Маркетингтегі сапалы зерттеулер

  • Бұл пән сапалы зерттеу әдістерін қолдану шарттары мен жіктелуін зерделеуге, тұтынушылардың қалауын, тұтынушылардың тауарларға, қызметтерге, жарнамаға және басқа да маркетингтік ынталандыруларға мәні мен қатынасын түсіну тәсілдерін, тұтынушылардың мінез-құлық мотивтерін терең түсіну әдістемелерін, сапалы зерттеудің тікелей және жанама әдістерін, одан әрі сандық зерттеулер үшін гипотезаларды әзірлеуге мүмкіндік береді.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top