбасшылық

    Курс нарық жағдайында ұйымды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында жетекшілік пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, топтық дисциплина процестері және ұйымда басқару шешімдерін қабылдау жүйесінде командаларды қалыптастыру принциптері туралы білім кешенін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі менеджмент

    Пән логикалық реттілікте микродеңгейде басқарудың ғылыми, әлеуметтік экономикалық және психологиялық аспектілерін қарастырады. Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару мазмұнын ашады, басқару қызметінің түрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың, өзгерістерді басқарудың, HR – тәуекелдердің нақты дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге, табысты жариялау қызметін жүргізуге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесі

    Пән қаржылық-шаруашылық қызметті басқару, қонақ үй қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру, қызметкерлерді іріктеу және оқыту, сонымен қатар қонақ үйдің барлық қызметкерлерінің үйлесімді жұмысына қол жеткізу және қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары сапасы дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік стратегиялар

    Курс магистранттарда ғылыми тұжырымдамаларға негізделген маркетингтегі стратегиялық шешімдерге кешенді көзқарас қалыптастыруға; стратегиялық маркетингтік жоспарларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі іс-шараларды жобалау және осы іс-әрекеттердің компания құнына әсерін бағалау дағдыларын алуға; компанияның бәсекелестік артықшылығының негізгі элементі ретінде клиентке бағдарлану түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Курс магистрлерге компанияның маркетинг кешенін, тұтынушылармен және бәсекелестермен өзара әрекеттесу жүйесін талдау және әзірлеу бойынша құзыреттерді алуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы

    Жобаларды басқарудың қазiргi технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері

    "Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері" пәні әдетте заманауи маркетингте қолданылатын деректерді талдаудың озық әдістері мен технологияларын қамтиды. Бұл пән бойынша магистранттар әдетте трендтерді анықтау, тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, сұранысты болжау және стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін үлкен деректерді пайдалану, Машиналық оқыту, жасанды интеллект, мәтінді талдау және әлеуметтік медиа сияқты аналитиканың әртүрлі аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструктивті қарым-қатынас психологиясы

    Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Digital маркетинг

    Пән магистратура студенттеріне цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу және іске асыру, тиімділікті талдау және одан әрі оңтайландыру тәсілдері үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Интернет желісінде маркетингтік бағдарламаларды жасауға мүмкіндік беретін теориялық білімді қалыптастыруға; кәсіпорынның коммуникациялық қызметінде интернет-технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. Интернет желісінде маркетингтік стратегияны әзірлеу бойынша қысқаша әдістемелік ережелер келтірілген. Практикалық тапсырмалар, кейстер маркетингте цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брэнд-менеджмент

    Пәнді оқу бренд-менеджмент саласындағы маркетологтардың кәсіби дайындығының өсуіне ықпал етеді. Бұл курс мынадай бағыттарды зерделеуді қамтиды: брендті заманауи түсіну; бренд менеджментін құру және дамыту; стратегиялық бренд-менеджмент; брендтер портфелін басқару және дамыту; бренд-коммуникация; брендті капиталдандыру, аудит және бағалау; жаһандық бренд-менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PR технологиясы

    Пән магистранттардың шетелдік тәжірибені ескере отырып, кәсіби және жеке салада тиімді коммуникативті мінез-құлықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін PR технологиясы саласындағы жүйелі білімі мен тәжірибесін, компанияның PR стратегиясының тұжырымдамасын, коммуникациялық жобаларды жоспарлауды, презентациялар мен іскерлік келіссөздерді жүргізуді дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық менеджмент

    Пән әр түрлі қызмет салаларындағы стратегиялық және тактикалық міндеттерді шешу мақсатында адамдардың ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде коммуникациялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері туралы жүйелі білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жарнамалық бизнес

    Пән аясында магистранттар жарнама кәсіпорны қызметінің тиімділігін арттыру және жарнама нарығындағы стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін заманауи басқару технологияларын үйренеді; сонымен қатар жарнама кәсіпорнының коммерциялық табысына қол жеткізу үшін бүйірлік бизнес-ойлау дағдыларын игеріп, тапсырыс берушілерді тарту және ұстап қалу технологияларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары

    Пән әлеуметтік зерттеудің бір түрі ретінде маркетингтік зерттеулер әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімін іске асыруға неізделген маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Trade маркетинг

    Теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың иррационалды мінез-құлық теориясы

