Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04120 Менеджмент в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты - академиялық жазу негіздері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Эссе, реферат, реферат, курстық жұмыс, курстық жобалар, дипломдық жұмыстар, бітіру жұмыстары және/немесе жобалар сияқты академиялық мәтіндерді құру және редакциялау. Баяндамалар мен презентациялар жасау дағдыларын қалыптастыру. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қолдану. Стратегиялық, басқарушылық, қаржылық міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін тәжірибеде көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Мақсаты: қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика қоғам өмірінің саласы ретінде. Қоғамдық өндіріс. Меншік қатынастары және оның экономикадағы рөлі. Қоғамдық өндірістің нысандары. Нарық экономикалық қатынастар жүйесі ретінде. Сұраныс пен ұсыныс теориясы. Кәсіпкерлік. Өндіріс шығындары. Капитал: мәні және нысандары. Өндіріс факторлары. Ұлттық экономика. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Экономиканың циклдік дамуы. Инфляция және жұмыссыздық. Ақша-несие және қаржы саясаты. Мемлекеттің фискальды саясаты. Әлеуметтік саясат оның бағыттары мен қызметтері. Әлемдік шаруашылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты - басқару, оның мемлекеттік органдардағы және жергілікті өзін-өзі басқарудағы ерекшеліктері туралы жалпы түсінік алу. Мазмұны: Мемлекет және қоғам, олардың өзара байланысы. Мемлекет пен қоғамды басқару туралы білімнің пайда болуы және дамуы мемлекеттік басқарудың түсінігі, мәні және түрлері. Мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік басқару теориясындағы жетекші мектептер мен бағыттар. Қазақстан Республикасының мемлекеттік билік органдарының жүйесі. Қоғамдық билік жүйесіндегі жергілікті басқару. Менеджердің басқару қызметіндегі кәсіби және іскерлік қасиеттері. Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару саласында мамандар даярлау. Мемлекеттік қызмет мамандық ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды дағдыларын оқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроэкономика және макроэкономика

    Пәннің мақсаты: нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау және білім алушылардың бизнес-ортада өзін-өзі табысты жүзеге асыруы үшін микроэкономика мен макроэкономиканың әдістері мен модельдерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Нарық механизмі, сұраныс пен ұсынысты талдау. Тұтынушылардың мінез-құлқының теориясы. Өндіріс теориясы. Өндірістік шығындар. Монополия, олигополия, монополиялық және жетілген бәсеке жағдайындағы фирманың мінез-құлқы. Өндіріс факторлар нарықтары. Сыртқы әсерлер. Қоғамдық тауарлар. Макроэкономикалық көрсеткіштер. Экономикалық циклдар, жұмыссыздық, инфляция. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс. Тұтыну және жинақтау. Ақша нарығы. Экономикалық өсу. Халықаралық сауда. Төлем балансы. Айырбас бағамы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу. Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интелект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату.Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикадағы математика

    Мақсаты: Студенттерде экономикалық есептердің математикалық моделін құру дағдыларын және оны шешу жолдарын қалыптастыру. Мазмұны: Экономикадағы математиканың негізгі іргелі ұғымдары түсіндіріледі: матрицалар мен детерминанттар, сызықтық алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелері, векторлар мен оларға қолданылатын амалдар, экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер, экономикалық-математикалық модельдеу, қолданбалы математикалық модельдер, ресурстарды қолданудың тиімділігі, көліктік есептерді шешу жолдары, бизнес жоспар құру моделдері, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктері, корреляция-регрессиялық талдау элементтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аудит негіздері

    Пәннің мақсаты нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің салалық және өңірлік ерекшеліктерін ескере отырып, шағын деңгейдегі кәсіби аудиттің теориялық, ұйымдастырушылық, әдіснамалық және практикалық негіздерін дәйекті түрде ашу болып табылады. Мазмұны: Аудиттің теориялық негіздері. Аудиттегі маңыздылық. Аудиторлық тәуекелдер. Аудиторлық дәлелдемелер және құжаттама. Ішкі бақылау жүйесі (ІБЖ) және оның элементтері. Аудит ауқымы және жоспарлау. Аудиторлық қорытынды. Сатып алу циклінің аудиті. Өндіріс циклінің аудиті. Қаржылық нәтижелерді іске асыру және қалыптастыру циклінің аудиті. Ақша аудиті. Ұзақ мерзімді активтер аудиті. Міндеттемелер мен капитал аудиті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәннің мақсаты: тілдің қоғам өміріндегі маңызын айқындап, оны меңгерудің білім алушылардың болашақ мамандығы саласында аса қажетті екендігін ұғындыру. Түрлі әдіс-тәсілдер арқылы білім алушылардың ауызша, жазбаша тілдерін дамытып, тіл мәдениетін қалыптастыру; кәсіби салада сөйлеу, жазу дағдысын дамыту. Пәннің мазмұны: білім алушыларға қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілі, ділі, тарихы, дәстүрі, ұлттық ерекшеліктері туралы танымдық білім мен қазақ тілінің танымдық жүйесін, лексикалық құрамын, грамматикалық сипатын түсіндіріп, ауызекі сөйлеу тіліне, әдеби тілдік нормада сөйлеуге бағыттайды, ғылыми стильді меңгеруге және ойын еркін жеткізуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Мақсаты: Ұйымда басқарушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру, көшбасшылық және басқарушылық қасиеттерді дамыту. Мазмұны: Эволюция, негізгі ұғымдар мен басқару мектептері. Ұйымдастыру теориясы және оның дамуы. Басқарудың әдістемелік негіздері. Ұжымның қалыптасуы және дамуы. Ішкі және сыртқы орта. Менеджердің қасиеттері және оның ұйымдағы рөлі. Көшбасшылық: көшбасшылық стилі және басқарушылық имиджі. Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау. Кәсіпкерлік және менеджмент. Басқаруды ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін әзірлеу. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару. Басқару әрекетінің мәдениеті. Басқару функциялары. Басқару тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қаржы

