6B04114 Маркетинг және бизнес в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдардың жемісті маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін нарықтың жаңа жағдайларына бейімделуге қабілетті, заманауи маркетинг пен бизнес саласында кәсіби дағдылар мен бәсекеге қабілетті білім деңгейіне ие жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Бұл курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту. Бұл курс экология және тіршілік қауіпсіздігі пәні мен әдістемесі туралы теориялық білім береді; популяциялар мен экожүйелердің тұрақтылығын бұзатын себептер туралы; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану; пәнаралық көзқарас негізінде адам, қоғам және мәдениет арасындағы қарым-қатынас туралы түсініктерін дамытады; қоғамдық сананы және қауіпсіз өмір салтын жасылдандыру. Тірі организмдердің қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның және олардың тұрақтылығы зерттеледі; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары. Түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары және практикалық мақсаттары туралы заманауи түсінік. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Адамның қауіпсіздік жүйелері. Құзыреттілікті меңгерген білім алушылар: • биосфераның жаһандық экожүйе ретіндегі мәнін және оның дамуының тұрақтылығын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығын жасылдандыруды адам өмірінің қауіпсіздігінің негізі ретінде түсініп, түсіндіре алады; • қоғамдық сананың экологиялануы мен қауіпсіз өмір салтының маңызын меңгереді; • экологиялық және қоршаған ортаға зиян келтіретін жағдайларды бағалап, тіршілік қауіпсіздігіне әлеуетті қауіп төндіретін әрекеттерге дәлелді түрде қарсы тұра алады; • экологиялық мәдениет пен сананы, қауіпсіз өмір сүру дағдылары мен табиғатты қорғау мінез-құлқын көрсете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Студенттер математикалық талдаудың негіздерін, ықтималдықтар теориясын және математикалық статистиканы, экономикалық зерттеулерде қолданылатын негізгі математикалық әдістерді меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындау барысында нақты процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін жасайды, нақты әлеуметтік- экономикалық құбылыстарды сипаттау үшін математикалық ұғымдарды, модельдер мен әдістерді жүйелі қолдануды көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Студенттер экономика қызметінің іргелі мәселелерін, экономикалық ғылымның даму бағыттарын, қоғамның экономикалық өмірінің негізгі заңдылықтарын, экономикалық жүйелердің құрылымы мен даму үрдістерін, адам мен қоғамның экономикалық қажеттіліктерін және оларды қанағаттандыру жолдарын, экономикалық ресурстарды және оларды ұтымды бөлу мен пайдалану мәселелерін, жеке ұдайы өндіріс заңдылықтарын, Ұлттық экономика деңгейінде қайта құру мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты - зерттеудің тәсілдері мен дағдыларын дамыту. Курста зерттеу жүргізу барысында зерттеу жүргізудің этикалық қағидаттарын сақтай отырып, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған сервистерді пайдалану арқылы ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын негіздеп,жеткізуді және оны жүйелі құрылған әрі логикалық тұрғыда жинақы мәтін түрінде ұсына алуды үйренеді, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес, академиялық жазылымның ерекшеліктерін, жазба жұмыстарының түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Студенттер эконометриялық тәсілдің негізгі түсініктерін, эконометриялық модельдердің белгісіз параметрлерін бағалау әдістерін, құрылған модельдер параметрлері туралы статистикалық гипотезаларды тексеру әдістерін меңгереді. Практикалық сабақтарда студенттер статистикалық ақпаратты өңдеу, корреляциялық-регрессиялық талдау, нәтижелерді талдау және негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді болжау әдістерімен эконометриялық модельдерді құру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби имидж
Студенттер кәсіби имиджді қалыптастырудың теориялық негіздерін, негізгі тетіктері мен әдістерін, қазіргі бизнестегі, саясаттағы және күнделікті өмірдегі имидждің рөлін зерттейді. Олар имидж мәселесіне көзқарастардың негізгі бағыттарымен, имиджді қалыптастырудың функцияларымен, әдістерімен және принциптерімен танысады, аудитория алдында сөйлеу және пікірталастарға қатысу дағдыларын меңгереді. Олар жобалар мен қоғамдық іс-шараларды жүзеге асыру кезінде кәсіби имиджді тиімді пайдалану қабілеті мен дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микроэкономика
