Оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалау

  • Курсболашақмұғалімдердіңоқушылардыңдамузаңдылықтарыменмеханизмдерін, біржастобынанекіншісінесапалыөтукөрсеткіштерін, тұлғақұрылымында, мотивациялық-қажеттілікжәнетанымдықсфераларында, балалардыңіс-әрекетіндежәнеқарым-қатынасындаболыпжатқанөзгерістердімеңгеругебағытталған. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: балалардыңпсихофизикалықжағдайынбағалауүшіндамуерекшеліктерітуралыбілімдерінқолданаалады; оқушылардыңдамуерекшеліктерінбағалайалады; бағалаупроцедураларынкейінненсипаттаужәнетүсіндіруарқылыжүзегеасыраалады; оқушылардыңфизикалық, интеллектуалдық, сөйлеужәнеэмоционалдықдамуындағыболмашыауытқулардыжеделанықтап, түзетеалады, бұлолардыңпсихикалықжәнефизикалықденсаулығынсақтауғакөмектеседі
  • Образовательная программа 6B01103 Психология (IP)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top