    Мақсаты: Қаржы теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу және студенттердің қаржылық, валюталық, ақшалай, сондай-ақ елдің қаржы жүйесінің құрамдас элементтерін қолдана білуге үйрету. Мазмұны: Қаржының мәні мен функциялары. Қаржы жүйесінің құрылымы. Қаржы саясаты және оның механизмі. Қаржылық басқару құралдары. Қаржылық бақылаудың нысандары мен әдістері. Мемлекеттік несиенің нысандары. Үй шаруашылығының қаржысы. Сақтандырудың мәні мен саласы. Мемлекеттік бюджеттің функциялары. Бюджеттен тыс қорларды тағайындау және жіктеу. Бюджеттен тыс қорлардың функциялары. Қаржылық жоспарлау және болжау. Сыртқы экономикалық байланыстарды қаржыландыру. Қаржы және инфляция. Инфляцияны болжауда және үлкен деректерді талдауда жасанды интеллектті іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Статистика

    Пәннің мақсаты: зерттеу әдістемесі: жалпы принциптері, әдістері, статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері, массалық қоғамдық құбылыстар мен процестерді дамытуға тенденциялары мен заңдылықтарын олардың сандық сипаттамалары зерттеу. Мазмұны: Статистика пәні мен міндеттері. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтерді жинақтау және топтау. Абсолютті және қатысты шамалар. Орталық тенденция өлшемдері және вариация көрсеткіштері. Ішінара бақылау. Динамикалық қатарлар. Индекстер. Динамика факторларын талдаудың индекстік әдісі. Қоғамдық құбылыстардың өзара байланыстылығын статистикалық зерттеу. Интервалдық – пропорционалды айнымалылар арасындағы ассоциация. Халық статистикасы. Еңбек ресурстарының статистикасы. Ұлттық шоттар жүйесі, негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Халықтың өмір сүру деңгейінің статистикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бухгалтерлік есеп

    Пәннің мақсаты: бухгалтерлік есептің қағидаларын және оның элементтері мен әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтері мен нысандарын, бухгалтерлік есептің теориялық және әдістемелік негіздерін білу. Пәннің мазмұны: Ұйымды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп. Бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі. Бухгалтерлік баланс. Шоттар жүйесі және екі жақты жазу. Бухгалтерлік есептегі құжат айналымын ұйымдастыру. Ақша қаражаттары және инвестициялар есебі. Дебиторлық берешек есебі. Қорлар есебі. Ұзақ мерзімді активтер есебі. Ұйымдардағы міндеттемелер есебі. Капитал мен резервтер есебі. Кірістер мен шығыстар есебі. Қаржылық есептілікті дайындау және ұсыну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілді білім беру процесінде студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: АКТ саласында кәсіби бағытталған шет тілі қолданылады. Бағдарламалау, мәліметтер базасын әзірлеу, желілік технологиялар, Big Data, DB, Machine Learning құралдарын ағылшын тілінде қолдану мәселелері зерттелуде. Шет тілінде акт әзірлемелерін талдау, жобалау, іске асырудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Салық және салық салу

    Пәннің мақсаты: студенттерге шаруашылық жүргізуші субъектілер мен халық үшін салықтарды есептеудегі негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Салық және салық салу негіздері. Мүлік салығы. Көлік салығы. Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесі салығы. Тіркелген салық. Корпоративтік және жеке табыс салығы. Шетелдік заңды және жеке тұлғалардың кірістеріне салық салу ерекшеліктері. Әлеуметтік салық. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Арнайы салық режимі. Алымдар, баждар және төлемдер. Салықтық бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнесті ақпараттандыру саласындағы басқару және консалтинг

    Мақсаты: консалтингтік бизнесті ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Кеңес беру әдістері мен тәсілдерінің классификациясы. Менеджмент консалтингінің субъектілері, объектілері, клиенттері, консультанттары және даму перспективалары. Интеллектуалды технологиялар CASE, CAD жүйелері. Жаңа өнімдер, зерттеулер. Маркетинг бағдарламасы, тактикасы. Консалтингтік компанияның табыстылығының факторлары. Құн бағасы. Баға саясаты. Жобаны жүзеге асыру. Келісімшарттық міндеттемелердің орындалуын бақылау және кеңес беру қызметінің тиімділігін бағалау. Консалтингтік бизнестің құқықтық нысандары. Сарапшы, процесс, білім беру бойынша кеңес беру. Қазақстан Республикасындағы консалтингтік қызмет нарығы. Консалтингтік қызметтердің классификациясы. Кеңесші, кеңесші-ассистент рөлдері. Кеңес беру процесінің кезеңдері, этаптары, фазалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық маркетинг

    Мақсаты - маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану және коммерциялық қызмет облысында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны. Коммерциялық қызметтегі маркетинг тұжырымдамасы. Тауар айналымы саласындағы маркетинг. Қызметтер сервистік экономиканың негізі ретінде. Материалдық өндіріс саласындағы сауда. Бизнес-жоспар коммерциялық қызметті жоспарлау құралы ретінде. Тәуекелдер, түсініктер, түрлер, тәуекелдердің ықтималдығын анықтайтын факторлар. Аутсорсинг қызметтерінің маркетингі. Франчайзинг-аутсорсинг саласындағы әлеуметтік коммуникация. Коммерцияны басқарудың ұйымдастырушылық формалары. Сауда маркетингі. Электрондық сауданы ұйымдастыру. Коммерциядағы Маркетингтік коммуникациялар. Халықаралық коммерциялық операциялар. Коммерциядағы маркетингтің тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржы нарықтары және делдалдар

    Курстың мақсаты студенттерге жеке деңгейде де, компания деңгейінде де табысты қаржылық шешімдер қабылдау үшін қаржы нарықтары мен делдалдар саласында білім беру болып табылады. Мазмұны: Қаржы нарығының қызмет етуінің теориялық негіздері. Қаржы нарығының негізгі түрлері және қаржы құралдары. Қаржы нарықтарының қызмет етуінің негізгі өзекті мәселелері, мысалы, Қазақстан және шет елдер. Қаржы нарығын және қаржы құралдарын талдаудың заманауи әдістері. Қолданбалы тақырыптар, соның ішінде ақша нарығы, қор және борыштық бағалы қағаздар нарығы, туынды бағалы қағаздар, валюта нарығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетинг

    Мақсаты- маркетингтің теориялық негіздерін, концептуалды аппаратын оқып-үйрену, фирмалар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны:Маркетингтің теориялық негіздері. Маркетингті басқару. Маркетингтік зерттеулер және ақпарат. Маркетингтік орта. Нарықтар және тұтынушылардың сатып алу тәртібі. Нарықты сегменттеу және өнімді позициялау. Тауарлар мен жаңа өнімдерді әзірлеу, өнім саясатының стратегиялары. Мақсаттар, баға саясаты; баға стратегиялары. Тарату арналары және өнім айналымы. Қарым-қатынас және ынталандыру стратегиясы. Өнімді жылжыту, коммуникация саясаты. Стратегия, жоспарлау, бақылау. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі және маркетинг. Халықаралық маркетинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пәннің мақсаты - шаруашылық жүргізудің нарықтық жағдайында кәсіпорынның қызмет етуінің экономикалық механизмдерін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ой-өрісін дамыту. Пәннің мазмұны: Кәсіпорын – шаруашылық нысаны, экономикалық жүйенің негізгі буыны. Кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Кәсіпорынның айналым капиталы. Кәсіпорынның материалдық ресурстары және оларды пайдалану тиімділігі. Кәсіпорынның еңбек ресурстары. Кәсіпорындағы еңбек ақы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық қызметі. Кәсіпорынның өндірістік қызметін жоспарлау. Кәсіпорынның маркетингтік қызметі. Өнімнің және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі.. Өнімді өндіру және өткізу шығындары. Кәсіпорын қызметінің қаржы нәтижелері. Кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Менеджменттегі ақпараттық-аналитикалық және әдістер технологиялары

    Мақсаты – кәсіпорынның тиімді дамуын қамтамасыз ету үшін АТ бойынша жүйелі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Басқару саласындағы ақпараттық-талдамалық қызметтің технологиялары. Талдау әрекетіндегі сандық әдістер. Желіні жоспарлау, басқару, тарату әдістері. Әлеуметтік технология, инновациялық типтегі мәселелерді шешудің бастамалық-мақсатты технологиясы. Бағдарламалық-мақсатты технология. Күнделікті мәселелерді шешудің реттеуші технологиясы. Басқарудағы әрекет (таңдау) технологиясы: шешім қабылдау технологиясы және оларды жүзеге асыруды ұйымдастыру. Ақпараттық қамтамасыз етудің жүйелік-аналитикалық технологиясы. Дайындық және шешім қабылдау процесіндегі заманауи жоғары технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және бизнес

    Мақсаты – мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесу механизмі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бизнесте тиімді шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Аралас экономиканың мемлекеті және қалыптасуы. Мемлекеттік экономиканы басқару жүйесі және бюрократия. Әртүрлі елдердегі үкімет пен бизнестің өзара әрекеттесу тәжірибесі. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік-кәсіпкерлік қатынастардың реттелуі және өзекті мәселелері. Әлеуметтік мәселелерді шешудегі және азаматтық және демократиялық қоғамды қалыптастырудағы мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесуі. Экономиканың әртүрлі салаларында кәсіпкерлікті дамытудың шарттары. Мемлекет пен бизнес арасындағы қарым-қатынастың құқықтық аспектісі. Мемлекеттік-жекешелік әріптестік құралдары жинағы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұйымдастырушылық тәртіп

    Мақсаты: ұйымның ішкі және сыртқы ортасының динамикалық өзгеретін жағдайында ұйымдық мінез-құлықты басқарудың заманауи тәсілдерін зерттеу, ұйымдық мінез-құлықты, ұйымдық мәдениетті анықтау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ұйымдастырушылық мінез-құлықтың негізгі түсініктері. Ұйымдастыру нақты мінез-құлық түрі ретінде. Ұйымдастырушылық мінез-құлық үлгілері. Тұлға және ұйым. Адамдардың жеке психологиялық айырмашылықтары және олардың ұйымдық мінез-құлыққа әсері. Ұйымдағы коммуникативті мінез-құлық. Іскерлік қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті аспектілері. Ұйым ішіндегі коммуникациялардың мотивтері. Мотивация және оқу. Ұйымдастырушылық мінез-құлықтағы мотивтердің түрлері. Қазіргі бизнестегі мотивация дағдарысы. Сыртқы ортаның әсерін талдау. StaffCop бағдарламасы – ұйымдық мінез-құлықтың диагностикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Мақсаты: кәсіпорынның операциялық қызметіне байланысты басқару шешімдерін қабылдау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру; кәсіпорынның өндірістік қызметін талдау және синтездеу әдістерін игеру. Мазмұны: Өндірістік менеджменттің мәні. Өндірістің түрлері және ұйымдастырылуы. Өндірістік процестердің мазмұны мен түрлері. Өндірістік менеджменттегі басқару шешімдері. Кәсіпорынның өндірістік инфрақұрылымын ұйымдастыру. Өндіріс қуаты және оны пайдалану. Кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын қалыптастыру. Өндірістік менеджменттегі жоспарлау. Кәсіпорынның өндірістік қызметін басқару. Кәсіпорынды орналастыру стратегиясы. Өндірістік жүйелерді жобалау. Өндіріске қызмет көрсету стратегиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-коммуникациялар

    Мақсаты: кәсіби қызметте тиімді іскерлік байланыстар орнатуға ықпал ететін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: Бизнес-коммуникациялар, олардың мәні мен сипаттамалары. Байланыс процесі: мазмұны, элементтері және кезеңдері. Іскерлік коммуникацияның нысандары мен түрлері. Іскерлік хат алмасу. Іскерлік әңгімелер мен кеңестер. Іскерлік келіссөздер. Іскерлік коммуникацияның заманауи формалары. Көшбасшының қарым-қатынас мәдениеті. Іскерлік коммуникация этикасы мен этикеті. Ұйымдастырушылық коммуникацияларды басқару. Маманның имиджі және сәтті қарым-қатынас құпиялары. Коммуникациялардың тиімділігі, оны бағалау критерийлері және арттыру факторлары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Баламалы менеджмент