    Пән іскерлік келіссөздерді сәтті жүргізу үшін тұтынушылардың иррационалды мінез-құлқын түсіндіру үшін құндылықтар жүйесін қолдану дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Trade менеджмент

    Пән сауда кәсіпорындарының тауарларын сатып алу және сату процестерін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын; оның сауда қызметінің түрін және орындалатын коммерциялық операциялардың сипатын ескере отырып, кәсіпорынның тауарлық ассортиментін қалыптастыру дағдыларын; тауар қозғалысының әртүрлі кезеңдерінде сауда процестерін ұтымды ұйымдастыру дағдыларын; коммерциялық кәсіпорындардың кадрлық, материалдық және қаржылық ресурстарының жай-күйін талдау және бағалауды; шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін бақылау дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брэнд-маркетинг

    Пән брендтерді құру және басқару дағдыларын қалыптастырады, бұл бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді дамытуға, олардың орналасуы мен имджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің бәсекеге қабілеттілігі

    Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі теориялық ұғымдарын тұжырымдайды, бәсекелестіктің нысандары мен түрлерін жіктейді; бәсекелестер туралы ақпарат жинау, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау, нәтижелерді түсіндіру, сондай-ақ бәсекелестікті жүргізу және бәсекелестердің маркетингтік талдауын жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік өнімді жылжыту

    Пәнді меңгеру мақсаты – магистранттарды туристік компанияда туристік өнімді құру және жылжыту принциптерімен, функционалдық міндеттерімен және стратегияларымен таныстыру, сонымен қатар магистранттарды туристік өнімді жылжыту үшін маркетингтік технологияларды қолдану бойынша нақты шешімдер қабылдауға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Бұл пән магистранттарда халықаралық нарықтарды жүргізуді дамытуға және олардың әлемдік тауар нарықтарындағы шиеленіскен бәсекелестік жағдайында кәсіпорынның сыртқы экономикалық қызметінде маркетингтік құралдарды креативті пайдалану дағдыларын игеруге бағытталған. Курста әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайында маркетингті ұйымдастырудың жалпыланған теориялық және әдістемелік материалдары бар. Халықаралық маркетингтік ортаның ерекшеліктері, сыртқы нарықтарға ену стратегиялары, халықаралық нарықтардағы маркетинг кешенінің ерекшелігі және оның елдің ішкі нарығына әсері қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жарнама

    Пән ұжымдық және жеке шығармашылық үдерісте идеяларды құру әдістері мен креативті іздеу құралдарын пайдалану, жарнамалық идеялар мен стандартты емес шешімдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі және өзгелерді бақылау, жылдық мақсаттар қою, оқыту жүргізу, қызметкерлерді ынталандыру және олардың жұмыс нәтижелерін бақылау қабілетіне ие.
  • Ғылыми зерттеулер мен жобалық қызметті жүзеге асыруға, алынған нәтижелерді талдап, оларды дербес ұсынуға қабілетті.
  • Сыртқы ортаны жақсарту мақсатында идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілете алады, инновациялық қызметтегі тәуекелдерді талдау құралдарын, жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып және SWOT-талдаудың барлық кезеңдерін жүргізу
  • Зерттелетін саладағы проблемаларды анықтап, оларды жүйелі ойлау негізінде, әлеуметтік жауапкершілік пен үнемді өндіріс қағидаттарын ескере отырып шешудің стратегиялары мен жолдарын айқындай алады
  • Кәсіби және пәнаралық контексте жаңа және заманауи ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, проблемаларды шешуге қабілетті.
  • Ғылыми білім мен әдістемелерді біріктіру негізінде инновациялық өнім жасау үшін ғылыми зерттеулер жүргізуге, кәсіби саладағы ғылыми жетістіктер контекстінде жобалау және белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, студенттермен нәтижелі қарым-қатынас орнатып, кәсіби пікірталастарда өз тұжырымдарын дәлелдеп, қорғауға қабілетті
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және талдау, аналитикалық есептер дайындау дағдыларына ие, сондай-ақ қаржы ұйымдарында маркетингтік қызметті салалық ерекшеліктерді ескере отырып ұйымдастыра алады және қаржы нарығында заманауи маркетингтік технологияларды қолдана біледі
  • Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, стратегияларды әзірлеп, жүзеге асыруға, сату техникасын, презентациялар мен жарнама, PR-акциялар жүргізу тәсілдерін меңгеруге, сондай-ақ мерчандайзинг пен өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалануға қабілетті
Top