Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04114 Маркетинг және бизнес в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруда сауатты шешімдер қабылдау үшін заманауи маркетинг пен бизнестің негізгі ұғымдарын, қағидалары мен құралдарын талдау.
  • Мансап қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін маркетинг және бизнес саласындағы білімді қолдану; мәселелерді шешу үшін, өміршең шешімдерін құру және таңдау арқылы сыни ойлау қабілетіне ие болу.
  • Академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдана отырып, ұйымның маркетингтік және кәсіпкерлік қызметіне әсер ететін, жаңа жағдайларға бейімделу арқылы, өз бетінше шешім қабылдайтын құқықтық және этикалық ортада жағдай жасау.
  • Маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды әр түрлі тұрғыдан жан-жақты зерттеп, жаһанданудың әсерін ескере отырып, басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен ұжымда тиімді жұмыс жасау.
  • Маркетингтік мәселелерді шығармашылық және тиімді шешуді, сонымен қатар Интернет кеңістігінде кәсіби қатысуды дамыту үшін заманауи маркетингтік инновациялық технологияларды қолдануға машықтану.
  • Маркетинг және бизнес саласындағы негізгі білімдерді қолдана отырып, ғылыми жұмыстар жазу кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану.
  • Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және бағалауды жүзеге асыра отырып, тәжірибеде маркетингтің бизнес стратегиясын, стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспарларын жасақтау.
  • Имидж мен іскерлік серіктестікті қамтамасыз ете отырып, тауарлар мен қызметтердің жылжыуын және сатылуын, жарнаманың және сауда маркасын, тұтынушының мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасын басқару және компанияның әлеуметтік желілерде болуының жалпы стратегиясын дайындау.
  • Инклюзивті орта жағдайында жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді кәсіби қызметте пайдалану.
  • Микро және макро деңгейдегі мәселелерді анықтап және оларды шешу жолдары мен әдістерін ұсынып, күтілетін нәтижелерді талдай отырып экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау.
Top