Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтегі сапалы зерттеулер
-
Бұл пән сапалы зерттеу әдістерін қолдану шарттары мен жіктелуін зерделеуге, тұтынушылардың қалауын, тұтынушылардың тауарларға, қызметтерге, жарнамаға және басқа да маркетингтік ынталандыруларға мәні мен қатынасын түсіну тәсілдерін, тұтынушылардың мінез-құлық мотивтерін терең түсіну әдістемелерін, сапалы зерттеудің тікелей және жанама әдістерін, одан әрі сандық зерттеулер үшін гипотезаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1