Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04114 Маркетинг және бизнес в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдардың жемісті маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін нарықтың жаңа жағдайларына бейімделуге қабілетті, заманауи маркетинг пен бизнес саласында кәсіби дағдылар мен бәсекеге қабілетті білім деңгейіне ие жоғары білікті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Экономикадағы математика
Экономикалық теория
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Дінтану
Эконометрика
Кәсіби имидж
Микроэкономика
Экономикалық саясат
-
2 Оқу жылы
Ұйымның логистикалық қызметін ақпараттық қамтамасыз ету
Макроэкономика
Қаржы
Логистика
Маркетинг
Өнеркәсіп экономикасы
Маркетингтік зерттеулер
Кәсіпорын экономикасы
Менеджмент
Статистика
-
3 Оқу жылы
Баға және бағаны қалыптастыру
Ақпараттық маркетинг
Экономика-математикалық моделдеу
Маркетингті басқару
Инновациялық маркетинг
Салық және салық салу
Коммерциялық бағаны қалыптастыру
Деректерді талдау және экономиканы болжау
Бухгалтерлік есеп негіздері
Кіші және орта бизнес негіздері
Инклюзивті құндылықтар: теориядан практикаға
Стратегиялық маркетинг
SMM- жылжыту
Бизнес жоспарлау
Бизнес талдауы
Маркетингті жоспарлау
Кәсіпкерлік
Сатуды басқару
Кәсіпорынның тауар саясаты
Халықаларалық маркетинг
-
4 Оқу жылы
Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастару
Персоналды басқару
Бизнес этикасы
Маркетингтік коммуникациялар
Фирманың маркетинг іс-әрекеті
Қызмет көрсету маркетингі
Паблик рилейшнз
Сандық экономика
Бизнесті ұйымдастыру
Көшбасшылық және топ қалыптастыру
Мерчендайзинг негіздері
Тауарлар мен қызметтерді сараптау
Банктік маркетинг
Жарнама ісін ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруда сауатты шешімдер қабылдау үшін заманауи маркетинг пен бизнестің негізгі ұғымдарын, қағидалары мен құралдарын талдау.
- Мансап қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін маркетинг және бизнес саласындағы білімді қолдану; мәселелерді шешу үшін, өміршең шешімдерін құру және таңдау арқылы сыни ойлау қабілетіне ие болу.
- Академиялық адалдық негіздері мен қағидаттарын қолдана отырып, ұйымның маркетингтік және кәсіпкерлік қызметіне әсер ететін, жаңа жағдайларға бейімделу арқылы, өз бетінше шешім қабылдайтын құқықтық және этикалық ортада жағдай жасау.
- Маркетингтік жағдайлар мен проблемаларды әр түрлі тұрғыдан жан-жақты зерттеп, жаһанданудың әсерін ескере отырып, басқа әріптестермен және нарық қатысушыларымен ұжымда тиімді жұмыс жасау.
- Маркетингтік мәселелерді шығармашылық және тиімді шешуді, сонымен қатар Интернет кеңістігінде кәсіби қатысуды дамыту үшін заманауи маркетингтік инновациялық технологияларды қолдануға машықтану.
- Маркетинг және бизнес саласындағы негізгі білімдерді қолдана отырып, ғылыми жұмыстар жазу кезінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану.
- Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және бағалауды жүзеге асыра отырып, тәжірибеде маркетингтің бизнес стратегиясын, стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспарларын жасақтау.
- Имидж мен іскерлік серіктестікті қамтамасыз ете отырып, тауарлар мен қызметтердің жылжыуын және сатылуын, жарнаманың және сауда маркасын, тұтынушының мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасын басқару және компанияның әлеуметтік желілерде болуының жалпы стратегиясын дайындау.
- Инклюзивті орта жағдайында жаратылыстану-ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді кәсіби қызметте пайдалану.
- Микро және макро деңгейдегі мәселелерді анықтап және оларды шешу жолдары мен әдістерін ұсынып, күтілетін нәтижелерді талдай отырып экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау.