Маркетингтік зерттеу

  • Пән оқытудың мақсаты: маркетингтік зерттеулердің түрлерін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, қолдану шарттарын түсіну. Пән аясында оқытылады: маркетингтік ортаның өзгеруі, компания проблемаларының көзі, маркетингтік зерттеу процесі, маркетингтік зерттеу түрлері, маркетингтік зерттеудің мақсатын анықтау, ақпараттың қайталама және бастапқы көздері, қосымша ақпаратты өңдеу, талдау және пайдалану әдістері, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинауды жоспарлау, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинау әдістері, ақпаратты жинаудың сапалы әдістері, маркетингтік ақпаратты жинаудың сандық әдістері, кезеңмен маркетингтік ақпаратты жинау.
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top