Жарнама және маркетинг

  • Мақсаты: дизайн жобалары үшін жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдылар мен дағдылар жүйесін қалыптастыру Мазмұны: жарнама ұғымы. Маркетингтік коммуникациялар. Жарнамаға қойылатын жалпы талаптар, жарнамалық қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері, жарнама нарығының құрылымы. Жарнамалардың тиімділігін талдау; жарнама құралдарын зерттеу, жарнамалық-маркетингтік коммуникацияларды талдау (жарнамалық мәтіндер, ұрандар, көрнекі жарнамалар). Жарнама және жарнама. Қолтаңба стилі және қолтаңба сауда белгісі. Мәні мен міндеттері: көрмелер, баспасөз конференциялары, презентациялар. Дизайн жобасының жарнамалық өнімдерін әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B02161 Сәндік-қолданбалы өнер
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top