Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01103 Психология (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Даму психологиясы
Жалпы психология
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Өзара әрекеттестік психологиясы
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік психология
-
2 Оқу жылы
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Когнитивті нейропсихология
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Педагогикалық зерттеулер
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Жеке тұлға теориясы
Баланың жеке тұлғасының дамуы
Дифференциалды психология
Жеке тұлғалық әлеуметтік психология
Позитивті ата-аналық
Психологиялық кеңес беру
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
-
3 Оқу жылы
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Бағалау және дамыту
Арнайы психология және педагогика
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша практикум
Баланың дамуын бағалау
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Баланың әл-ауқатын бағалау
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдын алу
Психоәлеуметтік даму тәуекелін бағалау
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Психологтың сараптамалық қызметі
Оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Психологтың заманауи мониторингі
Дағдарысты мінез- құлықтың алдын алу
Баланың танымдық әрекетін бақылау және сараптау
Психологиядағы ынтымақтастық
Білім беру саласындағы конфликтология
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Күйзелісті басқару
Топтық кеңес беру
Психологиялық бейімделу және оңалту
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Дауларды шешу стратегиялары
Білім беру саласында кеңес беру
Әлеуметтік-психологиялық интервенция
-
4 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Білім саласындағы психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Оқытуды бейіндеу
Кәсіби бағдар беру технологиялары
Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер
Психологиялық зерттеулер
Зерттеулер, даму және инновация
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Психологиядағы зерттеу әдістері
Медиа және киберпсихология
Білім беру ортасын жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
- Зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін ғылыми білімді пайдалану, сондай-ақ ғылыми және кәсіби қызметке заманауи технологиялар мен инновацияларды тиімді енгізуге мүмкіндік беретін іргелі және практикалық дағдыларды меңгеру
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
- Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады
Ұқсас БББ
6B01103 Білім берудегі психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 (IP) Психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01103 Психология (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01103 (IP) Психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01103 Психология (IP)
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 (IP) Психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)