Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері

  • "Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері" пәні әдетте заманауи маркетингте қолданылатын деректерді талдаудың озық әдістері мен технологияларын қамтиды. Бұл пән бойынша магистранттар әдетте трендтерді анықтау, тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, сұранысты болжау және стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін үлкен деректерді пайдалану, Машиналық оқыту, жасанды интеллект, мәтінді талдау және әлеуметтік медиа сияқты аналитиканың әртүрлі аспектілерін зерттейді.
  • Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top