Студенттер шектеулі ресурстарды тиімді пайдалануға, экономикалық таңдау жағдайында экономиканың жекелеген субъектілерінің шешім қабылдауына байланысты экономикалық қатынастарды, нарықтық құрылымдардың әр түрлі түрлеріндегі нарықтық агенттердің мінез-құлқын зерттейді. Микроанализ үшін математикалық есептеулер, графикалық және аналитикалық әдістермен экономикалық есептерді шешу, нарықтық агенттердің әр түрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлқын талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономикалық саясат
Студенттер экономикалық саясаттың мәнін, ҚР нарықтық қатынастарға өтпелі кезеңде экономикалық стратегияның қалыптасуын, нарықтық қатынастардың заңдылықтарын, стратегиялық бағыттарын, әдістері мен негізгі механизмдерін, нарық пен мемлекеттің өзара іс-қимылын зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер макроэкономикалық реттеу мақсаттарына сәйкес мемлекеттің монетарлық, әлеуметтік және фискалдық саясатын әзірлеу және жүзеге асыру мәселелерін сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұйымның логистикалық қызметін ақпараттық қамтамасыз ету
Студенттерде заманауи логистикалық жүйелердің ақпараттық-экономикалық базисі туралы объективті түсінік қалыптасады, оларды логистикалық компаниялар мен ғаламдық деңгейдегі жеткізу тізбектеріндегі базалық операцияларды Автоматтандыру және ақпараттық қамтамасыз ету үшін бағдарламалық-техникалық және ақпараттық шешімдер нарығында еркін бағдарлануға үйрету. Практикада студенттер жеткізу тізбектерін басқаруды ақпараттық қамтамасыз етуді пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Макроэкономика
Студенттер бірыңғай жүйе ретінде экономиканың қызмет ету принциптері мен заңдарын, макроэкономикалық модельдеу мен талдаудың ерекшелігін зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер макроэкономикалық есептерді графикалық және аналитикалық әдістермен шешу, макроэкономикалық көрсеткіштерді макроэкономикалық тепе-теңдікке және оның ауытқуына қол жеткізу шарттарын, ұлттық табыстың мультипликативті өзгеру шамасын, жұмыссыздық деңгейін, инфляцияны анықтау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы
Студенттер мемлекеттік қаржыны, шаруашылық жүргізуші субъектілер мен қаржы институттарын ұйымдастыру және басқару негіздерін меңгереді. Қаржылық ресурстарды қалыптастыруға, бөлуге және пайдалануға арналған ситуациялық тапсырмаларды шешу аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, қаржы ағындарын басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Қаржылық көрсеткіштерді талдай отырып, студенттер қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтайды, қаржылық нәтижелерді болжайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логистика
Студенттер логистика, материалдық және логистикалық ағындар, сондай-ақ экономиканың түрлі буындарындағы логистикалық ағындар мен процестерді оңтайландыру саласында білімдерін меңгереді. Топтарда жұмыс істеу арқылы өндірістегі материалдық ағындарды басқаруда логистикалық тәсілді қолданудың тиімділігін бағалау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг
Студенттер барлық салаларда қазіргі заманғы маркетингтің негізгі концепциялары мен практикалық тәсілдерін қолдануды үйренеді. Зерттеу объектісі дәстүрлі және дәстүрлі емес тауарларды әзірлеу, жоспарлау, бөлу, жылжыту бойынша барлық қызмет болып табылады: өнімдер, қызметтер, орындар, адамдар, аумақтар. Студенттер маркетинг құралдарымен және осы білімді практикада қолдану жолдарымен танысады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіп экономикасы