    Мақсаты – теориялық білімнің базасын қалыптастыру және ұйымдағы балама басқарудың практикалық дағдыларын дамыту Мазмұны: Баламалы менеджмент мазмұны. Демингтің басқару философиясы 98/2. Баламалы менеджментті жүзеге асыру шарттары. Көшбасшылыққа және бәсекеге қабілеттілікке қойылатын талаптар. Болашақтың компаниялары. Халықаралық компаниядағы корпоративтік мәдениет. Ұйымның миссиясы мен мақсаттары. Психологияны басқару. Тұлға басқару объектісі ретінде. Менеджер және оның сипаттамалары. Ұйым және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде. Іскерлік әңгіме. Басқару коммуникациясы. Ұйымдардағы қақтығыстар. Жұмысқа қабылдау процесі және кадрлық мансап.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Студентердің ғылыми-зерттеу жұмысы

    Мақсаты – өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің теориялық және тәжірибелік дағдылары. Мазмұны: Ғылыми мақала, курстық жұмыс және дипломдық зерттеу жазу кезінде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес ақпараттың әдебиеттік көздеріне талдаулық шолу жасау. Кәсіпорынның қызметін қаржы-экономикалық талдау әдістемелерін зерттеу. Академиялық кезеңнің жоспарына сәйкес сынақ-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін зерттеу, мақаланың, курстық немесе дипломдық жұмыстың тақырыбына сәйкес басқарудың тиімділігін арттыру тетіктерін таңдау және негіздеу. Ұсынылған экономикалық тиімділікті арттырудың анықтамасын аннотациялау, қорытындыларды тұжырымдау, алынған нәтижелрді модельдеу, өңдеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сапа менеджменті

    Мақсаты – тауарлардың немесе қызметтердің сапасын басқаруда қажетті ұйымдастырушылық, басқарушылық, аналитикалық және басқа да іс-шараларды практикаға енгізудің негізгі принциптерін, әдістерін және сапа менеджменті жүйелерін зерттеу. Мазмұны: Өнім сапасы, оның көрсеткіштерінің жүйесі. Қазіргі сапа жүйесінің қалыптасу кезеңдері, принциптерінің эволюциясы. Жалпы сапаны басқару тұжырымдамасы мен әдістемесі. TQM (Total Quality Management) негізгі принциптері мен мақсаттары. Қазақстан Республикасында TQM енгізу. Кәсіпорынның өнім сапасын арттыру жүйесінің біртұтас моделін жоспарлау және жобалау. Жобаның тиімділігін бағалау, оны түзету. Сапалы үй. Стандарттау және сапаны басқару. Сапа менеджментінің халықаралық стандарттары. Өнімдерді және сапа жүйелерін сертификаттау. Сапа жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті экономика

    Мақсаты: креативті экономиканың және креативті индустриялардың жұмыс істеуі туралы білім кешенін және креативті саладағы инновациялық жобалармен және өнімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пәннің негізгі ұғымдары мен түсініктері. Креативті экономиканы өлшеу тәсілдері. Креативті экономиканы дамыту құралдары. ҚР креативті индустриялары. ҚР креативті индустрияларында бизнесті дамытудың құқықтық негіздері және оларды жоспарлауда есепке алудың практикалық аспектілері. Шығармашылық экономикадағы тауарлар мен қызметтерге меншікті анықтау. Шығармашылық салалардағы бизнес және инвестициялар. Креативті экономикадағы бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері. Әлемдік шығармашылық индустрия. Креативті индустриялардың дамуымен өсуінің өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Мақсаты – студенттерді заманауи экономиканың іске асу қағидаларымен таныстыру, нарықтың жұмыс істеу тетіктерін және мемлекеттің экономиканың қызметіне ықпал әдістерін зерттеу. Мазмұны: ЭМР Теорилық-әдістемелік негіздері. ЭМР әдістемелік негіздері және оның негізгі элементтері. Мемлекеттік реттеуді ұйымдастыру тетіктерінің қалыптасуын зерттеу. Мемлекеттің реттеу нысандарының жалпы сипаттамасы. Экономиканы реттеудің салықтық-бюджеттік әдістері. Экономиканы ақша-несиелік реттеудің негізгі тетіктері. Аграрлық саланы мемлекеттік реттеу. Бәсекелестік ортаны қалыптастыру және монополияға қарсы реттеу. Жұмысбастылық пен тұрғындарды әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің сыртқы экономикалық қызметін реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық өнімдерді басқару

    Мақсат – цифрлық экономиканың цифрлық инфрақұрылымы (ЦЭ) және оларды орындаушы ретінде де, өнім иелері ретінде де цифрлық өнімдерді әзірлеу мен қолдауда практикалық қолдану туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Сандық басқару технологияларын дамыту. Сандық мазмұнды басқару - ECM платформалары. Гартнер квадранты. Менеджменттегі ДТ дамуы. Жаңа цифрлық технологиялар: end-toend цифрлық технологиялар. Өнеркәсіптік цифрландыру индексі. Жаһандық трендтер. Мемлекеттегі цифрлық DH банкингінің жетілу деңгейіне сәйкес елдер топтары. Businessintelligence (BI), BI жобаларындағы нарық көшбасшылары. Инвестициялық жобаны әзірлеу. Бизнес-жоспар ProjectExpert және MS Project бағдарламаларында жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логистикалық жүйелердi басқару

