Тәжірибелік маркетинг

  • Экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдерді қабылдауда кәсіпкерлік этика қағидаттарын сақтай отырып, тиімді дағдылар мен біліктіліктерді қалыптастыру; маркетингтік зерттеулер мен шаруашылық субъектінің ішкі ақпараттары негізінде өндіріс көлемі мен сатылымды болжауды есептеу. Сонымен қатар, жасанды интеллект сияқты заманауи құралдар мен технологияларды меңгеруді қамтиды, олар үлкен деректерді талдау, тұтынушылардың артықшылықтарын болжау және маркетингтік стратегияларды оңтайландыру үшін қолданылады, бұл шешімдер қабылдаудың дәлдігі мен тиімділігін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top