Студенттер өнеркәсіптің салалық құрылымын, шаруашылық объектісі ретінде өнеркәсіптік кәсіпорынның мәнін, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі рөлін, өнеркәсіптің ресурстық базасын және әр түрлі ресурстарды пайдаланудың тиімділігін зерттейді. Өнеркәсіптік кәсіпорынның жұмыс істеуінің шаруашылық механизмін басқару, статистикалық деректерді өңдеудің негізгі принциптері мен әдістерін және шаруашылық қызметті талдау және өнеркәсіптік кәсіпорынның қаржылық нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Студенттер маркетингтік зерттеулерді жүргізудің теориялық негіздерін, сондай-ақ оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгереді. Практикада қызықтыратын мәселе бойынша нақты шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізіп, ол бойынша есеп береді. Маркетингтік мәселелерді және нақты нарықтық жағдайларды жүргізуге, стратегиялық және тактикалық сипаттағы маркетингтік бағдарламалар мен жоспарларды құруға қатысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Студенттер кәсіпорынның шаруашылық объектісі ретінде мәнін, оның Ұлттық экономика жүйесіндегі рөлін, кәсіпорынның ресурстық базасын және оны пайдалану тиімділігін, кәсіпорынның шаруашылық механизмі және оның қызметінің қаржылық нәтижелерін зерттейді. Кәсіпорынның қазіргі жағдайын анықтау, нақты жағдайларды талдау, басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін кәсіпорынның ағымдағы жағдайы туралы ақпаратты қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Студенттер басқарудың практикалық мазмұнының мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару қызметінің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару жүйелерін талдау мен оларды жобалаудың нақты дағдыларын қалыптастырады. Іс жүзінде негізгі салаларда басқару шешімдерін қабылдау, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорында жоспарлау және басқару мәселелерінде дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Статистика
Курс макро-және микроэкономикалық деңгейлерде әлеуметтік - экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалау үшін алынған нәтижелерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау әдістерін зерттеуге бағытталған, статистикалық есептерді шешуде математика мен ақпараттық технологиялардың базалық білімі мен іскерлігін пайдалану; экономикалық-статистикалық талдаудың бағалау рәсімдерін орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баға және бағаны қалыптастыру
Студенттер баға белгілеудің қажеттілігін, мақсаттары мен міндеттерін; экономикада қолданылатын баға жүйесі мен түрлерін; бағаны сипаттайтын көрсеткіштер жүйесін; баға белгілеудің негізгі факторлары мен олардың баға деңгейіне әсер ету механизмін; кәсіпорындағы баға белгілеудің негізгі стратегияларын және оларды қолдану жағдайларын зерттейді. Практикалық сабақтарда өнімнің бағасын әртүрлі әдістермен есептеу дағдысы; баға стратегиясын таңдауды негіздеу, баға құраушы факторлардың баға құрылымына, деңгейіне және динамикасына әсер ету дәрежесін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық маркетинг
Студенттер маркетингтік ақпараттық жүйе жүйесін, оны жобалау әдіснамасын, сонымен қатар өз қызметінде қолданатын заманауи ақпараттық технологиялармен, маркетологтармен таныстыруды және олардың кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін ақпараттық маркетинг саласында практикалық дағдыларын қалыптастыруды үйренеді. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер электронды нарықта маркетингті шешуде заманауи ақпараттық технологияларды пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика-математикалық моделдеу
Студенттер экономикалық жүйелерді, процестер мен құбылыстарды математикалық формализациялау әдістері мен тәсілдерін игереді, олардың мәні экономикалық - математикалық әдістер мен модельдерді қолдану болып табылады. Практикалық сабақтарда экономикалық үрдістердің экономикалық-математикалық модельдерін әзірлейді, оптимизациялық есептерді шешудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, оңтайлы шешімді анықтайды, алынған шешім нәтижелеріне талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Студенттер маркетингті басқарудың теориялық негіздері мен концепцияларын, сондай-ақ оларды практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Практикада нарықтың талаптарын қанағаттандыру және пайда табу үшін кәсіпорынның әлеуетті мүмкіндіктері мен ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған маркетингті басқару процесін ұйымдастыру бойынша білімді меңгереді. Ұйымдастыру-басқару жұмысының дағдылары игеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Студенттер инновациялар нарығын дамыту туралы идеяларды отандық ғылым мен практика үшін ғылымды қажетсінетін өнімдер мен технологияларды таратудың жаңа тетігі ретінде, инновациялар нарығының жұмыс істеу ерекшелігіне назар аудара отырып, маркетингтік қызмет саласындағы іскерліктер мен дағдыларды меңгереді. Іс жүзінде инновациялық маркетингінің ерекшеліктерін зерттеу, инновациялық компанияны маркетингтік басқарудың ең маңызды стратегиялық мәселелерін түсіну игеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салық және салық салу