    Мақсаты – өндірістік қызметтегі материалдық, ақпараттық және қаржылық ағындарды басқару үшін ұйымның логистикалық жүйесі туралы білімді дамыту. Мазмұны: Логистикаға кіріспе. Логистикалық инфрақұрылым. Логистикалық шығындарды оңтайландырудың үлгілері мен әдістері. Бизнес-процестерді оңтайландыру үшін «Цифрлық логистикалық егіздер». Тарату (өткізу) логистикасы. Материалдық ресурстарды басқару. Логистикалық концепциядағы өнімдер. Тасымалдауды ұйымдастыру. Қойма және керек-жарақтар. Логистика және өндірісті жоспарлау. Тапсырысты орындау циклін ұйымдастыру. Логистикалық ақпараттық жүйелер. Логистикалық бақылаудың негізгі көрсеткіштерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • HR менеджмент

    Мақсат – тәжірибеде кәсіпорынды дамытудың тиімді стратегиясын қалыптастыру үшін ресурстарды басқару саласы ретінде адам ресурстарын басқарудың тұтас көрінісін дамыту. Мазмұны: Адам ресурстарын басқарудағы заманауи тәсілдер. Адам ресурстарын басқару әдістемесі. Адам ресурстарын басқару жүйесі. Ұйымның персонал қажеттілігін жоспарлау, іріктеу және жұмысқа қабылдау. Персонал маркетингі. Жұмыс берушінің брендін дамыту (рекрутингтік маркетинг) адам ресурстарын стратегиялық жоспарлау. Ұйымдағы адам ресурстарын операциялық жоспарлау. Әлеуметтік пакетті әзірлеу (сауалнама). Инклюзивті мәдениетті дамыту. Адам ресурстарын басқару тиімділігін арттыру. HR бағдарламалық құралын пайдалану: Bitcop, ActivTrak, Connecteam, Hubstaff.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мансапты басқару және мәдениетаралық менеджмент

    Мақсаты – кәсіпорындағы мансапты басқарудағы ұйымдастырушылық, іскерлік және әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастарды зерттеу және тұлғаның кәсіби дамуын ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Мансап түсінігі, түрлері және кезеңдері. Мансапты жоспарлау технологиясы. Заманауи жағдайларда мансапты басқару процестерін автоматтандыру. Ұйымдастырушылық мансапты басқару жұмыс берушімен өзара әрекеттесу, еңбек нарығына бейімделу және жұмысқа орналасу және мансап құру үшін қажетті құзыреттіліктерді, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін қалыптастыру. Мәдениетаралық менеджмент – мақсаттар, міндеттер, әдістер. Мәдениетаралық басқару мәселелері. Мәдениетаралық коммуникациялар. Халықаралық компаниялардағы адам ресурстарын басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • НR консалтинг

    Мақсаты: басқару консалтингтік технологияларының теориясын оқып үйрену және компанияның адам ресурстарын және олардың даму әлеуетін талдау, оңтайландыру саласында практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Консалтингтік қызмет теориялары. Консалтингтік қызметтер нарығын талдау. Процесс аудиті, консалтингтік қызмет көрсету процедураларын әзірлеу/дамыту. Кадрларды оқыту бағдарламалары, мотивация жүйесі және т.б. Консалтингтік ұйымдарды таңдау ХХІ ғасырдағы халықаралық консалтинг. Консалтингтік қызмет саласындағы трансұлттық және жаһандану процестері. Қазақстан Республикасындағы консультациялық қызмет: жағдайы, мәселелері және даму ерекшеліктері. Өнеркәсіптік кәсіпорындарды қайта құрылымдаудағы кеңес берудің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнестегі реинжиниринг

    Мақсаты – нарықтың тұрақсыздығы жағдайында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін кәсіпорынның бизнесін жобалау және қайта құру мәселелерін шешуде теориялық білімді меңгеру және практикалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Кәсіпорын архитектурасының қабаттары: корпоративтік миссия мен стратегия, бизнес архитектурасы, жүйелік архитектура. Бизнес-процестерді жетілдірудің негізгі түсініктері. Біріншісі – сапаны үздіксіз жақсарту тәсілі. Екіншісі – бизнес-процестерді жетілдіру әдістемесі: жылдам шешімді талдау әдістемесі (FAST); салыстыру; процесті қайта құру; процесс реинженрингі. Үшіншісі – бизнес-процестердің дағдарыстық реинжинирингін жетілдіру. Бизнес-процесс реинжинирингінің мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Іскерлік байланыс

    Мақсаты: кәсіпорынның дамуындағы стратегиялық және тактикалық мәселелерді шешу үшін адамдар, қоғамдық және саяси құрылымдар арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде жүйелік білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қарым-қатынас теориясының әдіснамалық негіздері. Қарым-қатынас түрлері, формалары. Қарым-қатынастың тиімділігі. Іскерлік қарым-қатынастағы жасанды интеллекттің әсері. Ауызша және жазбаша іскерлік коммуникация стратегиялары. Іскерлік қарым-қатынас әлеуметтік орта мен сөйлеу әрекетінің өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-мәдени механизмі ретінде. Коммуникацияны басқару. Іскерлік коммуникация менеджмент саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық механизмі ретінде. Прагматикалық коммуникация түрлері. Дау, пікірталас, дау. Өзін-өзі таныстыру технологиялары. Қарым-қатынастың вербалды, вербалды емес құралдары. Іскер тұлғаның бейнесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Time-менеджмент

    Мақсаты: болашақ кәсіби және шығармашылық қызметте пайдалану үшін уақыт ресурстарын басқарудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін игеру. Мазмұны: уақытты басқару жүйесінің мәні мен мазмұны. Уақыт ресурс және мақсат ретінде. Уақытты басқару технологиялары-Эйзенхауэр матрицасы, қызанақ, уақытты сақтау әдісі. Қазіргі менеджердің уақытын рационализациялау әдістері. Мақсат қою, жоспарлау, орындау. Уақытты басқару ұйымдық дамудың маңызды құралы ретінде. Шешім қабылдау және бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандық платформалар және бизнес модельдер

