Электр энергетикасындағы менеджмент және маркетинг

  • Мақсаты: Қазіргі заманғы менеджмент және маркетинг теориясы саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыру, энергетикалық кәсіпорынды басқару, электр энергетикалық объектілердің инновациялық үлгілерін зерттеу және оңтайлы шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Экономикалық теорияның негізгі түсініктері. Салынып жатқан немесе реконструкцияланатын электр желісінің нұсқасын техникалық-экономикалық таңдау әдістері. Энергетикалық кәсіпорынды басқару ерекшеліктері. Стратегиялық, инновациялық, инвестициялық және қаржылық менеджмент, маркетинг шарттары мен факторлары. Елдің электр энергетикасының қазіргі жағдайы және оны қайта құрылымдау мәселелері. Электр энергетикасы объектілерінің техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеу және бағалау. Техникалық-экономикалық құжаттаманы дайындау. Электр энергетикалық жүйелерді жобалаудың бизнес-жоспарын құру. Басқару, электр энергетикалық объектілердің инновациялық үлгілерін зерттеу. Оңтайлы шешімдер қабылдаудағы басқарудың міндеттері мен функциялары.
  • Образовательная программа 6B07150 Электрэнергетика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top