Арт білім

  • Мақсаты: Арт-білім беруді феномен ретінде зерттеу, адамның бейнелеу қызметін зерделеу, қоршаған шындық объектілерінің бейнелерін қалыптастыру. Мазмұны: Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары. Дәстүрлі бейнелеу өнеріндегі көркемдік тәрбие. Бейнелеу өнерін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері. Шындыққа эстетикалық қатынасты қалыптастырудағы көркемдік тәрбиенің мүмкіндіктері. Көркемдік білім берудің теориялық негіздері. Сәндік-қолданбалы өнердің әдістемелік аспектілері. Дизайндық білім берудің теориялық негіздері. Театрлық декорациялық өнер. Бейнелеуді оқытудың теориялық негіздері. Сәулет өнері, оның негізгі түрлері мен көркемдік бейнелеу құралдары. Натюрморт, оның түрлері және көркемдік бейнелеу құралдары. Пейзаж, оның түрлері және көркем бейнелеу құралдары. Портрет, оның түрлері және көркемдік бейнелеу құралдары. Сабақты өткізу әдістемесі. Қоршаған шындық объектілерін бейнелеуде сызықтық және әуелік перспектива. Дамушы тұлғаның ерекшеліктерін көрсетудің белгілі бір саласы ретінде бейнелеу әрекетінің сипаттамасы. Бейнелеу өнеріндегі көркемдік-бейнелі шешімдер. Оқушы- лардың шығармаларында сипатты ерекшеліктері: сызық, түс, кеңістік. Бейнелеу әрекетінің негізгі және жеке қабілеттерінің генезисі. Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың шығармашы- лық қабілеттерінің көріну үлгілері. Дарынды балалар: оқушылардың психикалық дамуына бейнелеу өнерінің әсері. Дарынды оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың зерттеу әдістері. Бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көркемдік-шығармашылық белсенділігін.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top