Студенттер салық салудың экономикалық негіздерін, принциптері мен әдістерін, салықтық әкімшілендіру негіздерін, тікелей және жанама салықтардың мазмұнын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер салық салу объектілерін анықтайды, қолданылатын салық салу жүйесінде салық жеңілдіктерін қолданады. Салықтар және алымдар мөлшерін есептеу кезінде салық төлемдері мен алымдар туралы статистикалық мәліметтер негізінде салық жүктемесін талдайды және бағалайды, кәсіпкерлік қызметке салық салу саласындағы тиімді басқару шешімдерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық бағаны қалыптастыру
Студенттер нарықтық қатынастар жағдайында баға түрлерін және олардың функцияларын, бағаны қалыптастыру механизмін зерттейді. Практикалық сабақтарда баға белгілеуді есептеу әдістері мен дағдыларын меңгереді (калькуляцияны құру); рыноктағы нарықтық факторлардың ықпалымен қалыптасатын жағдайлармен және олардың бағаның қалыптасуына ықпалымен; әлемдік масштабтағы баға түрлерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және экономиканы болжау
Студенттер экономикалық мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, экономикалық процестерді болжауда алынған нәтижелерді қолдануды зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер микро және макродеңгейде шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесінің уақыт қатарының модельдерін әзірлеу және талдау; қолданбалы экономикалық есептерді шешуде болжаудың негізгі әдістерін қолдану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Осы курста кәсіби ойлау қабілетін қалыптастыратын бухгалтерлік есептің негізін қалайтын базалық принциптер және есеп процедураларының тәсілдері қарастырылады. Бухгалтерлік есептің қалыптасу тарихы, оның пәні, объектілері, алдына қойған міндеттері, бухгалтерлік есептің функциялары, бухгалтерлік есеп тәсілдерінің мазмұны: бухгалтерлік баланс, шоттар және екі жақты жазу, шоттар корреспонденциясы, құжаттау, бағалау және калькуляция, қаржылық есептеме. Осы курсты оқу барысында бухгалтерлік есеп әдістерін білу үшін, пайдалану үшін кейстік тапсырмалар қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші және орта бизнес негіздері
Студенттер бизнестің мәні мен жүйелерін, оның сыртқы және ішкі ортасының негізгі компоненттерін, кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық формалары мен құрылымдарын, ақпараттық қолдау мен бизнес қауіпсіздігінің маңызды аспектілерін ашады. Шағын және орта бизнестің стратегиясы мен тактикасына көп көңіл бөлу, оның әр түрлі циклдерін, іскерлік белсенділік стратегиясының кең спектрін, сондай-ақ іскерлік бедел мәселелерін мұқият қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға
Курс білім алушыларда әділетті, гуманистік және тұрақты қоғамның негізі ретінде инклюзивті құндылықтарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында инклюзияға қатысты теориялық көзқарастар, айырмашылықтарға құрметпен қараудың әлеуметтік маңыздылығы, осал топтағы адамдармен өзара әрекеттесу стратегиялары, сондай-ақ инклюзия қағидаттарын қоғамдық және кәсіби өмірдің түрлі салаларына енгізу жолдары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг
Студенттерге стратегиялық маркетинг бойынша жұмыстардың мәні мен ұйымдастырылуы, бәсекелестік стратегияларды әзірлеу, бағалау және сапасын арттыру әдістері туралы нақты түсінік беріледі, бұл әрі қарай тиімді басқару шешімдерін қабылдауға ықпал етеді. Саладағы фирмалар мен компаниялардың және оның алдында тұрған проблемалардың жағдайын жасайды және талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
SMM- жылжыту
Студенттер әлеуметтік медианың маркетингтік коммуникациялар арнасы ретіндегі жұмыс принциптерін, әртүрлі әлеуметтік платформалардың (Instagram, VK, TikTok, Telegram және т.б.) мақсатты аудиторияларының ерекшеліктерін, SMM заманауи трендтері мен құралдарын зерттейді. Әлеуметтік медианы жылжыту стратегиясын әзірлеуді және жүзеге асыруды, әртүрлі платформалар мен мақсатты аудиторияларға бейімделген мазмұнды құруды, қауымдастықтарды басқаруды және ізбасарлармен өзара әрекеттесуді, әлеуметтік медиа жарнамалық компанияларды іске қосуды және олардың нәтижелерін талдауды үйренеді. Контент-күнтізбені жоспарлау және жүргізу, мақсатты жарнама құралдарымен жұмыс істеу, брендтің жалпы Маркетингтік ортасы шеңберінде SMM қолдану, цифрлық кеңістіктегі бәсекелестерді талдау, SMM-қызметінің нәтижелері бойынша есептерді қалыптастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнес жоспарлау
