Сапаны жалпы басқару

  • Мақсаты: Жалпы сапа менеджменті саласында теориялық және практикалық білімдер мен дағдыларды меңгеру, Қазақстандық кәсіпорындардың тәжірибесіне заманауи менеджмент жүйелерін енгізуде жалпы сапаны басқару (TQM) тұжырымдамасын қолдану. Мазмұны: TQM мәні және негізгі түсініктері. Сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесінің тарихы мен дамуы. Кеңестік сапа менеджменті жүйелері-КСУКП, КАНАРСПИ, нормалар, Львовтың ақаусыз еңбек жүйесі, СБТ. Сапаны басқарудың негізгі құралдары. TQM тұжырымдамасы және идеологиясы. TQM енгізудің практикалық аспектілері.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top