Стратегиялық менеджмент және маркетинг

  • Оқытылатын мәселелер: Стратегиялық менеджмент негіздері. Стратегиялық менеджмент ұғымы және оның ұйымды басқарудағы рөлі. Сыртқы және ішкі ортаны талдау. Ұйымның сыртқы ортасы мен ресурстарының факторларын бағалау. Стратегиялар мен мақсаттарды тұжырымдау. Ұйым үшін стратегиялық мақсаттар мен бағыттарды әзірлеу. Стратегия түрлері және оларды таңдау. Стратегияларды жіктеу және оңтайлы стратегияны таңдау әдістері. Маркетингтік стратегиялар және оларды жалпы стратегиямен біріктіру. Маркетинг (4P) және цифрлық маркетинг құралдарын қолдану. Жаһандану және халықаралық маркетинг. Халықаралық нарыққа шығу стратегиялары және маркетингті бейімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: Стратегиялық талдау әдістерін пайдалана отырып, ұйымның қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларға талдау жүргізу қабілеті, сыртқы және ішкі факторларды ескере отырып, стратегиялық мақсаттарды әзірлеу және ұйым үшін оңтайлы стратегияларды таңдау қабілеті, маркетингтік стратегияларды әзірлеу дағдылары, оның ішінде позициялау, брендинг және маркетингтік құралдарды таңдау, сондай-ақ маркетингті жалпы стратегияға біріктіру компаниялар, корпоративтік басқару жүйелерін бағалау және дамыту мүмкіндігі, таңдалған стратегия мен корпоративтік мәдениетке сәйкес, ұйымның мақсаттарына қол жеткізу үшін стратегиялық менеджменттің әдістері мен құралдарын (бәсекелестерді талдау, SWOT-талдау, стратегияларды модельдеу және т.б.) қолдана білу,KPI көрсеткіштері арқылы стратегиялардың тиімділігін бағалай білу, нәтижелерді талдау негізінде мониторинг жүргізу және стратегияларды түзету.
  • Образовательная программа 6B04102 Экономика және басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top