Пәнді оқу кезінде студенттер бизнес-жоспарлаудың мәні туралы білім алады; бизнес-жоспарды құру әдістемесін оқыту; тиімді бизнес-жоспарды құруға бағдарлау. Іс жүзінде студенттер қала кәсіпорындарының мысалында бизнес-жоспар жасай алады. Экономикалық міндеттерді шешуде және бизнес-жоспарды өз бетінше құрастыруда практикалық дағдыларды игереді, кәсіпкерлік қызметте жоспарлаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдану мәселелерінде құзыретті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес талдауы
Оқу пәнін игерудің мақсаты: экономикалық процестер мен құбылыстардың өзара байланысын сандық көрсету әдістерін зерделеу, ақпаратты талдау және бизнес-үдерістердің дамуын болжау әдістерін меңгеру. Оқу кезінде арнайы білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған жобалық әдіс, кейс-әдіс, ситуациялық есептер қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингті жоспарлау
Студенттер пән бойынша білім алады, онда негізгі мақсат - түпкі нәтижелерге тиімді қол жеткізуді қамтамасыз ететін міндеттер кешенін шешу және жұмыстарды орындау үшін ұйымның барлық мүшелерін біріктіру. Іс жүзінде студенттер маркетингтік зерттеулер үшін тиісті ақпаратты табады және пайдаланады. Қызметтің барлық салаларында маркетингті жоспарлау мәселелерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік
Студенттер бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамаларының табиғатын зерттейді, бизнес пен кәсіпкерлік қызметтегі табысты анықтайтын негізгі компоненттерді сипаттайды. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер бизнес-жобаларды құрастырады және жаңа бизнес-жоспарлардың сыни талдау және әзірлеу қабілеттерін немесе мүмкіндіктерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару
Студенттер сату жүйесін құру, сату әдістері, сату бөлімдерін басқару мәселелері бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Іс жүзінде сату жүйесінің элементтері және командада жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпорынның тауар саясаты
Студенттер әртүрлі қызмет саласындағы кәсіпорындарда тауар саясатын әзірлеу және іске асыру саласында теориялық білімдер мен практикалық дағдылардың негіздерін қалыптастырады. Практикада кәсіпорынның тауар ассортиментін басқару механизмін, кәсіпорынның тауар саясатының тиімділігін бағалау әдістерін зерттейді. Топтық практикада кәсіпорын тауарларының бәсекеге қабілеттілігін бағалау әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықаларалық маркетинг
Пән студенттерге халықаралық маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы түсінік береді және халықаралық өзара іс-қимылды жандандыру үшін компаниялардың тәжірибесінде халықаралық маркетингтің принциптері мен әдістерін қолдану тәсілдерін көрсетеді. Практикалық сабақтарда шет елдердің маркетингтік ортасының ерекшеліктерін талдайды және оларды маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен іске асыруда ескереді, халықаралық бизнесте маркетингтік құралдарды пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
Студенттер жарнамалық қызмет пен ұйымның теориялық негіздерін меңгереді, жарнаманы ұйымдастыру, басқару және жоспарлау бойынша кәсіби практикалық дағдыларды меңгеруге көмектеседі. Практикада студенттер мақсатты сегменттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті тауарлар мен қызметтерді қалай позициялау және нарықты қалай анықтау және саралау туралы білімдерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастару
Студенттер экономика саласындағы негізгі ұғымдарды және маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін зерттейді. Практикалық сабақтарда маркетинг саласындағы әртүрлі мәселелерді шешуге әлеуметтік әдістерді қолдана отырып, нақты маркетингтік зерттеулер жүргізіледі; аналитикалық шешімдерді, сараптамалық қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау үшін деректерді өңдеу және талдау қабілетіне ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Персоналды басқару
