Маркетингтік шешімдерді экономикалық талдау

  • Пәнді оқытудың мақсаты: теориялық принциптерді, әдіснамалық негіздерді, маркетингтік шешімдерді экономикалық талдаудың аспаптық құралдарының құрамы мен мақсатын игеру. Пән аясында оқытылады:: Маркетингтік шешімдердің экономикалық талдауы - тұжырымдама, мазмұны. Кешенді талдаудың мазмұны және оның басқарудағы рөлі, маркетинг жүйесіндегі талдау, ұйымдастырушылық-техникалық деңгейді және өндірістің басқа жағдайларын талдау, өнімді өндіруді және сатуды талдау. Еңбек көрсеткіштерін талдау, материалдық ресурстарды талдау, негізгі құралдарды талдау, өнімнің өзіндік құны мен құнын талдау және басқару, қаржылық нәтижелер мен активтердің кірістілігін талдау, кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдаудың мәні мен әдістері, төлем қабілеттілігін, өтімділік пен қаржылық тұрақтылықты талдау, күрделі және қаржылық салымдардың тиімділігін талдау.
  • Образовательная программа 6B04101 Экономика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top