    Мақсаты – бизнес-модельдерді (БМ) зерттеудің теориялық және практикалық негізін қалыптастыру, оларды цифрлық модельге айналдыру мүмкіндіктерін анықтау және тәуекелдерді ескере отырып, жаңа БМ құру идеяларын әзірлеу. Мазмұны: БМ түсінігі және түрлері. Ашық және жабық жүйелер. Сапа менеджменті және ашық бизнес жүйесін масштабтау. Сандық БМ-Android OS, IOS, Intel Сандық БМ мүмкіндіктері мен артықшылықтары. Остервальдердің БМ контурының негізгі элементтері. Цифрлық БМ түрлері, шаблондары. БM сияқты платформа. Сандық экожүйелер. Жаңа БМ құру. Қолданыстағы БМ синтезі. Жаңа цифрлық бизнес үлгілері үшін идеяларды қалыптастыру. Қолданыстағы БМ-ның жойылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жобаны басқару

    Мақсаты – ҒЗТКЖ жетістіктерін ескере отырып, нақты өндірістік мәселелерді шешу кезінде жобалық қызметті басқарудың ғылыми негіздері мен практикалық әдістері туралы білімдер жиынтығын қалыптастыру. Мазмұны: Жобаны басқару – мақсаттар, міндеттер, әдістер. Жобаларды басқару бағдарламалық қамтамасыз ету - Agile, Waterfall. Жобаны басқару кезеңдері. Жоба ресурстарын есептеу. Жоба тәуекелдері: тәуекелдерді бақылау және бақылау. «Автоматтандырылған жүйе» жұмысының иерархиялық құрылымын әзірлеу. Жобаның негізгі сипаттамасын әзірлеу. Нормативтік құжаттаманы қалыптастыру Анықтамалық жобаны зерттеу: жұмысты жоспарлау, сандық басқару принциптері. BusinessStudio Navigator бағдарламасында мақсат ағашын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аймақтық экономиканы басқару

    Мақсаты - теориялық білімді қалыптастыру және экономиканы аумақтық ұйымдастыру, қазіргі жағдайда өңіраралық өзара іс-қимыл жөніндегі құралдарды практикада қолдану. Мазмұны: аймақтық саясат және басқару пәні. Аймақтық саясаттың құқықтық негіздері, макро және микро құралдары. Өңірдің салалық және аумақтық құрылымы. Аймақтық диспропорциялардың сипаты. Құрылымы, даму көрсеткіштері. Табиғи-экологиялық, ресурстық-өндірістік, еңбек әлеуеті. Аймақтың орталықпен, Басқа аймақтармен және басқа сыртқы әлеммен экономикалық байланыстары. Экономикалық қатынастардың басым формалары: сауда, қаржы. Қазіргі Қазақстан экономикасының қазіргі кеңістіктік құрылымының тарихи және физика-географиялық факторларға тәуелділігі. Аймақтық менеджмент. ҚР өңірлік бағдарламалары. Арнайы экономикалық аймақтар (АЭА). Өңірлік дамуды мемлекеттік реттеудің әлемдік тәжірибесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресурстарды басқару

    Мақсаты - практикалық қызметте экономиканың қазіргі жағдайындағы кәсіпорындардың қызметімен байланысты ресурстарды басқарудың негізгі принциптерін, тұжырымдамаларын зерттеу және пайдалану. Мазмұны: материалдық ресурстарды басқару. Қазіргі экономикадағы наноматериалдар. Энергия тиімділігі және энергияны үнемдеу. Қаржылық ресурстарды басқару. Еңбек ресурстарын басқару. Интеллектуалды ресурстарды басқару. Кәсіпорын ресурстарын басқарудың мәселелері мен тәсілдері. Кәсіпорынды басқарудың ақпараттық жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Мақсаты-кәсіпорындар мен ұйымдарды басқаруда стратегиялық, тактикалық, жедел инновациялық шешімдер қабылдау үшін инновациялық менеджменттің теориялық негіздерін меңгеру. Мазмұны: инновациялық менеджменттің мәні, ерекшеліктері. Инновациялық процесті басқару. Инновациялық ойлауды қалыптастыру. Инновациялық стратегия және инновациялық саясат. Инновациялық менеджмент әдістері. Инновациялық қызметті мемлекеттік реттеу. Инновациялық бизнесті ұйымдастыру нысандары. Венчурлық инновациялық бизнес. Зияткерлік меншік нарығы. Инновациялық қызметтің әлеуметтік аспектілері. Инновациялық жобаларды басқару. Жобаның өмірлік циклі теориялары. Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелер портфелінің оңтайлы мазмұны. Жобаның тиімділігі. Инновациялық менеджмент мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалық менеджмент 1 (нақты сектор)

    Мақсаты - экономиканың нақты секторында жұмыс істейтін кәсіпорындарды тиімді басқару үшін қажетті терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету. Мазмұны: салалық менеджментке кіріспе. Нақты сектордағы өндіріс пен операцияларды басқару. Өндірістің заманауи әдістері мен технологиялары. Әр түрлі салалардағы басқару ерекшеліктері. Нақты сектордағы ресурстарды басқару. Нақты сектордағы инновациялар және технологиялық даму. Нақты сектордағы сапаны басқару. Нақты сектор кәсіпорындарының экономикасы мен қаржысы. Нақты сектордағы маркетинг және сату. Стратегиялық басқару және бизнесті жоспарлау. Нақты сектордағы тәуекелдерді басқару. Нақты сектордағы реттеу және құқықтық аспектілер. Өзгерістерді басқару және қайта құрылымдау. Нақты сектор кәсіпорындарындағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және орнықты даму.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі менеджмент мәселелері

    Мақсаты – жаңа экономика талаптарын ескере отырып, белгісіздік және тәуекел жағдайында басқару мәселелерін талдау және диагностикалау бойынша теориялық негіздерін оқып үйрену және практикалық дағдыларды алу. Мазмұны: Қазіргі заманғы менеджменттің әдістемесі және ұйымдастырылуы. Цифрландырудың басқару құралдарын өзгертуге әсері. Заманауи менеджмент жүйесіндегі стратегиялық менеджмент. Ресми және бейресми басқару. Ғылым, тәжірибе және басқару өнері. Басқарудың статикасы мен динамикасы. Басқарудағы құндылықтар жүйесі. KPI құралы арқылы бақылау шеңберіндегі адами капиталды басқаруды дамытудың инновациялық әлеуеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоршаған ортаны қорғауды басқару

