Салалық менеджмент 3 (әлеуметтік сала және қызметтер)

  • Мақсаты- әлеуметтік саладағы және қызмет көрсету кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды ұсыну. Мазмұны: салалық менеджментке кіріспе. Қызмет көрсету және әлеуметтік саладағы ұйымдастыру, басқару, стратегиялық басқару. Қызмет сапасын басқару. Маркетинг. Қаржылық менеджмент. Адам ресурстарын, инновацияларды және қызметтерді дамытуды басқару. Өзгерістерді басқару. Әлеуметтік кәсіпкерлік және әлеуметтік жобаларды басқару. Денсаулық сақтауды қаржыландыру және бюджеттеу. Білім беру процесіне инновациялық технологиялар мен әдістерді енгізу. Әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды бағалау және мониторингілеу. Басқарудың этикалық және құқықтық аспектілері. Қызметтерді басқарудағы ақпараттық технологиялар және автоматтандыру.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top