Баға және бағаны қалыптастыру

  • Студенттер баға белгілеудің қажеттілігін, мақсаттары мен міндеттерін; экономикада қолданылатын баға жүйесі мен түрлерін; бағаны сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін; баға белгілеудің негізгі факторлары мен олардың баға деңгейіне әсер ету механизмін; кәсіпорындағы баға белгілеудің негізгі стратегияларын және оларды қолдану жағдайларын зерттейді. Практикалық сабақтарда өнімнің бағасын әртүрлі әдістермен есептеу дағдысы; баға стратегиясын таңдауды негіздеу, баға құраушы факторлардың баға құрылымына, деңгейіне және динамикасына әсер ету дәрежесін анықтау.
  • Образовательная программа 6B04114 Маркетинг және бизнес
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top