    Мақсаты – экологиялық менеджмент, аудит, экологиялық кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білімдерін дамыту. Мазмұны: Экологиялық менеджменттің концептуалды негіздері. Стратегиялық менеджмент. Қаржылық басқару. Қазақстан Республикасындағы өндірісті басқару және сапаны басқару. Қазақстан Республикасының өнеркәсібі. Экологиялық аудит. Маркетинг және сату саясаты. Қоршаған ортаны басқарудағы ақпараттық технологиялар және автоматтандыру. Қоршаған ортаны қорғаудың ұлттық бағдарламалары. Халықаралық ұйымдар. Табиғи ресурстарды есепке алу мәселесі. Қоршаған ортаны бағалау. Алымдар, айыппұлдар, бюджет, қорлар, сақтандыру. ЭМ-тегі инновациялар. Экологиялық менеджменттегі басқару тиімділігін талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-менеджмент

    Мақсаты-экономиканың цифрлық дамуының өзекті трендтерін ескере отырып, негізделген басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін бизнес-менеджмент саласындағы теориялық және практикалық дағдыларды іске асыру. Мазмұны: кәсіпорынды тиімді басқаруды қамтамасыз етудегі бизнес - менеджменттің мәні, функциялары және қажеттілігі. Ұйымның миссиясын анықтаудың негізгі тәсілдері. Ұйымның стратегиялық ұстанымы. Бизнес түрлерінің портфелін қалыптастыру. Портфельді талдаудың мақсаттары мен негізгі кезеңдері. Бизнестің іскерлік портфелін матрицалық талдау. Кәсіпорынның сыртқы ортасын Стратегиялық талдау. Стратегияны іске асыруды ұйымдастырушылық қамтамасыз ету және жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалық менеджмент 3 (әлеуметтік сала және қызметтер)

    Мақсаты- әлеуметтік саладағы және қызмет көрсету кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды ұсыну. Мазмұны: салалық менеджментке кіріспе. Қызмет көрсету және әлеуметтік саладағы ұйымдастыру, басқару, стратегиялық басқару. Қызмет сапасын басқару. Маркетинг. Қаржылық менеджмент. Адам ресурстарын, инновацияларды және қызметтерді дамытуды басқару. Өзгерістерді басқару. Әлеуметтік кәсіпкерлік және әлеуметтік жобаларды басқару. Денсаулық сақтауды қаржыландыру және бюджеттеу. Білім беру процесіне инновациялық технологиялар мен әдістерді енгізу. Әлеуметтік бағдарламалар мен жобаларды бағалау және мониторингілеу. Басқарудың этикалық және құқықтық аспектілері. Қызметтерді басқарудағы ақпараттық технологиялар және автоматтандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Цифрлық өнімдердің жаңа өнімдерін басқару

    Мақсаты - цифрлық өнімдерді құру процестері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру, өнім гипотезаларын жылдам тексеру, аналитикамен жұмыс істеу, нарықтық әлеуетті бағалау нәтижелерін ескере отырып, жаңа идеяларды қалыптастыру әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Жаңа өнімді (ЖӨ) жобалаудың теориялық негіздері. Қолданыстағы өнімдерді жетілдіру және ЖӨ жобалау процесінде идеялар мен гипотезаларды қалыптастыру. ЖӨ жобасының құрылымы және оны жобалау әдістері. ЖӨ және қызметтерді дамытуға қазіргі заманғы тәсілдер. Маркетингтік аналитика және тұтынушыларға назар аудару. Өнімді әзірлеуге ептілік көзқарас. Қаржы және болжау. ЖӨ және өнімді пайдалану сынағы, нарықтық тестілеу, нарыққа дейінгі тестілеу. A/B тестілері, HADI циклдері. Трафик және қорғасын генерациясы. Түрлендіру. Өнімділік маркетингі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын және орта бизнесті басқару

    Мақсаты – шағын және орта бизнесті (ШОБ) басқару шешімдерінің тиімділігін анықтайтын әдістемелер мен құралдардың теориясын оқып-үйрену және практикада қолдану. Мазмұны: Кәсіпкерлік: түрлері, формалары. ШОБ инфрақұрылымы. ШОБ ұйымдастыру және басқару. Бизнес-жоспарлау. ШОБ субъектілерінің инновациялық қызметі. ШОБ-ты қаржыландырудың капиталды үнемдейтін әдістері тәуекелдерді төмендету стратегиясын әзірлеу. ШОБ қаржылық жағдайын талдау әдістемесі. Талдау әдістері. ШОБ үшін инвестициялық талдаудың ерекшеліктері. ШОБ-та қолданылатын шағын инновациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект (AI) көмегімен дағдарысты басқару

    Мақсаты - белгісіздік пен дағдарыс жағдайында дағдарыстарды болжау үшін жасанды интеллект (AI) көмегімен әртүрлі кәсіпорындар мен салалардағы дағдарыстық жағдайларды анықтау, талдау және шешу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дағдарысты басқару және жасанды интеллектке кіріспе. Дағдарысты басқаруға арналған ақпараттық технологиялар және инфрақұрылым. AI көмегімен дағдарыстық жағдайларды анықтау және талдау. Дағдарыстарды болжау және дағдарысқа қарсы стратегияларды әзірлеу. Дағдарысты басқару процестерін автоматтандыру. Тәуекелдерді басқару. Байланыс және беделді басқару. Дағдарысты басқаруда AI қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері. Дағдарысты басқаруда AI қолданудың болашағы мен трендтері. AI көмегімен дағдарыстық жағдайларды модельдеу және симуляциялау. Дағдарыс жағдайындағы инновациялар мен өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бренд менеджменті