Студенттер қазіргі жағдайда ұйым персоналын басқару саласында жұмыс жүргізуді ұйымдастыру негіздерін меңгереді. Практикада персоналды басқару стратегияларын, лауазымдық нұсқаулықтарды құрастыруды, әңгімелесуді және жаңа қызметкерлерді іріктеуді жүргізеді. Топтарда жұмыс істей отырып, аттестациялық мінездеме құрастырады және қызметкерлерді ынталандыру бойынша практикалық мәселелерді шешеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес этикасы
Студенттер бизнес этикасының негізгі қағидалары мен нормаларын, оларды практикалық қызметте, бизнес-коммуникацияда жүзеге асыру үшін оқытады. Практикалық қызметте студенттер зерттелетін проблематиканың тарихи аспектілерімен танысады. Топта іскерлік қарым-қатынас, кәсіпкерлік жүйесінде ұйымдастыру мәдениеті дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетингтік коммуникациялар
Студенттер коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін, сонымен қатар тауарларды, қызметтерді жылжытудың практикалық дағдыларын меңгереді. Тәжірибеде нарықтық жағдайларда маркетингтік коммуникация жүйесін әзірлеу бойынша практикалық дағдылар пысықталады және бекітіледі. Студенттер нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде коммуникацияның негізгі ұғымдарын, принциптерін қолданады; фирманың коммуникациялық саясатының тиімді түрлерін жасай отырып.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фирманың маркетинг іс-әрекеті
Пәнді оқу барысында студенттер кәсіпорындағы маркетинг қызметін оның барлық құрылымдарын үйлестіруді және оңтайландыруды қамтамасыз ететін бөлімше ретінде ұйымдастыру туралы білімді игеруі керек; тауар, баға, бөлу және байланыс саясаты саласында келісілген, теңдестірілген шешімдер қабылдауы керек. Іс жүзінде кәсіпорынның маркетингтік қызметін анықтайды және бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қызмет көрсету маркетингі
Студенттер өндірістік емес саланы басқаруды және оның аясында жұмыс істейтін қызметтер нарығын жетілдіруді игереді. Іс жүзінде олар адамның, әлеуметтік топтардың және жалпы қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ететін заманауи әдістер мен әдістерді енгізу туралы білімге ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паблик рилейшнз
Студенттер қоғаммен байланыс, қоғаммен байланыс қызметінің мәнін түсіну саласында базалық білімді меңгереді. Зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру үшін материалдарды жинау, өңдеу және дайындау бойынша дағдыларды практикада пайдалану білігі. Топтық іс-әрекетте жобалық құжаттаманы (техникалық тапсырма, креативті бриф, шарт, есеп) дайындай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық экономика
Пән студенттерде сандық экономика, қазіргі экономикалық жағдайларда қазіргі заманғы қаржылық технологияларды қолданудың мазмұны, рөлі мен перспективалары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі және перспективалы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, ақпараттық (желілік) экономиканың негізгі сипаттамалары мен мүмкіндіктері, сандық экономиканың негізгі технологиялық құрамдастары, сандық экономиканың ұйымдық негіздері мен құрылымы, сандық қауіпсіздік, сандық экономиканың перспективалық бағыттары мен сервистері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Студенттер бизнесті ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, тәсілдері мен әдістерін, кәсіпкерлік қызметті дамыту үшін қажетті әлеуметтік және құқықтық жағдайларды зерттейді. Бизнесті ұйымдастыру процесінің дағдыларын меңгереді, ұйымдастыру нысандарын, ұйымдастыру принциптерін, бизнесті жоспарлау, бизнесті жүзеге асырудың элементтері мен кезеңдерін түсінуді, елдің даму экономикасындағы шағын және орта бизнес проблемаларын анықтауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді көрсетеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық және топ қалыптастыру
Студенттер көшбасшылықтың негізгі теориялары мен модельдерін, олардың эволюциясы мен басқару практикасында қолданылуын, командалық принциптерді, команданың даму кезеңдерін және топтық динамиканың ерекшеліктерін зерттейді. Команданың жағдайы мен құрамына байланысты көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін қолдануды, командалық жұмысты тиімді ұйымдастыруды және басқаруды, қақтығыстарды шешуді және командадағы стресстік жағдайларды басқаруды үйренеді. Өзін-өзі талдау және көшбасшылық қасиеттерді дамыту, командада сенімді және сындарлы қарым-қатынас құру, команда құру іс-шаралары мен топтық талқылаулар жүргізу, топтық жұмыстың тиімділігін бағалау және оны шешу жолдарын ұсыну дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мерчендайзинг негіздері
