Туризмдегі маркетингтік зерттеулер

  • Студенттер туризмді маркетингтік зерттеуде өз танымдарын жетілдірудің негізгі түсініктерін меңгереді. Олар маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін жүргізудің ерекшелігін сипаттайды: бәсекелестік; конъюнктура, нарық сыйымдылығы; нарықтың фирмалық құрылымы; маркетинг кешенінің компоненттері, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасы. Зерттеу жұмысының нәтижесінде қызықтырған мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізіп, ол бойынша есеп береді.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top