Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг ғылымы саласындағы ғылыми мәселелерді шеше алатын маркетинг ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып ғылыми зерттеулер жүргізу; маркетинг практикасында маркетингтік зерттеулер, тауарлық, баға, өткізу және коммуникативтік саясат жүргізуді қамтамасыз ету; ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде ақпараттық технологияларды тарта отырып, зерттеу жұмысын жүзеге асыру ; зерттеу нәтижелерін өңдеу, маркетинг кешенінің барлық элементтеріне талдау жүргізу; маркетинг стратегияларын әзірлеу, оларға қол жеткізу және ұйымдарда маркетингтік технологияларды, құралдарды енгізу; білім беру мекемелерінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі және өзгелерді бақылау, жылдық мақсаттар қою, оқыту жүргізу, қызметкерлерді ынталандыру және олардың жұмыс нәтижелерін бақылау қабілетіне ие.
  • Ғылыми зерттеулер мен жобалық қызметті жүзеге асыруға, алынған нәтижелерді талдап, оларды дербес ұсынуға қабілетті.
  • Сыртқы ортаны жақсарту мақсатында идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілете алады, инновациялық қызметтегі тәуекелдерді талдау құралдарын, жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып және SWOT-талдаудың барлық кезеңдерін жүргізу
  • Зерттелетін саладағы проблемаларды анықтап, оларды жүйелі ойлау негізінде, әлеуметтік жауапкершілік пен үнемді өндіріс қағидаттарын ескере отырып шешудің стратегиялары мен жолдарын айқындай алады
  • Кәсіби және пәнаралық контексте жаңа және заманауи ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, проблемаларды шешуге қабілетті.
  • Ғылыми білім мен әдістемелерді біріктіру негізінде инновациялық өнім жасау үшін ғылыми зерттеулер жүргізуге, кәсіби саладағы ғылыми жетістіктер контекстінде жобалау және белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, студенттермен нәтижелі қарым-қатынас орнатып, кәсіби пікірталастарда өз тұжырымдарын дәлелдеп, қорғауға қабілетті
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және талдау, аналитикалық есептер дайындау дағдыларына ие, сондай-ақ қаржы ұйымдарында маркетингтік қызметті салалық ерекшеліктерді ескере отырып ұйымдастыра алады және қаржы нарығында заманауи маркетингтік технологияларды қолдана біледі
  • Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, стратегияларды әзірлеп, жүзеге асыруға, сату техникасын, презентациялар мен жарнама, PR-акциялар жүргізу тәсілдерін меңгеруге, сондай-ақ мерчандайзинг пен өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалануға қабілетті
Top