Фармацевтикалық өнеркәсіптің маркетингі және менеджменті

  • Пән фармацевтикалық кәсіпорынның маркетингтік қызметінің компоненттерін зерттейді, фармацевтикалық кәсіпорынның Маркетингтік ортасы, оның факторлары туралы білімді қалыптастырады, кәсіпорынның нарықтық мүмкіндіктерін талдаудың мүмкін жолдарын зерттейді, дәрілік заттарға сұранысты зерттейді және болжайды; бәсекелестердің бағалары мен препараттарын талдайды. Пән маркетингтік жағдайды талдауға және дәрілік заттардың өндірісін басқаруға, дәрілік заттардың бағасын талдауға ықпал етеді.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top