    Мақсаты – компанияның брендін қалыптастыру, жылжыту, сақтау және нығайту процестерін басқару жүйесінде білімді дамыту және практикалық дағдылар кешенін дайындау. Мазмұны: Брендтер әлемі постиндустриалдық қоғамның тұжырымдамасы ретінде. Бренд – анықтамасы, мәні нейрондық желілер және брендті басқару. Бренд құру – брендті дамыту. Брендті құру циклі брендтің дамуын талдау. Брендті зерттеу. Брендті басқаруға арналған әлеуметтік ақпарат. Тиімді бренд коммуникацияларын жоспарлау. Брендті дамытушы компанияны бақылау және оның тиімділігін бағалау. Брендтік коммуникацияларды дамытудағы сапалық және сандық зерттеулер: жарнамалық хабарламаларды және жарнамалық әрекеттерді тестілеу. Науқанның нәтижелі көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент

    Мақсаты – кәсіпорындардың (фирмалардың) қаржыларын басқару өнері туралы білім алу. Мазмұны: Қаржы менеджментінің (ҚМ) мақсаттары, міндеттері, қызметтері, құралдары. Базалық көрсеткіштері. Қаржылық тетік, операциялық тетік нәтижелері. Қарыз қаражаттарын тарту саясаты. Фирманың ағымдағы шығындарын, дивидендтік саясатын және өндірісті дамытуын басқару. Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын басқару. Қаржылық тәуекелді, кәсіпорынның айналымдық активтерін және қысқа мерзімдік міндеттемелерін басқару. Қаржылық жоспарлау және болжау әдістері. Бизнес-жоспар және оның қаржылық аспектілері. ҚМ стратегиясы мен тактикасын тастыру. Коммерциялық банктердегі ҚМ. ШОБ ҚМ. ҚМ халықаралық аспектілері. Лизинг. Ипотекалық несиелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салалық менеджмент 2 (Агроөнеркәсіптік кешен)

    Мақсаты - заманауи аграрлық нарық жағдайында кешенді басқару міндеттерін шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды қамтамасыз ете отырып, агроөнеркәсіптік кәсіпорындарды тиімді басқаруға жан-жақты дайындық. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешенінің (АӨК) салалық менеджментіне кіріспе. Агроөнеркәсіптік компаниялардың ұйымдық құрылымының ерекшеліктері. -дегі стратегиялық басқару. АӨК-дегі Қаржы менеджменті. Өндірістік менеджмент және сапа менеджменті. АӨК-тегі Маркетинг және сату саясаты. Логистика және АӨК жеткізу тізбегін басқару. АӨК-дегі адам ресурстарын басқару. АӨК басқаруындағы Ақпараттық технологиялар және автоматтандыру. АӨК-дегі тәуекелдер мен дағдарыстарды басқару. АӨК-дегі экологиялық менеджмент. Агроөнеркәсіптік кешендегі инновациялар мен даму. АӨК басқарудың тиімділігін талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі cтратегиялық талдау

    Мақсаты – динамикалық өзгеретін сыртқы және ішкі ортада негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті жан-жақты стратегиялық талдау жүргізу дағдылары мен құзыреттерін дамыту. Пәннің мазмұны: Стратегиялық талдауға (СТ) кіріспе. Қазіргі заманғы тәсілдер, модельдер, СТ құралдары. Ішкі және сыртқы ортаны талдау әдістері. Бәсекеге қабілеттілік пен бәсекеге қабілетті позицияларды талдау. Белгісіздік пен өзгеріс жағдайында СТ. Ақпараттық технологиялар және стратегиялық талдау. СТ-ға әлеуметтік және экологиялық факторлардың әсері. Инновациялық процестер мен стратегияларды басқару. Стратегиялық баламаларды талдау және бағалау. CТ және өзгерістерді басқару. Халықаралық ортадағы СТ.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу принциптері мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
  • Идеологиялық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, практикалық қызметте әлеуметтік-мәдени және кәсіби элементтерді пайдалану.
  • Кәсіби қызметінде заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен цифрлық сауаттылықты меңгеру.
  • Қоғамда болып жатқан әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдай отырып, кәсіпорындар мен ұйымдардың жұмысына микро-макроэкономикалық ортаның әсерін бағалау.
  • Стратегиялық жоспарлау мен бюджетті құруда қаржы, бухгалтерлік есеп, статистика, аудит, менеджмент және маркетингтің негізгі принциптерін қолдану.
  • Тиімді қаржылық стратегияны, компанияның инвестициялық саясатын әзірлеуде, инновациялық менеджментте, ақпараттық-аналитикалық технологиялар құралдарын пайдалана отырып, нәтижелерді бағалай отырып шешім қабылдау.
  • Цифрлық платформалар мен жасанды интеллект пайдалана отырып, өнім сапасын басқару және ресурстарды бөлуді оңтайландыру үшін кәсіпорындар мен ұйымдарды дамытудың стратегиялары мен тактикасын әзірлеу.
  • Аналитикалық деректер базасы негізінде ұйымдық құрылымды және адам ресурстарын тиімді басқаруға арналған үлгілік стратегиялық және тактикалық тапсырмаларды модельдеу.
  • Экономика салаларындағы мемлекет пен бизнестің өзара әрекеттесу процестерін зерттеу арқылы кәсіпорындар мен ұйымдардың тиімді жұмыс істеуі бойынша теңгерімді шешімдер қабылдау.
  • Кәсіпорындағы өндірісті талдау, жоспарлау және болжау құралдарын пайдалана отырып, бизнес-жоспарларды, жобаларды әзірлеу.
  • Кәсіпорынды басқару стратегиясының, брендті басқарудың және оның макроортада бәсекеге қабілеттілігін арттырудың экономикалық негіздемесін есептеу.
  • Басқарудың баламалы, уақытты, іскерлік және басқа аспектілерін пайдалана отырып, стратегиялық талдау жүргізу процесінде экономика секторларында бизнестің тиімділігін арттыру.
  • Салалық тиістілікті ескере отырып, тұрақсыз бизнес ортасында жұмыс істеу үшін зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен дағдыларды пайдалану.
  • Өзін-өзі тәрбиелеу және салауатты өмір салтын сақтаудың кәсіби әлеуетін аша отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу.
Top