Студенттер дүкендегі мерчендайзинг жүйесін жасау, тауарды орналастыру картасын және планограмма құрастыруды меңгереді. Мерчандайзингті анықтауды білу, дүкен мерчендайзерінің лауазымдық міндеттері. Іс жүзінде сатып алу үшін қолайлы жағдай жасау дағдысына ие болуы тиіс. Топтарда жұмыс істей отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тауарлар мен қызметтерді сараптау
Студенттер тауарлардың сапасын, сақтау жағдайларын, сертификаттау мен кодтауды сипаттайтын заманауи ассортимент пен көрсеткіштердің жіктелуін зерттейді. Іс жүзінде тауарлар мен қызметтерге сараптама жүргізу, халықаралық нарықта тауарларды сертификаттау және стандарттау негіздерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Банктік маркетинг
Олар банк саласындағы маркетингтің ерекшеліктерін және оның басқа салалардағы маркетингтен айырмашылығын, банк өнімдері мен қызметтерінің құрылымы мен ерекшеліктерін, банктердегі маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау құралдарын зерттейді. Банк қызметтері нарығын және тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, банк ұйымдары үшін маркетингтік стратегиялар мен жоспарларды әзірлеуді, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін ескере отырып, банк өнімдерінің ассортиментін қалыптастыруды, банк қызметтерін жылжытудың цифрлық және дәстүрлі құралдарын қолдануды үйренеді. Тәжірибелік сабақтарда клиенттік сегменттерді құру және олардың қажеттіліктерін бағалау, банк клиенттері үшін адалдық бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, банк өнімдерінің бәсекелестік артықшылықтарын бағалау, маркетингтік шешімдерді банктің даму стратегиясына интеграциялау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама ісін ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге білім беру және маман – менеджердің сәтті кәсіби қызметі үшін қажетті жарнама саласындағы дағдыларды үйрету.жарнама саласындағы. Пәннің міндеттері: жарнама ісінің объектісімен, тақырыбымен, әдістерімен, терминологиясымен және міндеттерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруда сауатты шешімдер қабылдау үшін заманауи маркетинг пен бизнестің негізгі ұғымдарын, қағидалары мен құралдарын талдау.
- Мансап қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін маркетинг және бизнес саласындағы білімді қолдану; мәселелерді шешу үшін, өміршең шешімдерін құру және таңдау арқылы сыни ойлау қабілетіне ие болу.
- Академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдана отырып, ұйымның маркетингтік және кәсіпкерлік қызметіне әсер ететін, жаңа жағдайларға бейімделу арқылы, өз бетінше шешім қабылдайтын құқықтық және этикалық ортада жағдай жасау.
- Маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды әр түрлі тұрғыдан жан-жақты зерттеп, жаһанданудың әсерін ескере отырып, басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен ұжымда тиімді жұмыс жасау.
- Маркетингтік мәселелерді шығармашылық және тиімді шешуді, сонымен қатар Интернет кеңістігінде кәсіби қатысуды дамыту үшін заманауи маркетингтік инновациялық технологияларды қолдануға машықтану.
- Маркетинг және бизнес саласындағы негізгі білімдерді қолдана отырып, ғылыми жұмыстар жазу кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану.
- Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және бағалауды жүзеге асыра отырып, тәжірибеде маркетингтің бизнес стратегиясын, стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспарларын жасақтау.
- Имидж мен іскерлік серіктестікті қамтамасыз ете отырып, тауарлар мен қызметтердің жылжыуын және сатылуын, жарнаманың және сауда маркасын, тұтынушының мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасын басқару және компанияның әлеуметтік желілерде болуының жалпы стратегиясын дайындау.
- Инклюзивті орта жағдайында жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді кәсіби қызметте пайдалану.
- Микро және макро деңгейдегі мәселелерді анықтап және оларды шешу жолдары мен әдістерін ұсынып, күтілетін нәтижелерді талдай отырып экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау.