Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері
-
"Заманауи маркетингтік талдаудың инновациялық тәсілдері" пәні әдетте заманауи маркетингте қолданылатын деректерді талдаудың озық әдістері мен технологияларын қамтиды. Бұл пән бойынша магистранттар әдетте трендтерді анықтау, тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну, сұранысты болжау және стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін үлкен деректерді пайдалану, Машиналық оқыту, жасанды интеллект, мәтінді талдау және әлеуметтік медиа сияқты аналитиканың әртүрлі аспектілерін зерттейді.
-
Образовательная программа 7M04106 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2