Баланың әл-ауқатын бағалау

  • Болашақмұғалімдераутодеструктивтімінез-құлық, деструктивтімінез-құлықсияқтыбаланыңәл-ауқатынатөнетінзаманауиқауіптерментаныс;оларбаланыңәл-ауқатынбағалауғақабілетті. Құзыреттіліктімеңгергенболашақмұғалімдер: баланыңэмоционалдық-психологиялықжағдайынқолдайалады; баланыңигілігіүшінқұндылықтарды, көзқарастарды, этикалықпринциптерментәжірибелердісынитұрғыданбағалайалады; баланыңәл-ауқатыныңкомпоненттерінжәнеәл-ауқатынтүсінутәсілдерінсипаттайалады
  • Образовательная программа 6B01103 Психология (IP)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top